Cu toată rezerva față de măsurile un pic opintite ale CE, nu pot să nu condamn tâmpeniile putiniste precum oftica pe planul de dotare a UE strict pentru apărare, inclusiv a Ucrainei.
Orice cetățean al UE a avut ocazia de a vota europarlamentare, iar parlamentul european a ales-o democratic pe doamna președinte a Comisiei. Și am spus ”democratic” să facem diferența față de Rusia, Belarus sau RPC, unde ai voie să alegi doar pe cine trebuie și n-a căzut de la etaj.
PS Cine n-a ștampilat, ca de obicei a votat cu toți!
A propos de minimă documentare: la C3 Aircross prețul pentru hibridă e într-adevăr 25.300 euro.
Din păcate a fost comparat cu prețurile PROMOȚIONALE de la ZS și Duster.
Dacă cineva și-ar fi dat un pic osteneala și citea prețurile de listă, ar fi găsit:
Dacia Duster Expression hybrid 140 - 25.850 euro
MG ZS Hybrid+ - 24.810 euro
Zici că s-a supărat cineva pe Citroen și face anti-reclamă.....
DS, o completare mică dar esențială: GPL oferă cel mai mic preț pe km după electricul încărcat acasă (la panouri sau cu abonament bun).
Acest Clio nou mie îmi place și mai degrabă mi se pare că mai ales botul e inspirat după penultimul Micra (2017).
Cârcotelile astea tind să devină amuzante, nici n-ai cum să le mai iei în serios.
Duster 1 cea mai bună? Îmi vine să mă stric de râs. Păi cum, fără turbo pe benzină, doar cu 1.6 cel leșinat și cu micul 1.5 dCi, fără 1.7 dCi? Fără airbaguri cortină, fără cutie automată, încălzire în scaune și ”climă”? Nu cred așa ceva.....
Iar acum când Bigster primește în premieră un ansamblu hibrid nou nouț pentru grupul Renault, când ambele SUV-uri Dacia vor primi acest all inclusive GPL full hibrid cu dublu ambreiaj 4x4 și 150 de cai, când ambele bifează toate cârco-dorințele exprimate din 2010 de la lansarea Duster, acum când s-au aliniat toate astrele dotărilor să aflăm că e prea complex și simplitatea mult hulită de la primul Logan încoace nu mai e bună?
E cea mai bună glumă, și e altă dovadă că atunci când vine vorba de mașini vă țineți de glume nesărate, probabil gustate doar cu semințe sărate.
Nu știu dacă e vina titok-ului sau nu, dar văd c-a devenit foarte grea urmărirea unui șir mediu de informații scrise ca text.
noul G150 hibrid 4x4 benzină și GPL
155 hibrid 4x2 benzină (apărut pe Bigster)
mild hybrid 140 4x2 benzină
Eco-G 120 (ne-hibrid) 4x2 benzină și GPL
Sincer, hibridul ăsta nou ar trebui să facă uitat dieselul prin putere, economicitate și silențiozitate. Plus, are și 4x4.
Ultimele comentarii
861 in total