Voteaza:
10 voturi | 27 comentarii

Ce cred americanii despre singurul Skoda Superb din Statele Unite?

Skoda nu activeză pe piața din Statele Unite, așa că prezența unui exemplar Superb Combi devine imediat un lucru inedit. Mai ales dacă mașina are și volan pe partea dreaptă.

Comentarii (27)

  • la 09.03.2015, 17:33
    Crezusem ca e vorba despre noul Superb Combi, dar m-am inselat...
    +9
  • la 09.03.2015, 17:41
    Interesant studiu de piata. Si ieftin.
    +4
  • mishazaitev
    la 09.03.2015, 18:07
    @Andi1

    Chiar si calitatea vechiului model (daca vechi este chiar cel mai fericit cuvant) este net superioara multor modele americane.
    +10
  • la 09.03.2015, 19:35
    @misha - da, la ei calitate inseamna piele si crom, atat! :)
    +2
  • corect
    la 09.03.2015, 20:41
    La romani,calitate inseamna numele masinii si badge-ul tdi.
    +4
  • la 09.03.2015, 20:55
    Cred că s-ar vinde in State, dar nu vor șefii VW. Chiar și în Europa, Škoda ar trebui situată mai sus decât Mașina Poporului. Oricum, marca cehă o duce foarte bine.
    +5
  • la 09.03.2015, 21:06
    Super tare clipul. Parca arata chiar mai bine Skoda, in decorul American.
    Multumim AM pt clip :)
    +2
  • anti cretini
    la 10.03.2015, 02:12
    Sa spui ca Superb e net superior oricarui model american trebuie sa fi lipsit de creier, iar bostanul ala iti sta doar sa nu iti ploua in gat. De Chevrolet Impala ai auzit? SSau de Buick LaCrosse alias Daewoo Alpheon ? Stai jos ca duduie pamantul cu tine de atata prostie.
    -9
  • la 10.03.2015, 07:37
    @anti - ca sa vorbesti intr-un asa "mare fel" trebuie sa ai probleme grave, probabil te simti masina americana... ce sa faci, exista si afectiunea asta... :)
    +5
  • Nelu.Pantofaru
    la 10.03.2015, 12:09
    @Andi1 pe bune compari masinile americane cu o skoda anosta cu un interior ce nu inspira nimic si motor de doi zero te de i?
    +3
  • la 10.03.2015, 12:41
    Nu stiu de ce trebuie sa va luati de masinile americane asa inutil. Imi poti spune si mie Misha cum e Superb net superioara modelelor americane? Is curios pentru ca eu nu ma pot gandi la nici macar un aspect. Eventual ca consuma mai putin pentru ca e diesel, dar in rest chiar nu are la ce sa fie superioara. Ai vazut noul Chrysler 200? Sau Dodge Charger? Chevrolet Impala? Hai sa luam numai Impala ca exemplu pentru ca ambele modele sunt spatioase si cu tractiune fata, deci se aseamana. Impala arata in mod clar mai spectaculos, atat la interior cat si la exterior. Are motorizari mai puternice, avand optiunea unui V6 and 320 de cai si tractiunii integrale. Datorita faptului ca in America se face si small overlap test, are sanse sa fie mai sigura. Daca e sa le compari direct costa si mai putin. Atunci nu inteleg ce aveti cu masinile americane? Va este ciuda ca nu le puteti cumpara si in Romania? Sunt sigur ca daca si la noi ai fi benzina aproape gratis, masinile mult mai ieftine si nu ar exista taxe pe cilindree, la multi romani le-ar placea sa-si ia macar un Charger de vreo 485 de cai.
    +4
  • la 10.03.2015, 12:43
    Aaa si inca o chestie. Normal ca la Americani le place. De ce nu le-ar placea. Ii o masina faina si ii ceva nou pentru ei, ceva neobisnuit. Cum ar fi la noi sa vezi un Mustang nou pe strada. Iti intorci capul dupa el.
    +2
  • la 10.03.2015, 13:03
    @Sam mie sigur nu mi-ar trebui un Charger de 485 de cai. De ce ? pentru ca nu vreau plastic ca pe uscatorul de par si mai ales ablilitatea de a lua un viraj, ca o salupa. Cam astea sunt majoritatea masinilor americane, inclusiv Mustang-ul de generatie precedenta sau Cadillac CTS. Asta vezi in orice review facut, dar mai bine uita-te la Top Gear sau cauta "the good, the bad and the ugly" cu Jeremy Clarkson, o sa vezi acolo comparatii facute in America, intre cele mai cunoscute masini Americane si concurenta Europeana.

    Si mie imi plac, chiar si Chrysler 300c sau vechiul Impala din '90, dar cand vad tinuta de drum si calitatea materialelor, ma razgandesc rapid. Ce e atractiv pentru mine si chiar mi-as lua daca mi-as permite, ar fi un Corvette, din orice generatie, nu conteaza sau orice muscle car clasic, dar acolo nu mai conteaza tinuta de drum sau calitatea materialelor, fiabilitatea, etc.
    0
  • mishazaitev
    la 10.03.2015, 15:23
    Inca odata se dovedeste ca nu este suficient sa fii capabil sa citesti un text ca sa-l si intelegi.

    Nu am spus ca Skoda Superb este o masina superioara TUTUROR modelelor americane, ci ca este superioara MULTOR modele americane. Nu am precizat anul de fabricatie al acestor modele, prin urmare ce vi s-o fi parand atat de grav in afirmatia ca Superb este suprioara unui modele american din anii 90, de ala cu scaune fara pic de sustinere laterala. Si daca spun ca este superioara unui Ford Taurus, nu am voie sa am parerea asta?

    Si va mai intreb ceva... De ce, ori de cate ori un producator non european lanseaza o masina in Europa, prima lauda care i se aduce acesteia este aceea ca este de calitate europeama?
    -1
  • la 10.03.2015, 18:05
    mowgli, tu te uiti la Top Gear ?? hahaha...aia e emisiune de comedie nene.

    Eu NU NEG ca modelele americane au plastic. Dodge nu ti-i firma premium....BMW se vrea a fi o firma premium, si in dotarile de virf are plastic....apoi...cat costa un Dodge, si cat costa un BMW.....

    PS: daca mai ai ceva dolari in buzunare, poti sa faci un interior de lux...sa schimbi tot si asta cu mai putini bani decat pe un X4 2.0 diesel (de 70 000 euro), asta daca esti asa de pretentios.

    Nu 485cp ci 492 de cai (dupa Europa)....te plangi pe dinamica ??
    M5 F10 face 4 secunde 0-100 (1900 kile si 560 de cai), Charger SRT 392HEMI (492 de cai si 1981kg la gol) 0-100 tot in 4 secunde....

    Iar boala voastra e ca , va pare ca america a ramas in anii 70, unde modele nu puteau vira deloc. NU SPUN IDIOTILOR CA CHARGER sau CHALLENGER intra extrem de bine in viraje, da voi sunteti prosti , ca nu va dati seama ca ELE NU AU FOST CONCEPUTE PENTRU CIRCUIT !

    Cati dintre voi cumpara masini ca SA LE MAIE pe circuit, ha ??
    Sau sa vada daca face acelasi circuit cu 1 secunda mai repede ??

    Toti din voi sariti ca "baaa ca indicele 0-100 sau 0-200 nu e performanta" iar din alta parte, cand stai la semafor langa unu, iar tu ai bemve tare mai vrei sa apesi acceleratia "sa-i arati ca bemveu tau fuge mai repede -- adica motoru trage mai bine --- adica bemveu e mai bun decat ce are ala"...

    Iar pe autostrada...merge unu cu 170 la ora, iar tu, avand MERCEDES, cu kit AMG, la sigur apesi pedala si te tii la 2 metri de ala, ca sa se dea la o parte sa-i arati ca mertzanu tau ( E220 CDI) fuge mai bine, adica e mai bun.

    Cat de circuit:
    Pentru asta este Corvette Z06, Viper TA, mai nou Ford GT.....as vrea sa vad, tre sa apara test comparativ intre ATS-V si M3/M4 ...


    PS: Automata in 8 rapoarte de pe Corvette (Hydra-Matic 8L90) schimba vitezele mai rapid cu 80 milisecunde decat PDK-ul cu dublu-ambreiaj de la Porsche. Cate Corvette-uri s-au aprins din senin ? Cate Porsche-uri s-au aprins din senin ?

    GT3 RS va spune ceva ? 918 Spyder va spune ceva ? Cat e un 918, stiti ? 700 de mii de euro..

    Atata va mai tine gura, vb de plastic la americane, cand si nemtii pun plastic...si costa de vreo 2-3-4 ori mai mult...

    Nemtii, cand vezi un M-Line de la BMW, iti pare ca sub capota sta un monstru....

    Stiati ca M50d foloseste EXACT ACELASI 3.0 DIESEl de pe varianta de baza, doar ca are + 2 turibine ? (deci in total 3 turbine) ....

    Vaai da cata inginerie.....

    Care e diferenta dintre un 520i si un 528i ?? un simplu resoft.
    Care e diferenta intre Tiguan 2.0TSI de 170 de cai si 200 ? un simplu resoft....vaii da cum baietii de la VW au stors 200 de cai din 2.0 turbo...vai vai vaaai....

    prosti, si prostii.
    +4
  • la 10.03.2015, 21:22
    @Blower0 atata timp si talent irosit pe un comment ? pacat... ca esti tanar, nu de alta.
    -3
  • la 10.03.2015, 22:46
    Misha, hai sa nu vorbim aberatii. Aluzia ta era clara si contexul era mai mult decat evident cel al masinilor noi. Skoda Superb NU este cu cine-stie-ce superioara modelelor Americane din segmentul sau. Poti spune ca e superioara unui Ford Taurus, dar ar fi bine sa ne oferi si alte argumente. Oricum, ai dreptul sa-ti exprimi parerea. Toti avem atata timp cat nu impartim mesaje de ura. Cat despre chestia aia cu calitatea europeana, as zice ca-i doar un snobism tipic european. Ca niste gume mai moi la bord nu sunt ultima expresie a calitatii, dupa parerea mea. Si cand vine vorba de alte aspecte ale calitatii, mai bine vorbim inarmati cu statistici si date precise, decat cu preconceptii. Toti producatorii, indiferent de origine, au puncte forte si mai slabe. Sa declari suprematia unui continent in materie de masini mi se pare stupid.
    +4
  • la 10.03.2015, 22:59
    @Sam93 "Cat despre chestia aia cu calitatea europeana, as zice ca-i doar un snobism tipic european" asta nu explica totusi de ce Audi, BMW, Mercedes si VW vand in prostie in SUA de cateva decenii. La fel cum nici nu explica de ce industria auto americana e falimentara, abia acuma si-au mai scos putin capul, dar e nevoie de mult mai mult de atat.
    Putem vorbi desigur si de japoneze, si ele fiind alese de multi Americani, in locul celor produse in SUA.
    -3
  • la 10.03.2015, 23:00
    @Sam inca ceva, zicala cu "German build quality" si "European premium feel" o auzi foarte des din gura Americanilor, daca ai urechi sa asculti :)
    -1
  • la 10.03.2015, 23:14
    mowgli...cred ca ai legaturi cu cluburi de americani fani europene :D

    N-ai fost tu........ca nemtoaicele is doar fundal....in rest japoneze....(si americane)

    SUA nu se da in vant atat dupa europene........si apropo...la ei nu exista moda asta BMW.....sau Mercedes.....pentru ei astea sunt masini ca si orice masina.....asta doar in europa e chestia asta "germania e nr 1 in materie de ingineria auto"
    +5
  • la 11.03.2015, 00:01
    @Blower asa zici ca doar in Europa e treaba cu BMW ?

    Ia uite aici: http://www.reuters.com/article/2015/01/05/us-usa-autos-luxury-idUSKBN0KE1RG20150105

    Oare din cauza asta, printre primele fabrici deschise de Audi, Mercedes si BMW in afara Germaniei, au fost in SUA, asa-i ?
    Ca e cea mai ieftina mana de lucru si de acolo le exporta in Coreea si Cuba :))

    Z3 se producea in SUA, de unde se exporta chiar si in Europa, dar se vindea excelent in pe piata Americana, mare consumatoare de roadstere, asta inca din anii '90.

    https://www.bmwusfactory.com/manufacturing/production-overview/
    -1
  • la 11.03.2015, 00:05
    @Blower0 daca n-ai chef sa deschizi articolul, poftim, situatia pe 2014.
    Hai ca tu stii engleza, tradu-ne si noua :)
    Atentie la brand-urile Japoneze si Americane ;)

    BMW ended with a lead last year of more than 9,000 vehicles over Mercedes-Benz, which in 2013 seized a title BMW had held for the previous two years.

    Last year, Mercedes-Benz outsold BMW by about 3,000 vehicles. BMW won the sales crown in 2011 and 2012.

    Toyota Motor Corp's (7203.T) Lexus brand narrowed the gap on the two German brands, but remained in third last year with 311,389 vehicles, up 13.7 percent.

    Volkswagen AG's (VOWG_p.DE) Audi brand overtook General Motors Co's (GM.N) Cadillac for fourth place. Audi's sales of 182,011 were up 15.2 percent while Cadillac sales fell 6.5 percent to 170,750 vehicles.

    Honda Motor Co's (7267.T) Acura brand showed a 1.5 percent gain in the year to 167,843 vehicles, followed by Nissan Motor Co's (7201.T) Infiniti at 117,300 vehicles, up 0.8 percent.

    In eighth place but gaining was Lincoln, the Ford Motor Co (F.N) luxury brand that a couple of decades ago was the luxury market leader. Lincoln's sales rose 15.6 percent in the year to 94,474 vehicles.
    -2
  • la 11.03.2015, 12:01
    Băi, tu n-ai inteles :D ....
    -
  • la 11.03.2015, 13:59
    @Mowgli Snobismele alea de care iti ziceam sunt perfect valabile si in America. Si acolo miturile astea is la fel de populare ca si in Europa. Cat despre cat de bine vand marcile germane. Alea de lux vand intradevar bine. Dar asta nu se explica neaparat printr-o calitate de proportii mitice. Secretul sta in marketing. Oricum Mercedes si BMW vand foarte bine, ca restul marcilor europene vand doar okay si prost. Spre exemplu Audi vinde acceptabil, dar nu grozav, iar VW ca marca vinde dezastruos de prost. Defapt, de cativa ani sunt doar in scadere. Au niste produse execrabile in SUA si Hyundai vinde de 3 ori mai mult ca ei. Chiar si fac si glume pe seama calitatii si fiabilitatii VW, cam cum se fac la noi despre Alfa Romeo sau Lancia. Industria auto Americana nu este falimentara. Tin sa-ti reamintesc ca GM a fost compania cu cele mai multe masini vandute timp de mai bine de 80 de ani. De asemenea, ai fi bine sa-ti reamintesti ca companiile Americane la inceputul anilor 2000 detineau cam tot ce misca in industria auto mondiala si erau foarte profitabile. Abia dupa 2005 am vazut o slabire care a culminat cu colapsul financiar mondial din 2008. Din 2009 au revenit in putere iar acum au vanzari si profituri record (cam toate companiile Americane). Mai mult, daca nu avea Fiat niste bani pusi deoparte si cumpara Chrysler cu toate diviziile sale in 2009, acum nu mai exista. Chryler tine Fiat in viata. GM, in ciuda scandalului recent cu cheitele, au avut vanzari record si profituri solide, iar Ford se descurca mai bine ca niciodata. Tin sa va reamintesc ca eu nu va bag pe gat suprematia masinilor americane. Fiecare are preferintele sale, si mie sincer, desi am un loc special in suflet pentru masinile americane, imi plac masini venite din toate tarile, chiar si unele din Coreea. Ce incerc sa zic este ca n-are rost sa judecam niste produse dupa niste preconceptii si mituri de marketing pe care le avem in minte. Adevarul se poate vedea doar prin analize statisticle si date concrete. Si sa stiti ca daca va uitati obiectiv la problema, veti vedea ca nu exista companie auto superioara sau suprema. Toate au problemele si neajunsurile lor, atat si chestii la care exceleaza.
    -
  • Om Shankar
    la 12.03.2015, 15:18
    Bai Blower-Power, tu ai auzit bah de down sizing si de motoare twin turbo ? Ai auzit ca Bmw a fost primul care a implementat distributia variabila in 2 axe atat pe admisie cat si pe evacuare? Stiai ca prima masina din lume a fost de Daimler? Stiai ca Brabus S e cea mai performanta limuzina din lume ? Stiai ca un Charger SRT6 chiar si ala de 700 cai e mai prost dinamic ca un Golf de 300 de cai ? Nu stiai! Prietenul tau cand apare ?
    -2
  • distributie bmw
    la 12.03.2015, 20:00
    Distributie pe 2 axe,admisie si evacuare? :))
    a zis un prost chestia asta si acum repetati toti
    0
  • la 16.03.2015, 11:53
    @Distributie BMW si care-i problema?
    -

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru