Voteaza:
1 vot | 6 comentarii

Cum se montează manual acoperişul noului Lamborghini Aventador Roadster

Oficialii Lamborghini au ţinut să arate publicului prezent la lansarea noului Aventador Roadster cât de uşor se poate monta manual acoperişul din fibră de carbon.

Comentarii (6)

  • dany
    la 14.11.2012, 13:07
    dai o caruta de bani pe o masina, ai o tipa eleganta in dreapta si aparea ploaia... cauti disperat un loc in care sa opresti si nu gasesti... pana la urma opresti pe interzis cu riscul sa iei amenda te dai jos in noroi si o poftesti si pe dsoara sa coboare... un autobuz trece si arunca apa din balta alaturata in superbul interior cu piele paltona frau... rochia de seara cu care partenera era imbracata deja e fleasca... dar ce mai conteaza, esti posesor de lamborgini, la vita e bela

    PS e prima data cand audi fac un lucru vizibil aiurea la lamborghini! practic au pastrat sistemul de la murcielago. daca nu au fost in stare sa proiecteze un sistem asemanator celui de la gallardo puteau macar ca pe langa acest acoperis sa plieze o simpla prelata subtire cu protectie doar la apa (pentru urgente) in spatele scaunelor care sa fie actionata automat sau chiar sa se traga manual spre parbriz...
    0
  • f
    la 14.11.2012, 13:09
    chiar eram curios ca vreau sa-mi iau unul si nu stiam daca sa aleg cabrio sau nu
    +8
  • ISUS
    la 14.11.2012, 16:06
    Asa e dany, mai pe romaneste asa Audi face un lucru vizibil aiurea, nu fac ca nu-s mai multi Audii :)
    Anume, acel lucru aiurea este ca nu angajeaza oameni atat ce priceputi ca si tine sa la dezvolte proiectele. Habar nu au inginerii aia si oamenii lor de marketing ce vor clientii lor si ce le trebuie.

    Rusine sa le fie, trebuia sa faca ei un studiu pe pietonii din Romania si dupa aia sa faca masina...ce prosti Doamne.. Noroc ca's eu destept...
    -5
  • dany
    la 14.11.2012, 18:53
    domnule cu pseudonim blasfemiator scris cu un singur i, audi nu este persoana ci este un consortiu reprezentat de mai multe persoane! desigur ca niciunul din noi nu ne permitem masina dar asta nu inseamna ca nu avem dreptul sa comentam! nu am de gand sa polemizez cu tine asa ca te rog sa iti cauti pe altcineva. eu comentez avand propriile motive care cu siguranta sunt partial diferite de ale tale. asa ca pe viitor sper ca vom comenta in paralel fara sa ne intersectam. iti doresc o seara frumoasa
    +2
  • BaditzaEx
    la 14.11.2012, 21:17
    nu pare prea confortabil de montat, dar Lamborghini mizeaza mai mult pe sportivitate , daca vrei confort te indrepti spre SLS ( Benz ), astfel, ( simpla mea parere/idee ) Lamborghini au decis sa mearga pe acest sistem ca sa reduca la maxim din greutate ( un mecanism automat de actionar cantarind si el ceva acolo...banuiesc ) iar , < acoperisul > pare din fibra de carbon ,nu din panza ( ar fi putut folosi panza pt a nu ingreuna ) deci unul din material solid are beneficiile sale...banuiesc, cred nu tre sa dam cu parul,astfel sunt convins ca exista explicatii si unele destul de intemeiate Lamborghini si grupul din care face parte, n-au experienta in automobilistica de ieri-azi iar pt un super-automobil lucreaza zeci, sute de ingineri ( mai ales ca face parte dintr-un conglomerat cu resurse financiare mari ) Asa ca @dany hai sa lasam ipotezele astea puerile si usor manelare gen : < esti cu o tipa la minijup si trece autobuzul 300 pe Victoriei si vai ne stropeste >, acest bolid e pt pasionati, ( noi n-avem in tara pasionati decat cativa pe care-i numeri pe degete - Tiriac, Tariceanu.. restul fiind niste parveniti care doresc sa-si prezinte nu stiu ce statut ) ce fac parte din anumite cluburi...mai exclusiviste, asta nu e nici macara a-2-a masina ci de la a-4-a in sus... si ar mai fi multe de spus dar intram in alta tema
    +7
  • zarnesteanu
    la 15.11.2012, 16:40
    Cine cumpara Lamborghini, mai are cu siguranta si alte masini in garaj. E prea putin probabil sa iesi pe timp ploios cu o masina supersport decapotabila. Ba chiar merg mai departe si spun ca zilele din an in care o folosesti sunt foarte putine. Nu mergi cu Lambo la servici in fiecare zi, sau in week end pana la baza muntelui dupa care iti iei rucsacul in spinare. Pentru asta ai un S class si un Range Rover, de exemplu. Daca chiar te prinde ploaia, in lumea civilizata exista benzi de urgenta pe care te poti opri si monta acoperisul in maxim 2 minute. Daca e sa te improaste un autobuz cu apa din baltoaca o face si in timpul mersului cu geamurile ridicate si tot iti uda interiorul pentru ca masina e foarte joasa.

    Montatul acoperisului e intre ultimele lucruri de care isi face grija un cumparator de Lamborghini. Faptul ca e din fibra de carbon e un atu in plus. Nu se uzeaza in timp ca unul de panza, e o protectie antifurt, antiscuipat, anti-vandalism in masina si ofera o insonorizare net superioara unuia de panza. Plus, cu spunea si BaditzaEx, designul si greutatea masinii nu sunt afectate de un motor plus mecanismul de pliere al acoperisului. Acestea nu doar adauga greutate in plus, dar si ridica centrul de greutate al masinii.
    +1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru