Voteaza:
0 voturi | 9 comentarii

Cum se antreneaza politistii pe motociclete

Desi mai au parte si de momente penibile, politistii europeni se antreneaza intens inainte de putea patrula pe motociclete.

Comentarii (9)

  • alin
    la 09.12.2008, 18:49
    astia politisti nu burtosii de la noi
    nu inteleg ce vi se pare voua asa de penibil? uitati-va frate la "politistii" de la noi...cu burta mare si cu buzunarele pline de mita... vai de ei.... fac pariu ca daca ai nostrii ar da probele sportive cum se dau de fapt...nici un sfert din ei nu ar face fata...deci...penibili sunte-ti voi AUTOMARKET....
    -
  • tot bmw ...
    la 09.12.2008, 21:27
    real police
    motociclistii sunt cei mai periculosi politisti, astia daca te au oprit, nu scapi asa usor.....
    -
  • d
    la 09.12.2008, 22:05
    alin esti cam "incet"
    alin, cred ca s-au referit ca politisti, in general, au momente penibile (sunt batuti in cap)...
    -
  • Calin
    la 10.12.2008, 08:49
    N-ai cu cine..
    In acest videoclip sunt prezentati jandarmii francezi. Nivelul de cunostinte si pregatire al jandarmeriei franceze in materie de indemanare pe doua roti este unul dintre cele mai avansate din lume.

    Acestia sunt nevoiti sa urmeze o sesiune de antrenamente care, in functie de postul ocupat, dureaza intre 5 si 8 luni de zile. Mai mult, ei trebuie sa repete toate aceste lucruri la fiecare cinci ani.

    Fiecare jandarm francez care isi exercita datoria pe doua roti are aptitudini atat in offroad cat si pe strada. Cei mai multi dintre acestia sunt pasionati in adevarul sens al cuvantului, nefiind o surpriza pentru nimeni faptul ca sunt cateva echipe ale jandarmeriei franceze in competitii precum Dakar.
    -
  • VASILE POROJAN
    la 10.12.2008, 16:18
    POILITISTI ANTRENATI
    Imi plac comentariile voastr la adresa antrenamentelor politistilor francezi. Asa ar trebui sa fie si cele din Romania , dar , credeti-ma ca daca luam dotarea lor si a politistilor romani , este o diferenta de la cer la pamint. Stiti voi citi litri de benzina are un autoturism Dacia sau Logan ca si cota atribuita pentru o luna de zile de activitate? Asta insemnind patrulari , aducerea la sediul politiei a unor persoane contraventionale sau infractori? Pentru 3 schimburi , asta insemnind 24 de ore de activitate au o cota de consum de 100 litri de benzina frratilor.Cu ce sa mai faca antrenamente motrociclistii cind la astia este si mai mare jalea. Stiti ca autoturismele MIRA nu sunt asigurate in caz de accident de catre MIRA iar in caz de accidente , li se imputa politistilor cojntravaloarea reparatiilor si a pieselor?
    Stiti ca politistii care merg la cercetarea la fata locului in cazul unor infractiuni nu au marerilale adecvate pentru ridicarea urmelor papilare si le ridica pe cele pe care le gasesc cu rola de schoci din comert pe hirtie alba ?
    Vai de capul lor cum luicreaza. De ce nu va ducetti si voi sa va angajati in MIRA sa vedeti cum se lucreaza si apoi sa va dati cu parerea?Cu saiguranta ca nu v-ar conveni sa stati ore intregi zile si nopti neplatiti , fara un echipament care sa va tina de cald , sa nu-ti intre apa ila picioare cind stai prin zapada si zloata etc. Sa nu faci revelonunl , Craciunul , PaSTELE , ZIUA NUMELUI , SA NU PLECI IN Concediu de Odihna IN SEZONUL ESTIVAL SAU IN PERIOADA SARBAtorilor de iarna , sa stai mereu la dispozitia unor coate goale si izmene fripte cu alura de sefi , ziaristi sau critici , priceputi in si la toate cele . Cu siguranta ca ati lua un par si le-ati incarca bateriile. Interesati-va despre toate acestea , nu mai vorbesc despre mese peste care treceti zilnic, pleci de acasa dimineata si mai vii la ora 21 23 uneori a doua zi dimineata . Si atunci cu adevarat ca ve-ti deveni si voi burtosi si bolnavi su stomacul , inima ficatul etc. Stiti care este rata imbolnavirilor in MIRA soi de ce nu se da publicitatii niciodata ? FOARTE MSARE sin nu se publica pt a nu descuraja pe cei doritori sa intre in acest serviciu care este cu adevart greu si stresant.
    -
  • Alex Ph
    la 11.12.2008, 08:24
    mentalitati(ptr Porojan)
    Ideea ca toti politistii sunt depasiti sau .... tine de un val de mentalitatate crescuta si intretinuta de anumite cercuri.Asta ca sa intelegem mai bine: in fiecare tara exista cercuri de prieteni -uneori la ei si inspecial la noi-(chiar si la nivel de guvern ..etc) care au interes de dezbinare a oamenilor .Sa privim atent la cazurile gen Femeia de servici din Conel din anii 95,la CFR-istii din mai totii anii,la Profesorii din acest an= mase de manevra si de razboi social-nu pe fata ci asa pe la coltul strazii si mocnit.
    Ptr Dvs ca ofiteri de politie s-au inventat bancurile,Garcea si .... .
    Problema ramane una de (in)cultura deosebi in randul MI,MAI actualei MIRA - sunteti scoliti sa nu ganditi-sau daca o faceti sa o faceti in stilul impus de manualele si cartile (regulamentele) dupa care va sunt spalate -si nu este o exagerare - creierele.
    Calitatea se obtine cand gandesti.Demnitatea si respectul se castiga nu cu Regulamente sau alte chestii din astea.
    Nu trebuie sa ascundem insa nici pericolele la care sunt supusi angajatii MIRA ,Ministerului Justitiei si ai altor organe de ordine ,paza.... . Sunt o multime de situatii in care nu as sfatuii pe nimeni :fiipolitist. Cat fum inghite un agent de la circulatie?Dar de cate ori agentii de la circulatie au tras pe dreapta-nu neaparat imediat cate un ditamai camionul care te omoara cu ceata care o lasa in spate cand pleaca de la semafor?
    sau cu jafurile de la mana a doua? Sau cu incadrarile care nu sunt prevazute in Codul rutier.Asta duce la respectul e care il castiga oamenii din acest sistem.Sau cu situatiile unde politia nu poate sa faca nimic: furturi cu AN,prostitutie .Pe de alta parte faima de politist -relatii/usi deschise/ etc.
    Puneti domnule Vasile Porojan aceste lucruri in balanta. E ceva retoric dar uneori ne place cum traim si nu vrem sa schimbam aceasta.Calitatea umana -uneori nu mai conteaza,banul sa iasa.
    -
  • VASILE POROJAN
    la 11.12.2008, 15:46
    Pt Alex PH
    Da , domnule Alex , aveti dreptate partial in ceea ce spuneti . NU va contrazic decit partial in cele pe care le afirmati . Si as incepe prin rugamintea de a analiza ca au trecut 20 de ani de la revolutia romana din 1989 sau cum s`o fi mai fi numit ea. Deci politistii care in 1898 aveau 35 e ani , acum sunt iesiti la pensie . Dar chiar si asa , nu puteti spune si nici nu puteti face pune un semn de egalitate ca un um la 35 de ani , este un om depasit moral , inadaptabil unor situatii ca aceste evenimente care au avut loc , sau evenimente care au loc zilnic pe strada sau in viata noastra de zi cu zi . Ca sunt politisti agramati , politisti care se comporta necivilizat , sau au un grad de incultura sau o cultura generala mai modesta , aceasta nu este vina lor ci a celor care i-au recrutat si i-au ajutat sa intre in acest sistem .
    Sa fiu bine inteles: nu sunt si nici nu am fost politist sau militian . Nu am de gfind sa fiu eu cel care da sau nu dreptate unora sau altora.Insa am avut de a face cu multi politisti . Sunt o fire mai rebela , un tip irascibil la vederea lor. Dar acest lucru nu ma impiedica sa fiu corect in relatiile cu ei .Sa fiu dur cind depasesc anumite limite. Si nu putine au fost cauzele in care am avut divergente cu ei . Bunaoara in acest an in primavara apropiindu-ma de Vaslui in timp ce veneam de la Iasi , am fost oprit de un politist de la Politia rutiera din Vaslui , si sanctionat ca as fi incalcar regimul de viteza in localitate , fiind surprins de radar cu viteza de 98 si 96 km in doua localitati diferite . Am fost de acord cu el desi nu eram convins ca este asa si mi-a incheiat doua procese verbale de contraventie cu puncte de penalizare , amenda etc pe care l-am semnat . Puteam sa nu-l semnez dar ar fi fost o greseala .
    Problema insa acum incepe cu adevarat : in ambele PVC a trecut ca la ora 12.01 ca fi fost depistat in ambele localitati , ori acest lucru este imposibil sa fie ,imposibil sa se poata petrece , pt ca nu circulam cu viteza luminii . A doua pb este ca un pvc mi l-a inminat pe loc , iar al doilea mi -a fost trimis acasa prin posta si cest lucru este nu ilegal dar anormal , in legislatie existind posibilitatea de a incheia un singur pvc in care sa fie trecuta suma cu care esti sanctionat pentru ambele contraventii. Dar polilistul nu a procedat asa , cred eu , pentru a arata sefilor sai ce multe constatari a facut el la regimul circulatiei rutiere. Ei bine , am facut contestatie la judecatorie asa cum prevede legea si am constatat ca politistul a gresit flagrant ori a abuzat de functia sa . In ce sens? Pai in pvc a scris ca am circulat cu 98 respectiv 96 km la ora , IPJ vaslui a inaintat judecatoriei Vaslui o copie cu fotografiile facute cu aceasta ocazie , insa stupoare : din fotografii reiese ca de fapt am circulat cu doar 91-92 km la ora intr-o singura localitate . Pentru cea de-a doua localitate nici nu au mai trimis poze . Din poze nu se vede ca as fi fost in localitate ci in afara localitatii , nu se vad porti, podete , copaci sau case , pt ca era normal sa se vada asa ceva in pozele trimise daca erau facute in localitate. Nu? Logic ca da. Am cerut sa se trimita plansa foto cu pozele facute de radar in a doua localitate insa nici pina acum nu le-au trimis la instanta .Fac precizarea ca nu este necesara prezenta obligatoirie la instanta in aceste cazuri de contestatii pe care le face orice petent. Mai precizez ca distanta dintre cele doua localitati mentionate in pvc este de circa 4km . Deci ? Este normal ce a facut acel politist ? Cu siguranta ca nu . Si vreau sa va spun ca acel politist avea in jur de 35 de ani .Deci este cu adevarat poilitist si nu militian .Deci ar trebui sa spun ca este deschis la minte ca este cu democratia in singe , etc..Dar pot eu oare sa-i blamez pe toti politistii ca sunt la fel ca acel nevinovat si saracut cu mintea poolitist care m-a sanctionat ? In nici un caz .Un om normal la cap nu ar putea face asa ceva . Din pacate noi romanii avem dezvoltat acel spirit de haita: daca unul spune uite hotul ,apoi toti ceilalti striga " uite hotul " si se uita unul la altul cautind hotul . Si sa nu mai uitam un lucru : politistii provin din rindul nostru , al populatiei acestei tari si sunt nici mai buni , nici mai rai , nici mai destepti , nici mai prosti decit suntem noi.
    Daca ne uitam pe strada , la Tv su in localuri publice , vedem o multime de cazuri de oameni care isi dau in stamba facind gesturi dezonorante oentru un om civilizat . Atunci de ce ar trebui aore sa nu vedem acest lucru ? De ce nu am interveni noi sa-i oprim pe acesti huligani ? Nuuu , nu facem asa ceva , pentru ca noi suntem destepti , nu avem obligatii de acest gen etc. Deci suntem superiori lor.
    Este adevarat ca bancurile s-au facut pe seama politistilor, militarilor din armata , a tiganilor, moldovenilor ,evreilor etc . Romanul este un tip inventiv , care face haz de necaz mereu cu orice ocazie . NU poate scapa ocazia de a ride de cineva , de a face o gluma despre cineva , sau de a face " misto" de cineva. Tocam de aceia fac acest lucru , pentru a0i trata asa cum se cuvine , facindu-i de risul tuturor si rizind de ei . Si este normal sa faca asa. Este un mod de a alunga pina la urma tristetea , disperarea si ura si asi descreti fruntea.
    Nu cred ca politistii - militienii sunt scoliti sa fie rai , duri si li se spala creierele pentru a fi si a proceda in acst mod. De fapt sunt convins. INcercati sa va faceti ca prieten un politist , intrati pe sub pielea lui si veti vedea ca nu aveti dreptate.Din contra la scoala au fost invatati sa ne comporte civilizat corect , onest , pentru ca niciodata nu stii pe cine au in fata lor.Dar , si aici este un dar : nu poti scoate un om destept dintr-un prost sau un incult. Nu poti face dintr-un ferar betinist un medic chirurg , indifernt ce specialitate ar avea : cardiolog , pediatru ,internist etc.Caracterul unui om se formeaza de mic. Caracterul unui om se formeaza citind, studiind, invatind si aprofundind tot ce este de invatat etc.Credeti ca cei care isi pierd zile intregi pe net citind sau vizionind filme porno , filme violente etc, au o cultura mai vasta decit a unuia care a citit vagoane de carti in facultate sau in afara facultatii ? Au mai multa imaginatie si un lexic mai dezvoltat decit cei din urma? Cu siguranta ca proportia este inversa.DAR ACEST ASPECT ESTE INEDIT SI F PUTINA LUME IL REALIZEAZA. Eu cred xca daca politistii ne-ar amenda de fiecare data cind am gresit , cind am incalcat regulile de circulatie si celelalte legi _ care sunt extrem de multe si care efectiv nu lasa domenii nesanctionate , atunci cu siguranta , nu am avea atit de multe accidente de circulatie, atitea infractiuni cu violenta , atifea furturi din locuinte , tilharii ,cum arata zilnic cei de la PRO TV la ora 5 si alte posturi .
    Dar fiecare din noi se razvrateste cind este sanctionat in Romania dar cind ajunge in strainatate , se fereste ca dracul de tamiie sa faca ceva urit sa nu fie saltat de politie. Si de ce face asa in strainatate ? Pentru ca acolo se respecta legea in totalitate si fara nici un rabat , pe cind la noi , daca ne prinde politistul cu ceva urit , incepem sa ne plingem , sa ne cainam , sa imploram ca este mama si tata bolnav ca nu aveam gde gind sa facem ceva urit ,ca a,m crezut ca n-am stiut etc. Totul tine de constiinta fiecaruia .In cartile de politie nu te invata sa furi , sa ei mita ,9 spaga) etc. Dar cine rezista sa nu ii sclipesca ochisorii cind vede ve5rdeata tremurind provocator in fata lui ?
    Eiiii , tentatia este mare si de aceia au facut bine cind au infiintat DNA-ul politiei sau cum s-o fi hnumit el . II prinde pe capete. cind calca strimb . Ati vazut exemplele de la TV?
    Cu siguranta ca da .
    Deci , domnul meu , cred ca ar trebhui sa cunoasteti politistii mai bine pentr a-i putea analiza. Si cu siguranta ca ve-ti avea suprize multe cunoscindu-i .Ve-ti patrunde intr-o casta unde nu are acces multa lume . Ei se feresc de noi civilii , au un alt stil de viata si o alta relatie cu noi. Uneori parca sunt de pe alta lume cind ii vedem ,iar altadata cind nu ii stim ca sunt politisti , ne schimbam impresia fata de ei . Asa este viata facuta. Nu numai pt politisti , ci si pentru noi toti ceilalti .
    Va doresc numai bine.Si ce am scris nu am scris ca un repros. In fond fiecare este liber sa judece , sa analizeze, cum ii place si ii convine ,
    -
  • Mocofanu
    la 14.12.2008, 11:27
    Pentru Vasile Porojan
    Ati scris cam repede si mai sunt si litere tastate aiurea, dar mi-a placut ca e scris din suflet.
    -
  • Vasile Porojan
    la 28.12.2008, 16:49
    Pentru Mocofanu
    Multumesc pentru apreciere. Nu mi-a fost usor sa scriu acest comentariu. Este si f greu sa fii impartial si sa nu gresesti apreciind pe unii si defaimindu-i pe cei ce merita . Dar una peste alta cred ca politistii nostri nu sunt altfel decit felul cum suntem noi ceilalti . Pentru greseli imi cer scuze. Nu sunt prea obisnuit cu scrisul la calculator Intradevar am scris prea repede si poate nu am fost prea coerent in modul de exprimare.
    -

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru