Voteaza:
0 voturi | 7 comentarii

Confesiunile unui sofer care a condus electricul Mini E

Mini a publicat recent un film care urmareste viata de zi cu zi a unui om obisnuit, care a avut ocazia de a conduce in ultimele 8 luni un Mini electric. Ce s-a schimbat in viata lui, aflati in minutele urmatoare.

Comentarii (7)

  • Gaby
    la 02.04.2010, 18:01
    sa fim seriosi
    Electric cars, hibrids = fail

    Sa luam tarisoara noastra de exemplu. Cati din noi avem un garaj unde sa ne incarcam masina? Si daca am avea, va imaginati un oras plin de prelungitoare? Ii pur si simplu un FAIL.

    Viitorul sunt masinile cu hidrogen, 2 minute le-ai umplut, si ai plecat din nou la drum, la fel ca benzina sau diesel.

    Asa ca degeaba.. Mai mult si-au facut rau, sa zic asa, mini cu reclama asta, decat bine.
    -
  • Bentley
    la 02.04.2010, 19:13
    Si care...
    ...a fost bine platit sa spuna tot ce voia sa auda MINI... Asa mi-e sila de genul asta de publicitate...
    -
  • reddog
    la 02.04.2010, 23:11
    @bentele-iu
    Acum asta este platit,dar aia 2 de la autocar care mai aveau putin si lingeau tobele de la audi tt si r8 ce erau?.Nuuu acolo este pe bune.Fratelo date jos din bentelei si revinoti.
    -
  • reddog
    la 02.04.2010, 23:12
    ......
    Sloganul grupului Vag TO THE BE THE BEST.
    -
  • Mihai
    la 06.04.2010, 14:39
    Interesant
    La ce preturi au ajuns acuma la noi benzina si motorina chiar ca mi se pare atractiva o masina electrica dus venit de la servici dus luat copii de la scoala cumparaturi la chestii de astea asa pe langa casa mi se pare foarte utila si cred ca as face si economii substantiale.
    -
  • Costica
    la 07.04.2010, 09:43
    Realitatea...
    ...e ca eu fac 20-30 km zilnic , cu tot cu extensii-venit/dus la lucru eu si sotie plus cumparaturi...12000 km pe an cu tot cu concedii -3/4000km ! Un vehicul elecric in oras daca ai acces la priza este super ok. Aceste vehicule electrice nu consuma la opriri , nu au cutii de viteze , recupereaza energie la franare etc. Masinile pe hidrogen sunt o gaselnita: daca hidrogenul e ars in loc de benzina, din cauzaca ca hidrogenul NU ARDE CI DETONEAZA (EXPLODEAZA) , motoarele se duc repede (intrebatii pe cei de la BMW ca stiu foarte bine subiectul) iar cealalta solutie , cu generarea energiei in pile de combustie mai are nevoie de dezvoltare deaoarece platina din catalizatori este prea scumpa iar celelelate pile sunt prea mari pentru automobile mici. dar dceja exista pile de combustie pentru case (caci dau si caldura , nu numai electricitate). Aca ca folosirea acumulatorilor este deoacamdata mai buna. Costurile acestora insa sunt mari. Insa...cat costa un monitor LCD acum 5 ani? La Tokio s-a inaugurat prima din seria "benzenariilor" electrice care vor schimba si bateria cu totul, nu doar va permite incarcarea...
    -
  • ascona
    la 07.04.2010, 21:12
    hibridul de la opel
    Singura problema ar ramane autonomia care este foarte mica. Cea mai buna solutie cred ca este cea de la Opel folosita pe Ampera se pe conceptul Flextreme, adica motor electric pentru propulsie si si termic pe post de generator.In felul acesta Flextreme anunta un consum de 1,6l /100
    -

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru