Voteaza:
16 voturi | 13 comentarii

Diferenţele dintre anvelopele de iarnă şi cele de vară

Yokohama ne prezintă, într-un film de patru minute, diferenţele evidente la frânare şi viraje între pneurile de iarnă şi cele de vară.

Comentarii (13)

  • grigore
    la 13.12.2011, 11:54
    Legea cauciucurilor de iarna e facuta pentru a-i forta sa traiasca pe cei care nu vor.
    In video de mai sus presupun ca pneurile de vara erau noi... si totusi... unde mai pui ca in viata reala cei care nu vor sa si le schimbe iarna se incapatanau din spirit de economie... de unde deduci ca inclusiv la cele de vara faceau economie (cum sa le schimbi daca inca merg)... Deci pe langa faptul ca erau de vara mai erau si uzate bine... Si cand scoti asa ceva pe zapada (sa nu mai zic polei) care e efectul?...
    Prea multi dintre noi, pun economia inainte de siguranta. Si cand de dragul economiei ajungi sa-ti indoi o aripa (in cel mai fericit caz)... nu cumva suntem scumpi la tarate si ieftini la faina?...
    +31
  • Cititor
    la 13.12.2011, 12:14
    Din pacate din ce am vazut la stiri pana acum un singur sofer a fost amendat pentru ca nu avea masina echipata cu cauciucuri de iarna. In schimb televiziunile au aratat la primele ninsori o multime de destepti cu cauciuri de vara tocite pana la sarma care blocau circulatia insa nu i-a amendat nimeni.
    +24
  • mda
    la 13.12.2011, 12:20
    bine de stiut...cand te duci sa te dai pe patinoar...cu masina...
    -13
  • SOXSTEF
    la 13.12.2011, 14:19
    SA INTELEG CA E BINE SA FOLOSIN NUMAI CAUCIUCURI DE IARNA SI VARA ?
    -24
  • Octavian
    la 13.12.2011, 15:41
    mai sunt cele all season care sunt bune vara si cam atat. Iarna cele all season sunt cu putin mai bune decat cele de vara, dar tot sunt f f f f slabe in comparatie cu cele de iarna. Parere personala e ca vara poti merge cu orice gume cat timp structural sunt ok, dar iarna mai bine dai un ban in plus dar mergi mai linistit
    +13
  • andrei
    la 13.12.2011, 17:39
    eu zic ca se merita anvelopele de iarna
    +18
  • Gabi
    la 13.12.2011, 20:37
    Astazi m-am dat cu cauciocele de iarna pe centura Sibiului(autostrada) la +15 grade celsius.Miine am sa ma duc sa verific rulmentii-asta e senzatia cind rulezi cu caucioce de iarna la viteze de autostrada si temperaturi de peste 10 grade.
    Nu mentioneaza nimeni care este uzura cauciocelor la temperaturi ridicate?
    +1
  • momo
    la 13.12.2011, 20:55
    vara, anvelopele de iarna se supraincalzesc, datorita compozitiei lor gandita pentru temperaturi joase si a modului in care sunt proiectate striatiile (e o discutie intreaga aici, insa felul in care o anvelopa de iarna calca pe asfalt genereaza mult mai multa caldura decat cele de vara).
    ori, odata supraincalzite, anvelopele incep sa piarda din aderenta si se si tocesc mult mai repede.
    deci, soxstef - raspunsul este nu.
    +7
  • ha ha ha
    la 14.12.2011, 01:09
    De fapt cauciucurile de iarna au in compozitia lor mai mult cauciuc natural pentru aderenta la temperaturi scazute de sub 7 grade celsius .
    La temperaturi ce depasesc la nivelul asfaltului 7 grade celsius cu plus, cauciucul natural din componenta anvelopelor de iarna, isi pierde proprietatile si se uzeaza .
    Cat despre anvelope M+S, adica mud + snow, adica noroi + zapada, am vazut ca sunt atit de vara, cat si de iarna, doar ca in plus, cele de iarna, pe linga M+S, au si steluta de zapada .
    Cele de vara, pe linga M+S, au semne care arata ca reduc acvaplanarea sau nivelul zgomotului produs la nivelul asfaltului .
    M+S, nu inseamna ca sunt anvelope universale, inseamna ca, in cazul anvelopelor de iarna, cu M+S si steluta, sunt stabile pe noroi si zapada, iar in cazul M+S de vara, sunt stabile pe ploaie si noroi .
    M+S este un standard introdus pentru toate modelele de anvelope, conform caruia, chiar daca anvelopa M+S este de iarna sau de vara, pe linga proprietatile specifice sezonului pentru care este construita, mai are in plus si ... M+S ..., functie si de tipul de urme de pe calea de rulare ...
    Daca aveti curiozitatea, pe linga DOT, adica data fabricatiei ( ziua, luna, anul ), scrie si ce materiale intra in compozitia anvelopei, de exemplu cate straturi de material este depus pe flancurile laterale ( taloane ), cate pliuri are cordul metalic, sau cite straturi de pelicula are anvelopa in interior .
    Sper ca v-am fost de folos .
    +5
  • sandu
    la 14.12.2011, 01:10
    un video care din punctul meu nu isi mai avea rostul
    tot degeaba daca vw-ul sau bmw-ul e din texas... ''ei stie mai bine'' ''nu le trebe deastea''
    +2
  • koss
    la 14.12.2011, 02:36
    merg si cele de vara iarna.. Adica vreau sa spun ca cei de la yokohama au fost mai obiectivi in realizarea filmuletului decat altii care oprea masina la un km cu alea de vara fata de cele de iarna sau aia incaltata cu anvelope de iarna pornea parcurgea traseul si cea incaltata cu anvelope de vara nici nu plecase de pe loc patina. Diferenta din filmuletul celor de la yokohama intre iarna si vara nu e foarte mare. Nu va mai dati destepti si experti. Ma intreb cati dintre voi au diploma de inginer macar..
    -10
  • la 18.12.2011, 01:54
    cei care aveti caucioace de iarna si afara sint vreo 15C mergeti cu max 90-100 km /h,nu fortati,pastrati uzura in limite normale
    -1
  • Eori
    la 12.10.2023, 15:40
    Anvelopele De La Producătorul Michelin, Sunt Numărul 1 În Lume La Calitate Și Performanță.
    -

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru