Voteaza:
9 voturi | 24 comentarii

Razboiul japonezelor: Nissan GT-R se duelează în sfârşit cu Lexus LF-A

Americanii de la InsideLine au pus la cale o liniuţă mult aşteptată de fanii supercarurilor japoneze Nissan GT-R şi Lexus LF-A. Cursa a scos la iveală un câştigător clar.

Comentarii (24)

  • la 14.04.2011, 14:49
    Si la doar 1/3 din pretul unui LF-A. Tare
    +22
  • frumos...
    la 14.04.2011, 14:56
    Nissan GT-R e in SUA 80.000 de dolari. Pentru ce au platit 375.000 dolari aia 500 de clienti care si-au luat Lexus LF-A ?? Doar ca sa vada poseteriorul unui Nissan GT-R?? Doar ca sa fie umiliti de clientii de Nissan GT-R?
    +26
  • serd
    la 14.04.2011, 15:02
    Adevarul ca la design Lexus e mai ok decat Nissan-ul GT-R ,e altceva,si se pot consola cu asta pt. dif de pret
    -40
  • ion
    la 14.04.2011, 15:11
    @serd
    Design-ul e o chestiune de gust. Mie imi place mai mult Nissan GT-R decat Lexus LF-A.

    Hai sa votam ! Cui ii place Nissan GT-R sa-mi dea vot pozitiv, cui ii displace sa ma voteze negativ.
    +49
  • Stefan
    la 14.04.2011, 15:13
    Mai baieti, daca GT-R ar avea doar tractiune spate, ar sta altfel problema. Dar GT-R are acel sistem ajutator la plecarea de pe loc, plus tractiune integrala. Testul este gresit din start, pentru ca pune un V6 cu tractiune integrala si sistem de Start inteligent fata in fata cu un V10 ce isi trimite toti cei 560 CP pe puntea spate. O alta "problema" este felul in care acel LFA se tureaza. Este nevoie de un sofer foarte experimentat pentru a putea utiliza toti acei CP la plecarea de pe loc.
    -21
  • gelu
    la 14.04.2011, 15:27
    nu mi se pare deloc corecta aceasta liniuta

    trebuia sa fie si un escalade de 1001 CP sa vada japonezii ce aia tehnologie :D

    Personal la design imi place Lexus, ca si idee Gtr-ul. Dar n-as lasa, ever, din mana un Porsche pentru o japoneza de genul asta
    -18
  • la 14.04.2011, 15:28
    Era clar...LF-A are 560 cp, GT-R are 530 cp...dar GT-R are tractiune integrala,pe cand LF-A are doar spate...
    +4
  • io
    la 14.04.2011, 15:36
    Stefane... Daca si cu Parca se plimbau c-o barca !
    +21
  • SERD
    la 14.04.2011, 15:56
    Ioane du-te la joaca,.........hai sa ne sunam neamurile :)))))))))))
    -6
  • Razvan
    la 14.04.2011, 16:15
    aici rezultatul este altul
    http://www.youtube.com/watch?v=A5R-oi91bd4
    -20
  • ion
    la 14.04.2011, 16:15
    @serd
    Eram doar curios sa vad ce crede lumea. Se pare ca esti in minoritate. Nu-ti smulge parul din cap! Fii calm !
    +4
  • la 14.04.2011, 16:41
    @Razvan

    Da, e alt rezultat pentru ca ala e GT-R 2010, iar aici GT-R 2012.
    Sunt 50 CP diferenta...
    +20
  • la 14.04.2011, 18:20
    Mi-ar placea sa vad si o confruntare pe un circuit... Cred ca o liniuta nu decide care masina e mai buna.. Cu toate astea nu se justifica pretul Lexus-ului.
    +5
  • SERD
    la 14.04.2011, 18:29
    Stai linistit ca nu ma agit,dar daca vrei pot suna la 112 pt. tine,aici daca nu spui ceva de bine lumea automat crede ca esti in tabara adversa,ei uite ca mie imi place Mc.Laren ca le rupe pe amandoua,SIC!
    -4
  • john
    la 14.04.2011, 18:29
    @mijai

    amice, LF-A in linie dreapta avea singura sansa... si a spulberat-o si pe aia... sau a fost spulberat mai bine zis :)) in fine... pe circuit GT-R il mananca cu fulgi cu tot, doar daca ne gandim ca vine cu ATTESA - cel mai performant sistem 4x4 pus vreodata pe un supercar
    +22
  • mcd
    la 14.04.2011, 20:35
    testul acest nu e elocvent, lexus isi justifica pretul prin EXCLUSIVITATE desing GT-R nu se stie este de serie sau este tunat pentru mine chiar daca GTR ar fi de 2X mai rapid tot LF-A este peste din alte puncte decat 100km/h in ate secunde
    PS ambele sunt japoneze
    -11
  • mcd
    la 14.04.2011, 20:54
    http://www.youtube.com/watch?v=A5R-oi91bd4
    -
  • paul
    la 14.04.2011, 20:57
    un duel intre gtr lfa si zr1 ar fi fost interesant
    -
  • la 14.04.2011, 20:58
    @pt toti

    1. Probabil GTR-ul e cel de dupa facelift, cu 530 CP, caci versiunea de 485 CP a fost infranta de Lexus...

    2 GTR e asa de ieftin pentru ca este vectorul de imagine al Nissan... Nissan nu a dezvoltat modelul pt a scoate profit din vanzarea lui, ci pentru a face imagine marcii. Pretul real e cel putin de doua ori...
    0
  • unu
    la 14.04.2011, 21:53
    @GT-R
    Si tu crezi ca Toyota face profit cu LFA?
    Mai citeste. Este tot un vector de imagine, pierd bani seriosi la fiecare masina.
    -6
  • octav
    la 15.04.2011, 09:08
    Sincer vor chiar credeti in povestile cu pierderile financiare la fiecare masina produsa? asta este doar o strategie de marketing pentru a induce clientului sentimentul ca a achizitionat o masina mult mai scumpa.In realitate nici un producator auto nu-si mai permite in ziua de azi sa aiba pierderi la producerea unui model.Normal pentru ca modelul respectiv in cazul asta GT-R-ul sau LFA sunt vectori de imagine marja de profit este mai mica sau nula dar nu vinde nimeni in pierdere sa fim seriosi.Oricum ceea ce reuseste GT-R-ul si anume performantele pe care le are la nivelul sau de pret este fenomenal!
    +9
  • la 15.04.2011, 16:10
    Japonezii au o performanta mare la masini, nu cred ca cineva va depasi pe ei.
    0
  • K.K.K
    la 15.04.2011, 17:23
    Unde e acel Escalade sa afume tigaile astea japoneze.....
    -7
  • tomita
    la 16.04.2011, 10:50
    drag-race. o tampenie. o concluzie trasa de un adolescent acneic, sau american de rand (caci sunt la fel de inteligenti)
    un supercar il analizezi din toate unghiurile, prin prisma mai multor criterii printre care si testul accelerarii.
    ceea ce nissan a realizat nu este nici decum un vector de imagine. este un statement de putere. pur si simplu la bani putini au stors performante uluitoare pt omul de rand. au demonstrat ca omul are acces la putere, ieftin. cam ceea ce ziceau americanii mai acum cateva decade, cu musclecar-urile lor.. doar ca aia alesesera varianta simpla. un motor URIAS pe o caroserie normala si gata (fie vorba intre noi, locomotiva, caci alea in orase erau un fel de tir-uri, cu o manevrabilitate de plans)
    acum nissan arata ca legenda GTR nu are limite. chiar daca s-a scumpit substantial fata de vechea generatie, de fapt a intrat pe un alt teren, unde spulbera exoticele de sute de mii de iepuroi, dar avand si prestanta acestora. in trecut se dezbatea profvenienta "umila" ca fiind un stteroidizat al unui model simplu, de serie.
    nah, au scuturat pielea de "commoner" si au lansat GTR ca supercar.
    ZR1 are un motor URIAS si supraalimentat si tot nu face fata la GTR pe circuit. daca ar fi sa duci motorul de nissan la puteri asemanatoare, ar avea suprematia si la accelerari paa la 300kmh (aici conteaza mult si etajarile cutiilor de viteze)
    +6

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru