Comentarii (2)

  • vianu
    la 09.12.2013, 10:17
    stiu ca erau criticate japonezele ce au linia asta de fier de calcat. In acest caz e o liniste deplina. Ce sa-i faci, preferatilor li se iarta. Criticii vor intelege ca e o chestiune de coeficient de aerodinamicitate.

    Anyway, masinuta imi place, design, idee, non-conformism, tehnologie, etc.Dar ca si in cazul lui Volt se fac multe valuri...intr-un pahar cu apa. XL1 ramane la nivel de experiment al carui costuri cu dezvoltarea/cercetarea sunt diminuate de un pret nesim.... (sau cum vreti voi) de mare. Trebuie sa fie bucurosi clientii de XL1, cu banii lor concercul VAG nu saraceste nici macar cu "o marca". De la scaune fixe pana la geamuri manuale...pentru 110.00Eu?...unii ar numi asta un "element for nostalgics" daca nu am sti ca e vorba de diminuarea greutatii. Sau a costurilor de productie? Dar oare cat ar fi cantarit un sistem electric ca procent in peste 100.000Eu?

    Una peste alta as dori mai multe masini de tipul asta, indiferent cum se numesc ele si ce blazon poarta.
    +4
  • da, dar de banii lu xl1 asta
    la 09.12.2013, 15:10
    prefer musk!
    0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru