Audi A1 şi A3 vor primi motoare cu trei cilindri în linie

de Sebastian Toma
Vineri, 25.04.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Rupert Stadler, CEO-ul Audi, a confirmat prezenţa unor motorizări cu trei cilindri sub capotele modelelor A1 şi A3, titrează englezii de la Auto Express.

Audi va lansa o versiune a lui A1 echipată cu un motor otto cu trei cilindri în linie, anunţă englezii de la Auto Express citând CEO-ul mărcii. Ulterior, nemţii vor lansa aceeaşi motorizare şi în gama A3, dar unitatea cu trei cilindri în linie nu va fi oferită şi pentru modelele mai mari ale constructorului din Ingolstadt. Rupert Stadler, CEO-ul Audi, promite că motorizarea va oferi cuplu motor din belşug şi nu va dezamăgi şoferul în materie de feeling. Şeful mărcii germane nu a dezvăluit alte informaţii despre viitoarea motorizare din gama A1, dar aceasta ar putea fi unitatea 1.0 TSI lansată în gama Polo facelift.

Test drive Audi A1 1.4 TFSI

Pentru versiunea de 1.0 litri a lui Audi A1, motorizarea respectivă va fi modificată de inginerii mărcii germane. Propulsorul are rolul de a reduce emisiile de CO2 la nivel de marcă pentru constructorul din Ingolstadt şi de a oferi o nouă variantă de motorizare pentru cel mai mic Audi oferit vreodată la vânzare.

În gama A3, acesta ar putea juca rolul de propulsor entry-level, rezervat în prezent unei unităţi cu patru cilindri în linie, un 1.2 TFSI de 105 CP. Între timp, în gama A1, propulsorul entry-level este un 1.2 TFSI de 86 CP.

Audi A3 Sedan ar putea să nu fie oferit în compania motorizării 1.0 TSI, din moment ce unitatea 1.2 TFSI nu este disponibilă în această gamă.

Audi vrea să-şi mărească gama la 60 de modele până în 2020

Urmareste Automarket
Motorizarea 1.0 TSI din gama Volkswagen Polo facelift, cea mai probabilă pentru transplantul în gama A1, asigură 90 CP.
Propulsorul este o adăugire recentă în gama de agregate a concernului Volkswagen şi respectă normele Euro 6 încă de la lansare. În gama Polo, unitatea are un frate mai mic, un 1.0 MPi, preluat de la modelul Up!. Acesta din urmă nu este aşteptat să ajungă în viitorul apropriat sub capota vreunui model de la Audi.

Via Autoexpress

Comentarii (7)

  • in linie,in linie...ca doar n-or fi in V
    8 3
  • unde-s baietii aia priceputi cu textele alea gen "rasnitze", "drujbe"...etc

    :)
    7 3
  • @vianu
    problema nu se pune intotdeauna in ordinea de idei pe care o zugravesti ci a preturilor practicate la aceste motoare...adica sa dai zeci de mii de euro pe motoare de 1,2 e.....nebunie,curata.da ,frate dar ....vezi,e.....audi!!!!!!!!!!!!!
    2 1
  • audi e scump prin definitie chiar si cu un motor de ventilator.

    Eu ma refeream la aparitia motoarelor in 3 chiar si acolo unde nu te astepti. Ideea e ca existau niste "guralivi" prin zona scarbiti de "drujbele" de la Fiat, Renault ori Ford. Iaca Audi isi trage un 3 cilindri (in linie). Asteptam deci comentariile la fel de istete asa cum erau ele scrise si la alte articole. Dar e...liniste. Probabil ca baietii se repliaza dupa un astfel de soc.

    Strict legat de pret....motorul (ca dimensiune) numai pare sa aiba o prea mare greutate in pretul final. Dotarile si badge-ul conteaza.
    4 1
  • zarnesteanu
    chiar nu inteleg chestia asta...am spus ca nu-mi plac motoarele cu 3 cilindri pt ca:
    1. habar n-am despre motoare in general (doar ce mai incerc sa traduc din articolele scrise chiar si in lb. romana
    2.m-am dat doar cu V8-uri si rar cu vreun L4, si asta in f mare viteza
    asa ca hai terminati cu V3-urile astea, ca iar incep sa dau de pamant cu voi
    :))))))))))))))))))
    0 0
  • zarnesteanu
    a nu se intelege ca vorbesc de V2-urile lui Hitler, amicul amicului meu: amer-arianu'... evanghelistul GM-ului....preascriitorul ....Degradabil
    0 0
  • zarnesteanu
    adevarul Degra...Inexorabile, e ca noi doi am cam ramas singurii oameni de valoare de pe forum (odata al specialistilor)
    restul, majoritatea, ar trebui stersi, curatzenie AM, s-a auzit acolo??
    cel mult sa Ne citeasca polemicile interesante si atat :
    sa Ne cititi cu bine!
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru