Voteaza:
16 voturi | 18 comentarii

Momentul adevărului: Renault Clio RS se bate cu Peugeot 208 GTi şi Ford Fiesta ST

Bătălia sub-compactelor sportive este mai încinsă ca oricând. Care este cel mai bun hot-hatch al momentului? Contestatul Renault Clio RS, lăudatul Ford Fiesta RS sau intrusul Peugeot 208 GTI?

Comentarii (18)

  • Andy
    la 22.05.2013, 17:14
    Logic ca au dat primul loc Fordului pentru ca modelele europene tin de sucursala europeana a Ford care e in UK.

    Restul e can-can
    +8
  • NeaNelu
    la 22.05.2013, 17:33
    Fiesta ST e o masinuta jucausa si frumoasa.Eu tot ST as alege.
    Si celelalte doua sunt masini foarte bune.
    Asteptam si noul Focus RS sa iasa la lumina.
    -21
  • -Rolf-
    la 22.05.2013, 18:33
    Lasand la o parte o posibila simpatie pentru modelul american (firesca in conditiile in care este un test facut de o revista britanica), locul ocupat de Clio RS nu este cel mai onorabil.
    PS: Pentru interiorul rafinat si dat fiind ca pare foarte echilibrata, eu as alege 208GTi.
    -26
  • Dexter
    la 22.05.2013, 18:56
    dintre toate trei , cel mai bun este : corsa opc nurbugring edition :) ...megane-ul este cel mai interesant , celelate doua fiind cam slabute la design interior exterior si performante ...mai ales fordul ...
    -36
  • Cursa la Orificiu pt Proctecti
    la 22.05.2013, 22:03
    Cine ii mai crede pe frustratii astia de englezi.
    In orice emisiune isi lauda Fordu...Fiesta, Focus, Mondeo...whatever
    Pentru ei e referinta
    Sa cumpere ei Ford si altii sa ia ce vor,....mai putin Ford :DDDD
    Daca iesea Fiesta pe 2 ma gandeam ca au fost diplomati, au cotit-o.
    Daca iesea pe 3 ii credeam pt ca de fapt cam acolo e.. :DDDDD
    +16
  • -0.7
    la 23.05.2013, 00:02
    Unde sunt fanii reno? Vreau sa o aud pe aia cu traiasca regele.. spuneti ceva si voi va rugam, ca din partea reno se aud doar greierasi :-)
    Fiesta chiar e o masina draguta, are tot ce ii trebuie, cat despre 208 era de asteptat sa se distreze cu clio rs pe circuit...daca 207 rc cu 25 de cp mai putini decat clio rs 200 scotea pe circuite cu 0,2 -0,4s mai putin decat clio, ce pretentii sa ai de la 208 gti... nu degeaba in irc gasesti numai peugeoturi... oricum grea alegerea intre fiesta si 208, amandoua sunt foarte ok.
    -19
  • RedBull
    la 23.05.2013, 08:17
    Clio all the way ! Always was, always will be !
    +26
  • eu
    la 23.05.2013, 10:37
    Din pacate Clio RS a luat cate o palma mai de la toata presa de specialitate.... si asta e mare pacat pentru ca aproape toti au spus ca sasiul este f. bun, insa dezamagirea este cutia de viteze si setup-ul suspensiilor care sunt din alt film.
    Probabail ca in atatia ani a ridicat atat de mult stacheta incat asteptatrile au fost foarte mari... si pe buna dreptate.
    Cred ca Renault a ales calea riscanta, aducand numai cutia cu dublu ambreiaj, si de-ocamdata sunt in offsaid.
    De asemenea cred ca la facelift (daca nu mai devreme) vor face ajustarile necesare pentru a fi din nou in top... nu stiu daca din nou rege, dar acolo sus.

    Cat despre Fiesta, lasand la o parte interiorul care mi se pare cel mai slab dintre cele 3, sasiul este intr-adevar foarte bun si de data asta Ford a reusit sa inchege bine masina.... si asta puteti citi cam peste tot.
    -19
  • ala
    la 23.05.2013, 11:02
    Designu la Fiesta facelift mi se pare cel mai reusit din toata gama-segmenul cum vreti sa ii spuneti, iar performantele , tinuta de drum, si calitatea , asa cum am citit cateva review-uri este de top isi merita locul. Acum stiu ca daciotii nu suporta asta dar lumea evolueaza ei nu!!
    -20
  • ironR
    la 23.05.2013, 11:06
    la o masina sport conteaza foarte mult senzatia de la volan si cum simti masina sub tine, poate ca asta i-a facut pe baieti sa dea 5 stele Fiestei ST.
    Clio RS are cutie automata, isi doreste cineva asa ceva de la o masina sport? Nu o spun cu rautate, poate ca acea cutie de viteze ii aduce performante mai bune pe drum drept sau 0-100km/h, dar senzatia cand mesteci tu vitezele e incomparabila.
    -17
  • Silviu_
    la 23.05.2013, 14:37
    Renault Clio ramane in continuare o masina fiabila si categoric cea mai buna alege din segment. Acum mult mai adaptata utilizarii zilnice, "in the real world" dupa cum spun cei de la Autoexpress.
    +21
  • eu
    la 23.05.2013, 16:06
    ironR nu cred ca esti in masura sa vbesti de Clio RS, tu care te laudai pe forum ca ai facut super alegere cu un Ford Fusion 80 cp :)) Cat ai acceleratie la Ford? 14 secunde? :)) Tu care habar n-avea ca dacia nu e singura marca ramasa cu motoare aspirate cu 8 valve... da tu... esti acelasi copil frustrat cu o cultura auto de 2 bani... hai scuteste-ne!

    PS: Transmisia automata cu 2 ambreiaje vine din motorsport, nu ca ai stii tu asa ceva... Nissan G-R o are si multe alte supersportive apreciate in lume.
    +22
  • Dexter
    la 23.05.2013, 17:31
    mi-am luat multi dislike-uri de la fanii atat de patimasi ai acestor marci cand am spus ca cea mai buna in acest moment este editia limitata de 500 buc : Corsa OPC Nurburgring Edition . pt ca asa este :)
    http://www.ukcorsa-d.com/forum/showthread.php?44376-Top-Gear-Hot-Hatch-of-the-Year...
    -15
  • la 23.05.2013, 18:23
    concluzia.....208 GTi rulzzzz
    -15
  • 5 o'çlock
    la 23.05.2013, 23:55
    Niste cercetatori britanici au descoperit ca:
    - rotile de la Fiesta se invart mai repede si de asta e mai buna.
    - Fiesta e mai buna pentru UK are regina
    - asfaltul englezesc incetineste orice masina care nu e produsa in UK
    - engelzii in Fiesta dau bashini, in alte masini nu dau si li se urca la cap
    +12
  • sng
    la 24.05.2013, 14:09
    Daca va uitati la cifrele concrete declarate la inceput (distanta de franare, acceleratie) , Clio RS sta cel mai bine cu cea mai scurta distanta de franare si e singura care scoate pe bune acceleratia 0-100 declarata in carte (6.7 secunde). Restul impresiilor sunt subiective.
    +14
  • ironR
    la 24.05.2013, 16:00
    @eu
    dom'le nu-mi place sa las lucrurile nerezolvate, iti spun sincer ca pt mine automarket e un loc de relaxare si de pierdut timpul pe net in timpul liber de la serviciu, imi satisfac si eu calitatea de barbat si de sofer de peste 100,000 de km la activ, site pe care l-am descoperit dupa ce am achizitionat masina si timp in care am invatat cate ceva si de aici si din alte parti, printre care ca motoarele turbo-diesel nu au nici o pb in a fi 8v. Sincer ma mandresc cu fusionul meu, cred eu mai mult decat te-ai mandri tu cu un ferrari, este masina care mi-a placut la momentul respectiv si in care ma urc cu placere de mai bine de 4 ani, dar pe care mi-am permis sa o achit foarte repede, daca vroiam puteam sa-mi iau SUV sau orice altceva dublu la pret fata de ea, crede-ma! Mai mult decat ai spus tu, masina nu are nici macar 80cp ci doar 68cp ce trag cu placere struniti de mine - deci mai pui cam 1-2 secunde la asa numitul sprint, si care nu mananca mai mult de 4% extraurban si 6-7% urban. Placutele de frana le-am schimbat la 90,000km (da da! noua zeci de mii de km), iar altceva nu am schimbat la ea in afara de filtre si ulei. M-a scapat dintr-un accident din spate fara nici o pb medicala, a intrat un taxi in mine cu 60km/h - eu stationand, iar scaunul m-a tras in spate, lucru pe care gatul meu l-a apreciat enorm pt ca nu am stat cu gatul imobilizat cateva zile, dauna de 4,000 euro, pe rca!

    Acum, ii rog pe cei de la Automarket sa-mi stearga comentariul daca nu sunt in masura sa vb despre hot-hatch B-class, apreciez ca tu stii ca fiesta e mai inchegata, dar vorbesti din experienta, nu-i asa? Stii sigur ca renault a gresit ca a pus cutie automata, ai condus-o si nu ti-a placut? eu personal cred ca acea cutie ajuta la performante mai bune - asa cum am spus si in comentariul de mai sus, dar nicidecum la placerea de a conduce. Suspensiile si sasiul au fost intotdeauna un punct forte la Ford.

    Poti urmarii ca sfaturile mele nu sunt de natura tehnica, doar orientative, iar comantariile in principiu sunt incadrate la parerile oamenilor, eu nu testez masini zilnic si nu ma duc la tot felul de demonstratii de mecanica, nu inventez si nu ma pasioneaza masina din punct de vedere al reparatiilor, cand nu-si va mai face treaba cum trebuie va veni alta, sper la fel de buna ca cea actuala.

    Te salut!
    -4
  • Dorinta
    la 26.05.2013, 20:57
    Vrem un test adevarat cu Clio RS !
    +6

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru