Voteaza:
25 voturi | 13 comentarii

Primul test cu sportivul Peugeot 208 GTI

Jurnaliştii publicaţiei britanice AutoExpress au avut ocazia să testeze noul Peugeot 208 GTI, versiunea de performanţă a modelului sub-compact. Impresiile lor ar trebui să le dea de gândit unor modele cu renume ca Ford Fiesta ST şi Renault Clio RS.

Comentarii (13)

  • FD
    la 12.04.2013, 09:31
    Regele a murit ! Traiasca regele! Clio RS is the king !
    +30
  • admin
    la 12.04.2013, 12:27
    Categoric, Clio RS e cea mai buna masina din clasa.
    +28
  • la 12.04.2013, 12:50
    asteptati comparativul......clio nu e decat o bucata de plastic care nu exprima nimic.....
    -15
  • @CatalinX
    la 12.04.2013, 13:01
    Clio RS e super-rafinat in materie de sportivitate la interior. Sau te pomenesti ca 208 si Fiesta or veni cu borduri cusute cu piele, huh?! :)) Clio RS are atentie la detalii cu padele din aluminiu de calitate, centuri asortate, volan ergonomic etc. N-o sa vezi niciodata un volan care-ti obstructioneaza vizibilitatea indicatoarelor.
    +15
  • mda
    la 12.04.2013, 13:05
    Peugeot n-a auzit de acces si pornire fara cheie? Se ofera standard la Clio RS.
    +12
  • la 12.04.2013, 17:49
    interior rafinat la Clio RS???? :))))) arata ca dracu....exterior super n-am ce zice......bucata aia gri de plastic din spate face toti banii.......208 GTi e premium.....pana acum au fost derivate 5 modele de competitie pe baza lui.....in schimb Clio RS.....ce poti sa-i ceri????
    -10
  • @CatalinX
    la 12.04.2013, 19:24
    La 17 ani ai tai declarati ce sa-ti cerem? Sa intelegi ce inseamna sa conduci zi de zi, ergonomie sau alte chestiuni tehnice ? Nu, deja e prea mult pentru tine. "Bucata aia gri" se numeste difuzor de aer spate, iar ce are 208 e o alternativa mult mai timida a ceea ce ar trebui sa fie la masinile sport adevarate precum Clio RS. Forma difuzorului optimizeaza apasarea aerodinamica. Si da, e din plastic, sau poate tu iti imaginezi ca-i din carbon la 208, nu? :)) ...ca si restul SF-urilor, gen peugeot premium...
    Interiorul? Consola centrala la Clio e inspirata de aripa unui avion ce pluteste in aer. Ea integreaza SINGURUL sistem de telemetrie din segment, dar astea depasesc cu mult capacitatea ta de intelegere.
    +9
  • la 12.04.2013, 20:00
    la 17 ani ai mei sunt mult mai pe subiect.........da, peugeot 208 GTi este prezentat ca un model premium.........ce apasare aerodinamica pe puntea spate vrei de la o masina cu tractiune fata....ala e doar un element estetic de prost gust
    -5
  • No comment !
    la 12.04.2013, 20:19
    Incompetenta maxima ! Asta-s fanii Peugeot.
    +3
  • so
    la 13.04.2013, 15:40
    si clio si si 206 is frantuzesti, asa ca terminati-o!!!
    -4
  • Polo
    la 14.04.2013, 11:23
    Normal ca-s frantuzesti !! Germanii cu marci de volum nu sunt in stare de asemenea rafinament si pasiune in design.

    Clio RS ramane totusi taticul vostru al tuturor!
    +6
  • peugeot
    la 15.04.2013, 01:31
    E extraordinar.
    +4
  • Nirvana
    la 15.04.2013, 10:30
    @ so

    Renault Type NN, Dauphinoise, 4CV, R5, Clio... Da, Renault e unul din pionierii clasei mici si cel care a dat popularitate acestui segment intr-o epoca cu foarte putini competitori. Cei care s-au trezit azi, au facut-o tocmai datorita acestor pionieri. La fel cum este Renault pe segmental masinilor electrice astazi. Analfabetii industriei auto si pubertarii cu idei preconcepute ar trebui sa afle ca Renault Clio (indiferent de generatie) si 206 / 207 au fost masini foarte fiabile. Au design, au fiabilitate. Deci faptul ca sunt frantuzesti e un motiv de MANDRIE.
    +8

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru