Voteaza:
1 vot | 16 comentarii

Cum se aude un Camaro SS Twin-Turbo de la Hennessey

Tunerii de la Hennessey au prezentat rularea pe dinamometru a celei mai noi creaţii: Chevrolet Camaro SS Twin-turbo de 1000 CP. Modelul obţine această putere cu benzină cu cifra octanică de 104, iar cu benzină de C.O. 93 dezvoltă 815 CP.

Comentarii (16)

  • la 21.05.2010, 18:58
    wow
    Foarte misto. Un sunet superb
    -
  • kymy78
    la 21.05.2010, 19:18
    pentru cunoscatori
    BESTIAL
    -
  • la 21.05.2010, 21:07
    se aude bine dar ma intreb cat consuma
    -
  • zniki
    la 21.05.2010, 22:41
    consuma mult dar cui ii pasa :)

    doamne baieti unii din voi chiar nu intelegeti treburile astea...
    -
  • Florin
    la 22.05.2010, 01:07
    Dumnezeule!!!
    Tunerii astia iti ofera un Camaro de 1000 CP si tu intrebi cat consuma?!?!?! =))))))) nu baiete, ptr tine vor face editie speciala electro-hidrogeno-gazo-hibrida :))) e ca si cum ai intreba daca Veyron-ul are mp3 player...adica fara sens :))
    -
  • Cristian
    la 22.05.2010, 01:07
    ce greu e
    Cand incepeti sa
    Cand incepeti sa invatati si voi ?
    Scrie la finalul filmuletului.

    RWHP - Rear Wheel Horsepower, asta inseamna putere la roata.

    Si oricum nu sunt 815 CP, transformati ies 859 CP.
    -
  • PARAZYTU19
    la 22.05.2010, 14:54
    so cool...
    nice blow-off sound.......ma intreb la ce presiune lucrau twin-urile......super......dar oare se apropia de bugatti la Vmax? :> :> :>
    -
  • la 22.05.2010, 20:45
    @parazytu
    PE MOTOARELE DE MUSCLE'URI NU SE MONTEAZA NICIODATA BLOW-OFF si tuningul asta este setat pentru cuplu nu pentru viteza...tot cei de la HPE au un Ford GT tot de 1000 CP cu benzina de 100 sau 101 C.O.
    -
  • Excomunicatorul
    la 23.05.2010, 19:59
    Mare minune
    In garajul meu sta o bestie de 1500 de cai...

    Oricum,nu mi se pare iesit din comun sunetul.E ceva normal pentru urechile mele.
    -
  • la 24.05.2010, 20:06
    m ise pare mie, sau roata spate nu isi mai pastreaza pozitia normala cand e la viteza maxima? Sa fie din cauza suspensiei.... oare la fel face si cand nu e pe dyno? M-am uitat de cateva ori la clip si nu e cauciucul ci toata janta... insa caroseria ramane cam nemiscata.
    -
  • PARAZYTU19
    la 25.05.2010, 16:24
    @LAMBORGHINI MAI AI DE STUDY FRATE....... :))
    sa mori tu ca nu are camarro ss blow-off-uri pe fiecare turbina ca rad dreaq si curcile de tine......
    ===))))))



    comenteaza dreaq videoclipul si stirea lasa-ma pe mine daca habar nu ai ce zici.......


    prea tare faza frate.......

    esti dus total
    newtonii/metru aia sunt pentru cuplu deci tunnigul ar fi setat pe cuplu daca ne spunea ca masina are 1600nm/la x rpm dar cum ne spune cati cai a atins respectivul motor la turatie "macsyma"referindu-se la puterea efectiva transmisa rotii =vitezei maxime=cai putere (nu newtoni/metru)


    bafta frate ....
    si mai aprofundeaza-ti cunostintele in materie de tunning si turbine......nu mi vb mie de vaci zburatoare.......

    :)))
    =))))))
    -
  • PARAZYTU19
    la 25.05.2010, 16:32
    @Hadouken nu ti se pare.....
    raspunsul consta in faptul ca rotile spate sunt rotile motoare. ele sunt din material solid pe cand cauciucul este flexibil astfel el se intinde puternic datorita fortei centrifuge care este foarte puternica la viteza la care ajunge respectivul camaro ss.ea tinde sa departeze cauciucul(care este mai moale ca metalul) de janta......si astfel el se intinde si roata pare ca ca se misca datorita suspensiei care nu este rigida si a cauciucului,caroseria ramanand nemiscata datorita telescopelor......
    bafta
    -
  • la 25.05.2010, 18:22
    @parazytu19
    cum ziceam. Nu e vorba de cauciuc, ci de unghiul de convergenta a rotii spate. Nu ar avea voie nici suspensia sa permita asemenea deplasari... Asadar intrebarea ramane: au modificat masina fara sa traga cu ochiul asupra suspensiei care sta sa cedeze parca, sau e din cauza dyno-ului (intr0o maniera foarte bizara)
    -
  • la 26.05.2010, 01:45
    @lambo
    sorry, dar suna blow-off-urile alea de iti taie urechile, da mai tare volumul.Au blow-off cum sa nu aiba?La ce presiuni lucreaza...

    @hadouken: bine zici, nush, probabil suspensia cum zici si tu.de la dyno nu e sigur.
    -
  • la 29.05.2010, 18:58
    suspensia...
    se modifica unghiul si se vede daca te uiti atent la ovalul gentii care la turatie mare se ingusteaza si la incetarea acceleratiei devine mai lat ( ovalul ).....cred ca asta vrea sa spuna Hadouken....
    -
  • Stefan
    la 01.06.2010, 11:23
    exista posibilitatea ca acea roata sa se miste asa din cauza suspensiei. stiu, s-a mai zis asta, dar din cate vad acel camaro nu este unu scos din reprezentanta si pus pe dyno, este cred k unul factory suspus la teste, de aceea poate acea suspensie se comporta astfel. parerea mea umila...
    -

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru