Jaguar C-X75 nu va mai primi o versiune de serie

de Sebastian Toma
Marti, 11.12.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Jaguar a decis să renunţe la versiunea de serie a lui C-X75 din cauza situaţiei economice dificile prin care trec majoritatea statelor din lume.

Jaguar C-X75, supercarul futurist al mărcii britanice, nu va avea o versiune de serie. Potrivit lui Adrian Hallmark, directorul global al mărcii, decizia de a renunţa la acest model este luată pe fondul crizei economice globale. Însă, englezii vor construi cinci prototipuri funcţionale ale lui C-X75, care vor fi finalizate până în mai 2013. Până la trei dintre acestea vor fi comercializate în cadrul unor licitaţii, în timp ce Jaguar va folosi celelalte două prototipuri în scopuri publicitare. Unul dintre ele va fi păstrat în muzeul mărcii, pe când al doilea va fi expus şi condus în public în cadrul unor evenimente speciale.

"Ştim că am putea să facem o versiune de serie a lui C-X75 şi să o comercializăm cu succes, dar considerăm că nu este un moment potrivit să lansăm un model cu un preţ de aproape un milion de lire sterline în condiţiile în care guvernele lumii aplică diverse măsuri de austeritate. Aceste argumente sunt susţinute şi de produsele pe care ni le cer clienţii", a declarat Adrian Hallmark, directorul global al mărcii Jaguar.

Conceptul Jaguar C-X75 a fost dezvelit la Salonul Auto de la Paris din 2010 şi era echipat cu un sistem de propulsie hibrid. Modelul a fost confirmat pentru producţie în luna mai a anului trecut, iar englezii au specificat faptul că versiunea de serie urma să folosească şasiul din fibră de carbon, dezvoltat de echipa Williams F1.

Între timp, Jaguar a decis să renunţe la colaborarea cu echipa Willams, proiectul C-X75 fiind ultima legătură cu aceştia. Vestea bună este că englezii nu au risibil bugetul folosit pentru dezvoltarea acestui concept, urmând să aplice tehnologia prezentată de C-X75 pe viitoarele sale modele de serie, alături de o parte din elementele aerodinamice complexe ale acestui concept.

Via Autocar

Comentarii (2)

  • 1 milion de lire.......?????ce tupeu frate.......
    nici Veyron-ul nu prea merita un milion de euro!!!!!! pana la urma e doar o masina........nu avion(chiar daca merge ca un avion)
    6 2
  • nu iteleg cum vine sa ii schimbi partea volanului cum au spus la tg
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru