Voteaza:
29 voturi | 19 comentarii

Liniuţă hot hatch: Opel Astra OPC vs. Renault Megane RS 265 Cup

Cu o zonă din ce în ce mai populată peste 250 de cai putere, segmentul hatchback-urilor ultrasportive oferă multe variante de duel. Astăzi vedem Astra OPC versus Megane RS în "interpretarea" britanicilor de la Evo.

Comentarii (19)

  • lol
    la 17.07.2012, 16:05
    si megane RS isi invata rivalii, inca odata, cum se face treaba :)
    +48
  • la 17.07.2012, 20:34
    Motto: "Ai grija ce-ti doresti, ca s-ar putea indeplini!"
    Ok. La testul precedent, contra Ford Focus ST, toti chibitii plangeau ca nu e corect testul, ca trebuia facut cu Astra OPC si-atunci o sa vedem noi...
    Dorinta lor a fost indeplinita. Din pacate. Pentru ei.
    De vazut, am vazut.
    Comentarii???
    Nu, tăcem chitic. Mîlc.
    Asa să fie!
    +33
  • la 17.07.2012, 20:36
    na... aia cu OPC-ul, mai comentati acum... si RS-ul asta are ceva ani de cand e pe piata...
    +34
  • @dumbravaandrei
    la 17.07.2012, 20:49
    Renault Megane RS a aparut pentru prima data la Geneva in luna martie a anului 2009
    Golf R a fost aratat la salonul auto de la Frankfurt in septembrie 2009
    daca ar fi o liniuta intre Golf R si Renault Megane RS , as paria toata averea mea pe Golf
    -37
  • la 17.07.2012, 22:49
    Tind sa cred ca Megane RS 265 Cup este mai bun si pe circuit decat competitorii sai directi, nu numai in linie dreapta.
    Masina aceasta a confirmat si confirma in atatea teste, incat pot spune:
    Respect pentru divizia Renault Sport si ceea ce a realizat cu Megane RS 265 Cup!
    +30
  • la 17.07.2012, 22:52
    Daca toate Renaulturile ar fi atat de bune precum cele RS, oare s-ar mai uita cineva la VW?:))
    +19
  • Meşter
    la 17.07.2012, 22:57
    @LauCalin bai Caline cine a zis ca Megane RS-ul e mai bun decat Golf R ?
    Golf R are tractiune integrala , de aceea nu e cea mai rapida masina cu tractiune fata de pe nurburgring :)) , voi astia cu renault-ul vostru va imbatati cu apa rece
    -32
  • la 17.07.2012, 23:34
    Tot respectul pt megane rs.A demonstrat dinou ca este foarte tare in segmmentul lui...daca nu cel mai bun.
    +16
  • Leo
    la 17.07.2012, 23:51
    imi place magane-ul rs ...arata mult mai bine decat golf . Insa acest test nu e relevant ... pentru ca e posibil ca data viitoare soferul opc-ului sa fie mai bun si sa fie opelul mai in fata cu o masina ....oricum amandoua au un 0-100 in 6 s deci intotdeauna vor fi clasari apropiate .... cu toate ca stiu ca megane-ul e cel mai bun din segment de data asta aleg astra opc pentru ca arata mai agresiv si se conduce destul de bine... din ce am vazut in teste ...
    -29
  • Mir
    la 18.07.2012, 00:56
    Conteaza asa de mult cum e transmisa puterea catre roti, cu ce cauciucuri vine masina, la ce turatie se lanseaza etc. Dupa 50 de curse de genul asta (si vreo 2 discuri de ambreaj schimbate :) ), numarul de victorii ar putea fi egal...
    -22
  • John
    la 18.07.2012, 01:54
    @Leo
    Nu e vorba numai de acceleratia 0-100, ci si de reprize la viteze superioare. Pana a ajuns sa treaca linia de sosire in 1000 m, Megane atinsese deja peste 208 km/h si un timp de 26 de secunde (informatii disponibile la finalul filmului)
    +27
  • mda
    la 18.07.2012, 01:58
    Megane RS e lider incontestabil pe segmentul sau. Toata lumea o stie, toata presa o afirma. Ca mai sunt fani de la alte marci care digera greu starea de facto... asta-i alta discutie...
    +26
  • RenaultSPORT
    la 18.07.2012, 09:54
    @Mir
    Daca si cu Parca se plimbau c-o barca! Megane RS e conceput de aceeasi divizie ce activeaza in Formula 1 ( sportul cu motor nr 1 ), unde solicitarile sunt cele mai intense. A auzit cineva de Opel in F1 ?
    Opel in Formula 1 ar fi ca un jucator de fotbal de cartier in Champions League.

    PS: Nu este clar cine transmite cel mai bine puterea la roti? Megane RS detine recordul celei mai rapide masini cu tractiune fata.
    +25
  • mda
    la 18.07.2012, 10:49
    Megane Rs-ul asta nu e succesorul aluia cu geamuri din nailon, 4 roti un volan si aerul din interior? Sau era Clio RS ala? O masina trebuie sa poata fi folosita peste tot in conditii decente, nu doar pe circuit!
    -23
  • mda (primul comentator)
    la 18.07.2012, 12:29
    @mda
    Stii tu ceva, dar nu stii bine. R26R de acum 5 ani a fost cel care a avut geamuri din policarbonat. A reprezentat o declinare ultrausoara a fostului Megane 2 RS, aflat pe sfarsit de generatie. Era radicala, venea si cu rollcage optional. E o masina legendara pentru cunoscatori. Ceea ce tu cu siguranta nu esti. Iti trebuie ceva mai multa cultura auto.

    Actualul Megane RS e mult mai civilizat, indiferent ca vorbim de varianta cu sasiu CUP adaugat optional sau nu. Megane 3 RS ofera climatizare automata pe 2 zone, sistem audio cu bluetooth, usb, card "maini libere" etc.
    +16
  • Nu conteaza
    la 18.07.2012, 16:40
    @Mester
    Nu am inteles ce vrei sa spui cu faptul ca nu este cel mai rapid hot hatch cu tractiune pentru ca are 4 roti motrice. In realitate, in ciuda handicapului ca are doar tractiune Megane RS este mai rapid pe Nurburgring cu aproximativ 16 secunde decat Golf R. Ca sa-ti faci o idee cat de mare este aceasta diferenta , 16 secunde este intre Lamborgini Murcielago si Megane sau un Porsche Carrera S si Megane.
    +18
  • Meşter
    la 19.07.2012, 02:11
    Renault Megane RS Trophy este cea mai rapida masina cu tractiune fata , aceasta a fost fabricata in numar de 500 exemplare , mai documentati-va . Nu il mai incurcati cu Renault Megane RS 265 Cup
    -15
  • Meşter
    la 19.07.2012, 02:20
    @Nu conteaza ai aici timpurile pe Nurburgring , apropo intre Renault Megane RS Trophy si Golf R e o diferenta de 15 secunde nu de 16
    Renault Megane RS Trophy : 8:07.97 (8 minute , 7 secunde , 97 sutimi)
    Golf R : 8:23.0
    Renault Megane RS : 8:29:00
    -10
  • Nu conteaza
    la 19.07.2012, 15:14
    @Mester
    Am spus ca este cu aproximativ 16 secunde, dar daca 15 iti suna mai bine o lasam asa.Sau o spunem exact :15.03 secunde ceea ce este mai mult de 15 secunde:).
    Iar despre Megane 265 Trophy, ai dreptate in prima jumatate a afirmatiei. Au fost 500 de Trophy facute ca o editie limitata dar pe cand Megane-ul normal avea 250 CP. Dar la scurta vreme Megane-ul RS s-a transformat in Megane 265 si a preluat TOATE modificarile suferite de Trophy. Asa ca singura diferenta dintre Trophy si actualul Megane 265 consta in cateva abtibilduri, cusaturi si o placuta spunand ca esti intr-un Trophy editie limitata. Iar acel timp de 8.29 a fost intr-un Megane 250 (deci nu varianta din clipul de mai sus),iar pilotul (Horst von Saurma) nu are nimic de-a face cu Renault Sport( chiar daca e un bun pilot). In final, oricum am pune problema, asa cum nu se poate discuta calitatea fabricatiei si finisajele golfului, in egala masura cand vorbim de performanta, VW si Golf-ul in particular nu are ce cauta in aceeasi discutie cu Renaultsport sau Megane RS mai exact.
    +13

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru