Voteaza:
13 voturi | 29 comentarii

Liniuţă inedită între Nissan GT-R şi un Cadillac Escalade de 1008 CP

Compania de tuning Hennessey a pus faţă în faţă un Cadillac Escalade preparat de proprii ingineri cu un Nissan GT-R de serie. Cine a câştigat?

Comentarii (29)

  • la 14.04.2011, 11:40
    a plecat prost GT-Ru'
    +48
  • lol
    la 14.04.2011, 11:42
    wow un camion rapid... neah, prefer gt-r-ul ala "incet", in plus la prima curba stim toti ce se va intampla :p
    +65
  • la 14.04.2011, 11:58
    au trecut cam incet linia de sosire!
    +32
  • gelu
    la 14.04.2011, 12:02
    There is no Substitute.

    chiar?

    io am vazut cam 1 secunda substituita la start de dulapul american
    +35
  • SERD
    la 14.04.2011, 13:25
    O adevarata "capodopera' a tehnologiei auto americane!
    +25
  • GMC
    la 14.04.2011, 13:42
    Escalade si-a batut joc de faimosul gt-r. Americanii cand vor,le dau peste nas japonezilor si europenilor urat de tot!!!!!!!! ......stiu ca acum ma injura toti fanii broscoiului gt-r.
    -70
  • vasi
    la 14.04.2011, 13:56
    @GMC

    Cadillac Escalade - asta-i in continuare masina cu potential de a baga intreaga industrie americana in faliment... au trecut la mustata de executie, dar inca nu s-au invatat minte vad... stai sa ajunga benzina 2$ ca la noi si pe urma sa vezi ce se leapada de monstruozitatile astea ca Petru de Iisus...
    +31
  • Octavian
    la 14.04.2011, 13:59
    GMC@ Se vede ca vorbesti din burta :)). Si un copil de 10 ani stie sa puna un motor de 600cp pe 2 traverse de tren de care e prinsa suspensia, scaunele, etc. Dar sa faci o masina care stie sa franeze, sa ia o curba, sa aiba un randament motorul termic cat mai bun, aici deja e stiinta :)

    Nu sunt un fan inrait GTR, dar e o capodopera alaturi de porche, ferrari si alte nume grele din domeniu.
    +25
  • VAG
    la 14.04.2011, 14:07
    Acum vin copiii care viseaza la GT-R si spun ca nissan-ul are jumatate din caii putere ai lui Escalade. Asa e!! La greutate v-ai gandit?? GT-R are tot jumatate din greutatea lui Escalade. Eu zic ca e impresionant ce a reusit acest Escalade.
    -38
  • M5
    la 14.04.2011, 14:25
    @Octavian
    Ce copil de 10 ani stii ma tu care pune un motor de 600cp pe 2 traverse.....? Multi ofticati pe aici. Asta e,gt-r-ul a furat-o.......
    CADDY IS THE BEST!!
    -35
  • @VAG
    la 14.04.2011, 14:29
    @VAG
    ai uitat ceva esential... GT-R are o cilindree de 3800 cmc, pe cand Cadillac Escalade are 6000 cmc si vreo 500 de cai in plus... numai americanii sunt atat de inconstienti incat sa-ti tuneze un asemenea camion desconsiderand siguranta celorlati... pt ca asemenea putere pe ditamai casoaia poate "remodela" relieful la primul viraj...

    Escalade pus alaturi de GTR e o jignire la adresa inginerilor japonezi care au petrecut sute de ore in tunelul aerodinamic pt imbunatatirea performantelor Nissan-ului
    +27
  • Marius
    la 14.04.2011, 14:45
    @@VAG
    Si tu ai uitat ceva esential. Escalade e de doua ori mai greu decat GT-R. Eu zic sa va ganditi mai bine inainte sa aruncati cu pietre in Escalade.
    -27
  • @Marius
    la 14.04.2011, 15:06
    Comentariul meu vine ca raspuns la ce a scris "VAG" . Nu pricepi vad si te bagi ca musca-n lapte.

    Daca nu intelegi absurditatea comparatiei supercar japonez - camion american tunat, inseamna ca nu te duce capul mai mult... in link-ul de mai jos gasesti totusi o liniuta cu o anumia logica :

    http://www.automarket.ro/tv/comparative/razboiul-japonezelor-nissan-gt-r-se-dueleaz-n-sfrit-cu-lexus-lf-a-1550.html
    +16
  • Ciprian
    la 14.04.2011, 15:14
    Fix pix!

    Si ce inseamna asta? Ca este mai bun Escalade-ul? Sunt masini diferite din toate punctele de vedere, ce rost are aceasta comparatie? Probabil exista multe masini care intrec in line dreapta GT-R, dar comparativ cu SLR-ul, Porsche si alte supermasini este mai ieftina si mult mai buna. Si in primul rand marea lor reusita este in stabilitate nu in acceleratie!

    Sa nu mai vorbesc ca trebuie sa fii idiot sa-ti iei un tanc pentru a face liniute.

    NONSENS!
    +10
  • la 14.04.2011, 15:34
    Astia compara mere cu pere...si-au batut joc de ambele masini...
    +2
  • Alecs
    la 14.04.2011, 16:40
    Domnilor, legat ce greutatea dubla....

    Teoretic, 1tona si 500CP = 2tone si 1000CP ?!?!
    -9
  • io
    la 14.04.2011, 17:00
    @Alecs

    Ceee ?! 2 tone? Ce zici de 3.3 tone? pt ca asta-i masa unui Cadillac Escalade standard
    +5
  • Caddy
    la 14.04.2011, 17:11
    Ador acest Cadillac. Impunator si rapid.
    -18
  • Semtex
    la 14.04.2011, 19:24
    Intri in viraj cu Escalade, dar mai iesi? Nu v-ati pus niciodata intrebarea asta? E vba de inertie! E impotriva legilor fizicii, intelegeti? Nu poti intra in curba cu 3 tone, tu conducand de la etajul 2 , fara sa produci un cataclism in jurul tau... case nivelate, arbori seculari dezradacinati sau carnagii istorice... e un cocktail mortal (in sensul propriu al cuvantului bineinteles) ce livreaza americanii asta... 1000 de cai, masa proprie si inaltime cat 3 Dustere puse unul peste altul... super !
    +19
  • the hep
    la 14.04.2011, 19:25
    si voi pe care l-ati alege? pe cel "lent" sau pecel rapid ? evident , e o intrebare retorica.... :D
    +4
  • la 14.04.2011, 21:04
    sa mergi cu pedala in podea cu GTR-ul pe autostrada si sa vezi ca te depaseste tancu ... :)

    Iar caddy-le la prima curba...isi va continua linistit drumul, tot inaintee :)
    +5
  • catalin
    la 14.04.2011, 21:43
    dragutz filmul, insa in romania aproape toti clasifica o masina in performante numai in drag (liniute). ia duceti-va pe circuit fratilor sa vedeti ce frumos o sa luati curba cu 30-40km/h cu escaladeul si cu 70-80 cu GT-Rul. si dupa aia vorbiti ce alegeti. cel putin in romania nici un drum nu e drept. gasesti fie un copac, fie un stalp in mijlocul strazii fie un canal descoperit fie doar un caine si tot gasesti ceva k sa trebuiasca sa schimbi directia. si tancu nu stie decat dreapt. daca vreti neaparat tanc rapid uitativa la un Q7 v12 TDI sau un RANGE ROVER SUPERCHARGED.
    0
  • kumite
    la 14.04.2011, 21:54
    @semtex ai auzit de "controlul tractiunii"?Crezi ca truck-ul asta a fost facut sa mearga doar in linie dreapta?Crezi ca merge numai cu viteza maxima ?
    -12
  • emm
    la 14.04.2011, 23:11
    apa cu zahar de la americani,mai bine bateau un cui, la OBAMA in scaun si era mult mai interesant
    +1
  • Semtex
    la 14.04.2011, 23:23
    @kuminte

    ASR-ul sau controlul tractiunii intervine in gestiunea motorului in general pe suprafete cu aderenta scazuta (asfalt umed, noroi, nisip, etc) la plecarea de pe loc (atentie!) in cazul in care rotile incep sa patineze.

    ESP-ul este cel care asigura stabilitatea pe virajele luate rapid. Insa ESP-ul nu e Dumnezeu. Colac peste pupaza, prezenta ESP-ului nu e prea agreata de firmele de tuning care incearca sa-l reduca la "tacere"... saracul... mai punem in combinatia asta si un teribilist care se crede invincibil pt ca are 1000 de cai sub capota, si avem cocktailul mortal de care vbeam... oricum, ce am scris eu este un pamflet trebuie tratat ca atare... relaxeaza-te!
    +5
  • Andy
    la 15.04.2011, 11:00
    si mai e un aspect esential zic eu in aceasta comparatie: si anume ca filmul este facut de casa de tuning care a "aranjat" Cadillacul, si atunci chiar nu ma mir ca a castigat tancul. Mai ales daca mai pui si montajul in care se vede doar o linie de sosire (cu o viteza destul de lenta) si nici vorba de a ne arata toata cursa. Cred ca oricare din noi daca ne facem maine firma de tuning si preparam un Logan 1.5dCi o sa putem face un film in care loganul tunat bate un Porsche 911 Turbo stock fara drept de apel. Si cred ca il putem face mai realist decat au facut-o americanii. ;)
    +1
  • kumite
    la 15.04.2011, 14:12
    Hennessy a "bombardat"si GtR.L-au facut de 2.9 secunde (0-100 km/h).Cand am scris"controlul tractiunii"am folosit ghilimele.Adica ,acolo am inclus tot ce tine detractiune.Un lucru am observat:daca vine vorba despre ceva facut de americani,catapultele cu rahat intra in functiune.
    -4
  • la 15.04.2011, 16:17
    Eu cred ca Cadillacul e mai performanta mai comoda.
    -3
  • B
    la 16.04.2011, 00:00
    Filmuletul in sine este o abureala asa cum a remarcat mai toata lumea (viteza prea mica la sosire, cursa nu e filmata in intregime etc).
    Cu toate astea comparatia se face intre Hennessy si Nissan nu intre Cadillac si Nissan! Asta ca sa nu mai laudati atat Cadillac-ul ala care este o protie de masina facuta pt a satisface gusturile grandomanice ale americanilor. Macar laudati Hennessy.
    O seara buna :)
    +3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru