Voteaza:
5 voturi | 4 comentarii

Scurtă călătorie prin istoria Porsche în motorsport

"Celelalte branduri auto participă în motorsport pentru că e bine. Porsche participă pentru că e aerul pe care îl respiră această marcă". Povestea Porsche la Le Mans şi implicarea lui ferdinand Piech în succesele Porsche pe circuit sunt principalele punct

Comentarii (4)

  • klausnake
    la 02.08.2013, 18:27
    Ferdinand Piech?
    Wo the fuck is this?
    Sau era Ferdinand Porsche...
    -11
  • klausnake
    la 02.08.2013, 18:30
    Se pare ca e corect Piech,mea culpa!
    +7
  • @ klausnake
    la 02.08.2013, 19:34
    Ferdinand Piech este una din cele mai mari personalitati din istoria automobilului . In 1999 bunicul sau, Ferdinand Porsche a fost desemnat " Inginerul sec XX in Industria auto " iar Ferdinand Piech a fost ales " Managerul sec XX in Industria auto " . Pe langa faptul ca este un manager de exceptie ( Rezultatele VW Group vorbesc de la sine ), Ferdinand Piech este si un inginer de exceptie . Porsche 917 este una din capodoperele sale insa doar una dintre multele realizari de exceptie . La inceputul anilor 70 intre perioada in care a plecat de la Porsche ( familiile Porsche si Piech hotarasera ca niciun membru al lor sa ocupe o functie de conducere executiva in cadrul Porsche ) si a ajuns la Audi, Ferdinand Piech a avut un birou de proiectare motoare ( primul motor boxer Porsche in 6 cilindri a fost proiectat de el ) iar printre clientii sai cei mai importanti s-au numarat cei de la ..... Mercedes . Ferdinand Piech a proiectat pentru Mercedes un motor diesel in 5 cilindri considerat de multi specialisti cel mai fiabil motor diesel din toate timpurile ( a facut cariera pe Mercedes W123 "Cobra" si nu numai ) .
    +5
  • la 04.08.2013, 02:28
    De la 0 la 200km/h de doua ori mai repede decat majoritatea masinilor de astazi de la 0 la 100km/h.
    Duse-s vremurile in care venea un nebun cu niste idei radicale care sa contrazica tot, sa construiasca niste masini in care nu doar nebun dar si tampit sa fii sa te urci in ea, si sa castige tot ce se poate castiga.
    Vremuri faine, vremuri in care inovatiile contau si minti sclipitoare erau.
    Astazi ii vorba in primul rand de bani, apoi ideile nu prea sunt si cand sunt, sunt acoperite rapid, ba de constructori, ba de sponsori dar mai ales de reglementari. Oriunde ne uitam, raliuri, F1, tourisme, Le Mans si asa mai departe. Sigur ca era mai periculos, dar asta face spectacol, care aduce fani, care la randul lor atrag presa si sigur ca dupa presa, sponsorii nu intarzie sa apara dar no... sigur FIA stie mai bine.
    +5

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru