• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kap

  • Membru din 28.11.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 861 in total
  • Cu toată rezerva față de măsurile un pic opintite ale CE, nu pot să nu condamn tâmpeniile putiniste precum oftica pe planul de dotare a UE strict pentru apărare, inclusiv a Ucrainei. Orice cetățean al UE a avut ocazia de a vota europarlamentare, iar parlamentul european a ales-o democratic pe doamna președinte a Comisiei. Și am spus ”democratic” să facem diferența față de Rusia, Belarus sau RPC, unde ai voie să alegi doar pe cine trebuie și n-a căzut de la etaj. PS Cine n-a ștampilat, ca de obicei a votat cu toți!
    BMW: Interzicerea motoarelor termice din 2035 „ar putea ucide o industrie”
  • A propos de minimă documentare: la C3 Aircross prețul pentru hibridă e într-adevăr 25.300 euro. Din păcate a fost comparat cu prețurile PROMOȚIONALE de la ZS și Duster. Dacă cineva și-ar fi dat un pic osteneala și citea prețurile de listă, ar fi găsit: Dacia Duster Expression hybrid 140 - 25.850 euro MG ZS Hybrid+ - 24.810 euro Zici că s-a supărat cineva pe Citroen și face anti-reclamă.....
    Mărimea contează?
  • DS, o completare mică dar esențială: GPL oferă cel mai mic preț pe km după electricul încărcat acasă (la panouri sau cu abonament bun). Acest Clio nou mie îmi place și mai degrabă mi se pare că mai ales botul e inspirat după penultimul Micra (2017).
    PREMIERĂ: Am văzut pe viu noua generație Renault Clio. 5 lucruri esențiale
  • Cârcotelile astea tind să devină amuzante, nici n-ai cum să le mai iei în serios. Duster 1 cea mai bună? Îmi vine să mă stric de râs. Păi cum, fără turbo pe benzină, doar cu 1.6 cel leșinat și cu micul 1.5 dCi, fără 1.7 dCi? Fără airbaguri cortină, fără cutie automată, încălzire în scaune și ”climă”? Nu cred așa ceva..... Iar acum când Bigster primește în premieră un ansamblu hibrid nou nouț pentru grupul Renault, când ambele SUV-uri Dacia vor primi acest all inclusive GPL full hibrid cu dublu ambreiaj 4x4 și 150 de cai, când ambele bifează toate cârco-dorințele exprimate din 2010 de la lansarea Duster, acum când s-au aliniat toate astrele dotărilor să aflăm că e prea complex și simplitatea mult hulită de la primul Logan încoace nu mai e bună? E cea mai bună glumă, și e altă dovadă că atunci când vine vorba de mașini vă țineți de glume nesărate, probabil gustate doar cu semințe sărate.
    Dacia: motorizări noi pentru Duster și Bigster. Hibrid cu GPL de 150 CP
  • Nu știu dacă e vina titok-ului sau nu, dar văd c-a devenit foarte grea urmărirea unui șir mediu de informații scrise ca text. noul G150 hibrid 4x4 benzină și GPL 155 hibrid 4x2 benzină (apărut pe Bigster) mild hybrid 140 4x2 benzină Eco-G 120 (ne-hibrid) 4x2 benzină și GPL Sincer, hibridul ăsta nou ar trebui să facă uitat dieselul prin putere, economicitate și silențiozitate. Plus, are și 4x4.
    Dacia: motorizări noi pentru Duster și Bigster. Hibrid cu GPL de 150 CP
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău