Feedback

Încărcare rapidă pentru versiunea de serie a lui Porsche Mission E: 80% din capacitatea acumulatorilor în mai puțin de 20 de minute

Publicat Luni, 29.01.2018
de Cornel Șocariciu
Comenteaza 4
Încărcare rapidă pentru versiunea de serie a lui Porsche Mission E: 80% din capacitatea acumulatorilor în mai puțin de 20 de minute - Poza 1
În 2019, Porsche va lansa versiune de serie a conceptului electric Mission E. Nemții spun că în mai puțin de 20 de minute, bateria va ajunge la 80% din capacitatea maximă. Constructorul promite și o serie de sisteme de conducere autonomă.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
În 2019, Porsche va lansa versiunea de serie a lui Mission E. Nemții spun că viitorul model electric o să ofere o autonomie de până la 500 de kilometri și va beneficia de un sistem de încărcare rapidă. Astfel, în mai puțin de 20 de minute, bateria va ajunge la 80% din capacitatea maximă.

În același timp, nemții spun că vor oferi și stații casnice pentru încărcarea acumulatorilor, dar vor dezvolta și o rețea publică denumită Turbo-Charger.

Versiunea de serie a lui Porsche Mission E ar urma să fie disponibilă și cu o serie de sisteme de conducere autonomă (nivelul 4 din 5). În plus, constructorul german nu exclude posibilitatea realizării unor update-uri software printr-o conexiune la internet.

Voci apropiate companiei spun că versiunea de serie a lui Mission E va fi disponibilă în mai multe variante, nemții având în plan și o ediție de performanță GT-R.

Vă reamintim că prototipul Porsche Mission E oferea peste 600 de cai putere și era capabil să accelereze de la 0 la 100 km/h în mai puțin de 3.5 secunde.

Via | AutoExpress


Comentarii (4)

  • dar nimeni nu vorbeste despre infrastructura necesara obtinerii acestor performance. incarcator de 800VA si etc.
    5 1
  • Porsche
    Eu m-am plictisit teribil de cand toooot anunta ca o sa lanseze modelul asta...si parca vezi ca i face praf in realitate un Tesla model 3, ca bateria va duce max. 200 km sau ca iti trebuie o priza speciala care o gasesti doar la ei si costa "decat" 10k coco. Tipic VAG...multa reclama si cam atat!
    2 2
  • Infrastuctura necesara arata asa:
    pentru o baterie de 75kWh, cat estimez ca ar fi minumul pentru jucaria asta, capacitatea de 80% inseamna 60kWh. Ca sa incarci 60kW in 20 de minute, iti trebuie o sursa de curent cu o putere de 180kWh. Daca mai punem si pierderile inerente incarcarii, ajungem la un necesar de putere in jur de 200 kWh adica o cincime de megawatt . Daca ne raportam la un reactor de la Cernavoda care are o putere instalada de 700MWh, putem concluziona destul de usor ca se pot incarca simultan 3500 de masini de astea sau similare. Cu pierderile de transport/urcare/coborare tensiune, cifra mai fidela e de 3000 de masini ce pot fi incarcate simultan. La un parc auto de 6000000 de masini, daca le trecem pe toate pe baterii si vrem sa le incarcam simultan, ne sunt necesare inca 2000 de reactoare similare celor de la Cernavoda. Deocamdata avem 2.

    Sigur, scenariul e utopic dar cifrele nu sunt. Schimbarile necesare pentru a trece la o mobilitate personal complet electrica sunt mult peste simplul "gest " de a-ti cumpara o masina electrica.
    4 1
  • mircea badea
    fiecare sofer va avea o baterie si un panou solar cu care isi va incarca singur masina.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru