FIA a aprobat noul Regulament Tehnic al Formulei 1 pentru 2014

de Daniel Popescu
Sambata, 29.06.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Principala noutate a Regulamentului Tehnic pentru sezonul 2014 al Formulei 1 comparativ cu versiunea iniţială este scăderea înălţimii şasiului pentru a elimina efectul inestetic al monoposturilor.

Esential 645 va fi greutatea minima a monoposturilor in sezonul 2014
FIA a obligat echipele să utilizeze un şasiu semnificativ mai înalt decât nasul monopostului începând din sezonul precedent pentru a evita posibilitatea ca un monopost să "decoleze" de pe circuit în urma unui accident, însă măsura a generat apariţia unor monoposturui inestetice în partea frontală.

Chiar dacă echipele au avut posibilitatea de a atenua efectul în acest an prin intermediul unui panou din fibră de carbon, FIA a decis să revină la vechiul regulament începând din sezonul 2014.

Astfel, înălţimea şasiului va fi redusă şi va permite eliminarea efectului inestetic în mod natural, în timp ce nasul monopostului va rămâne de asemenea coborât.

Au fost adoptate măsuri pentru a ne asigura că monoposturile nu au un efect inestetic în şasiu, în spatele nasului.

Consiliul Mondial al FIA
Comunicat de presa
"Au fost adoptate măsuri pentru a ne asigura că monoposturile nu au un efect inestetic în şasiu, în spatele nasului.
Aceste schimbări vor asigura utilizarea permanentă unui nas coborât din motive de siguranţă"
, precizează FIA într-un comunicat de presă.

De asemenea, greutatea minimă a monoposturilor va creşte la 645 de kilograme, şi nu la 640 de kilograme conform planurilor iniţiale, din cauza faptului că noile motoare turbo V6 de 1.6 litri au o greutate mai mare.

În plus, pentru a asigura o frânare consistentă la frânare în timpul recuperării energiei pentru sistemul ERS, piloţii vor putea folosi controlul electronic al frânelor spate. Nu în ultimul rând, FIA a aprobat utilizarea noului sistem de siguranţă pentru impacturile laterale dezvoltat de Red Bull Racing.

Citeşte şi schimbările din Regulamentul Sportiv pentru sezonul 2014 al Formulei 1.

Via FIA

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru