Poate îți revizuiești epitetele după ce te documentezi un pic măcar despre Renault Sport și Alpine.
În plus, nu știu dac-ai remarcat ce scrie-n url, e echivalentul la ”piața auto”. ”Pentru tuning” de gioarse și opinii hauriste e ceva mai la vale, pentru ”îndrăgostiți” de nemțoaice premium cu prețuri de patru cifre.
Și nu, nu e valoros cel ce vrea să se asocieze cu (singurele) 3 mărci tari de care a auzit (în sat) că sunt ”top” sau face glume (auzite) disprețuitoare despre modelele mai ieftine, cel mai câștigat e cel ce învață ceva util de la orice model, de la Trabant la monopost F1.
Cu ce să ”relansați acest brand iconic”?
Cu două SUV-uri și-o urâtanie storcită care-a fost în trend odată?
Micra, Tiida, Pulsar, Almera, Primera, Navara, Terano, Patrol, Pathfinder....ce să mai zic de GT-R sau 370Z...s-a ales praful de-o gamă care strălucea cândva, la fel ca a Mitsubishi.
Relansare cu 3 modele și două dubițe, te ia râsul nu alta.
Din poze și din ce am citit mașina asta nouă se vrea un fel de Skoda Scala, adică ceva cu portbagaj suficient, care meargă spre break, nicidecum hatch, înălțat cam cât Joggerul dar cu forme mai rotunjite și habitaclu mai spațios.
Dacă prețul nu-i va încurca planurile, va tinde să reprezinte ce căuta est-europeanul la Octavia, la care scorurile au cam decolat de ceva vreme: o mașină spațioasă într-o zonă de preț încă decentă în condițiile actuale, atrăgătoare pentru cine nu vrea SUV și se mulțumește cu o gardă pe la 20 cm cât are Jogger.
Să vedem dacă acest model ușor mai mare va afecta Jogger, al cărui segment oricum scade din cauza pandemiei SUV.
Cineva zicea despre Duster că e ”dacie de 30k”.
Tot cineva zice de Bigster că e mașină ieftină.
Singurul punct comun în fractura asta logică e disprețul față de marca Dacia.
În mintea unora numai asocierea cu ”brendurile” valoroase aduce recunoaștere iar mărcile proprii de ”săraki” trebuie ferite și ascunse cu rușine maximă.
Astea sunt năravuri de oameni care probabil au mai multe prejudecăți decât cunoștințe, care nu apreciază tehnica fiabilizată de la Renault asociată cu un design util și atractiv într-un pachet avantajos și pentru client și care vor prefera mereu o vechitură REcunoscută cu aere.
”What makes a Car of the Year?
[...] Technical innovation and value for money are particularly important factors.”
https://www.caroftheyear.org/our-spirit.php
Când ai doar câteva mii de euro și vrei să ”te îndrăgostești” înseamnă că ești atât de inconștient încât devii cea mai ușoară pradă pentru băieții care coafează gloabele revenite de la produs sute de mii de km prin vest.
Super ofertele stea siglă_premium-cai_putere-km_puțini cu prețuri la ani-lumină față de cele de listă se plătesc ulterior în bani grei pe întreținere, și uite așa ajung băiețeii ăștia îndrăgostiți să alerge mașini neîntreținute și vechi și poate să plătească și cu viața sau sănătatea.
Rățușca cea mică și urâtă (de la Mioveni sau nu) cu ani puțini are costuri de întreținere decente și te duce sănătos și fără rate la bancă din A în B.
Deci da, cumpărătorul needucat e de vină că visează panarame premium plimbate prin vest la tarif de folcloriste.
Ultimele comentarii
877 in total