Voteaza:
0 voturi | 10 comentarii

Istoria modelului BMW Seria 3 evocată într-o reclamă nouă

BMW continuă campania sa de promovare pe piaţa din statele Unite cu o nouă reclamă. De această dată clipul evocă istoria unui model iconic pentru brandul german: Seria 3.

Comentarii (10)

  • la 20.09.2010, 14:02
    Ce a fost si ce a ajuns
    Bmw face o mare greseala, se uita prea mult la istorie si nu mai e atent la prezent. Ei vor sa vanda actualul seria 3 care nu mai are NIMIC special cu pe spinarea istoriei scrise de niste modele consacrate care la ora aia chiar erau niste mini legende in devenire.

    De acolo si fanaticii bmw, ei iubesc bmwurile de alta data si nu mai au curajul sa admita ca majoritatea celor din prezent sunt slabe.

    Dupa parerea mea bmw ori trebuie sa adopte o filozofie gen "back to the roots" ori o sa cada usor usor spre un loc 3 sigur in categorie marcilor premium nemtesti.
    -
  • la 20.09.2010, 15:15
    BMW ramane lider in segmentul premium
    Desi multi suntem fanii unor marci premium,ne este foarte greu sa recunoastem cifrele adevarate care vorbesc singure,chiar daca uneori nu ne place.In acest segment deocamdata BMW se situeaza pe primul loc la o distanta destul de mare de audi si mercedes,dovada si articolul scris pe automarket acum cateva luni:
    http://www.automarket.ro/stiri/bataie-intre-mercedes-si-audi-pentru-locul-secund-la-vanzarile-marcilor-31703.html
    Avem cifrele in fata,restul e cancan,cum s-ar spune
    -
  • gica
    la 20.09.2010, 15:17
    p-george
    campania este pentru piata sua. Alt bors se mananca acolo. Don't worry, americanii vor pune botu si vor manca bmw pe paine. Asa cum vor manca si orice este european. Dupa ocupatia japoneza urmeaza tavalugul european.
    -
  • la 20.09.2010, 19:36
    oare de ce la americani e promovat ca modelul 2011? daca l-ar promova ca modelul anului 2156 s-ar vinde si mai bine?
    -
  • la 21.09.2010, 00:02
    @GEORGE
    cum ai ajuns la aceasta concluzie ? bmw a uitat de prezent ? ( majoritatea comparativelor facute intre alte marci si bmw au aratat ca este o masina de top ) nu mai sunt ce au fost ? nu au nimic in comun cu acele modele anterioare care au facut istorie ? ( dar sunt curios cu ai comentat la omagiul audi adus tehnologiei ,,istorice'' quatro ) - sper ca esti doar rau intentionat si nu crezi ce ai spus , fiindca altfel esti plecat rau.
    -
  • gica
    la 21.09.2010, 01:26
    @Hadouken
    generatiile noi poarta sufixul anul calendaristic. La ei nu se poarta generatia 1, 2, 3, etc; ci anul aparitie/lansarii pe piata.

    Daca te gandesti mai bine e chiar logic si mult mai usor de identificat un anumit model.
    -
  • la 21.09.2010, 02:31
    @gica
    ba tocmai, ca e aiurea si derutant, ca un model de productie 2010 e comercializat drept modelul 2011, pentru ca faceliftu-ul pentru seria 3 a fost lansat anul acesta (la fel si in state) insa dupa cum bine se vede: the new 2011 BMW. Iar acesta nu e un gaz singular.
    -
  • ytbu
    la 21.09.2010, 02:53
    modele mai noi
    in general america ci nu doar bmw si toate marciile se comercializeaza ca model cu un an inainte. pentru modelele porduse in 2009 este editia 2010 pentru editia 2010 modelel 2011 asa va fi pentru modelel produse in 2011 se vor numii 2012
    daca intri pe un site de second hand in usa ai sa te convingi
    -
  • la 21.09.2010, 12:25
    oh god...
    am inteles treaba asta ca DE AIA PUN INTREBAREA: DE CEEEE?
    -
  • la 29.10.2010, 15:26
    @p-george
    Ba da, eu recunosc, oricand.
    -

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru