Preţuri Honda Civic Tourer în România: start de la 18.712 euro

de Bogdan Mirică
Joi, 03.04.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Honda a lansat în România noul Civic Tourer. Modelul devine astfel break-ul compact cu cel mai încăpător segment de la noi din ţară, reuşind să înghită 624 de litri.

Honda extinde gama lui Civic în România cu o nouă variantă de caroserie, expusă în premieră mondială la Salonul Auto de la Frankfurt. Modelul japonez este introdus şi pe piaţa din ţara noastră cu ocazia Salonului Auto Moto, deschis zilele acestea la Bucureşti, detaliat şi de noi într-un reportaj amplu.

Salonul Auto Moto Bucureşti: Balcanism şi automobile

Dezvoltat exclusiv în Europa şi desenat pentru publicul de pe Bătrânul Continent, Honda Civic Tourer vine să revoluţioneze segmentul break-urilor compacte cu cel mai mare portbagaj din segment. Graţie compartimentării inteligente a spaţiului, modelul beneficiază de o capacitate normală de stocare de 624 de litri, depăşind astfel vechiul lider al segmentului, Volkswagen Golf Variant, dar şi noul Peugeot 308 SW.

Esential 624 de litri este capacitatea normală de încărcare a portbagajului.
1668 de litri este capacitatea portbagajului atunci când bancheta spate este rabatată.
142 de cia putere oferă singurul motor cu care este disponibil noul Civic Tourer în România.
Pentru a facilita încărcarea, deschiderea hayonului a fost coborâtă cu 137 de mm, iar bancheta rabatabilă promite un spaţiu total de 1668 de litri.
Scaunele spate pot fi configurate individual, graţie sistemului Magic Seats.

La nivel estetic, Civic Tourer adoptă doar un posterior diferit, personalizat cu ajutorul unei baghete de tip LED, trasată de-a lungul hayon-ului.

Noul Civic Tourer este lansat în Europa alături de două motoare: unitatea pe benzină deja clasică, de 1.8 litri i-VTEC şi 142 de cai, şi dieselul nou de 1.6 litri şi 120 de cai putere. Pe piaţa din România modelul va fi lansat, momentan, doar alături de unitatea pe benzină, care livrează, pe lângă cei 142 de cai, şi un cuplu motor de 174 Nm la 4300 de rotaţii. Consumul mediu este de 6.4 litri, iar la capitolul performanţe putem nota un sprint de la 0 la 100 de km/h în 9.4 secunde şi o viteză maximă de 210 km/h.

În ceea ce priveşte pachetul tehnologic, Honda plusează şi cu un sistem de ajustare a amortizoarelor, care permite selectarea mai multor moduri de rulare. Botezat Adaptive Damper System, tehnologia permite ajustarea ţinutei de drum în funcţie de starea carosabilului şi de nivelul de încărcare al maşinii. Sistemul beneficiază de trei moduri de rulare: Comfort, Normal şi Dynamic.

Honda Civic Tourer vs. CONCURENŢA DIRECTĂ

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Honda Civic Tourer
1.8 i-VTEC 142 CP
142 6.4 9.4 18.712
Ford Focus Wagon
1.6 Ecoboost 150 CP Trend
150 6 8.8 18.450
Hyundai i30 Wagon
1.6 GDi Highway Heat+
135 6.4 10.2 20.340
Renault Megane Sport Tourer
1.2 TCe GT Line
130 5.4 10 19.400
Volkswagen Golf Variant
1.4 TSI 140 CP Highline
140 n/a n/a 21.509
Opel Astra Sports Tourer
1.4 Turbo Essentia
140 6.1 10.4 18.270
Toyota Auris Touring Sports
1.6 Valvematic Luna
132 6.1 10.5 19.507
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Comentarii (7)

  • Am vazut ieri pe u site frantuzesc un Megane Breack facelift, nou nout, GT-Line 1.5 dci 110 cai, suuuuuper dotat , la.......17780 euro!!!! Iar in Romania voi spuneti ca 1.2 Tce , ot GT-Line, costa 19400?????.....Hm, ne meritam soarta!
    5 5
  • Surprinzator de bun pretul.
    4 5
  • Vineri
    O masina cu un design horror!
    8 10
  • Catalin
    cel mai incapator "segment" ? nu cred ca ati mai folosit acest termen pana acum. . .
    2 0
  • In articolul de jos este o fotografie cu un vw polo care pare cea mai frumoasa masina din lume comparativ cu civicul asta, desi e vorba de un banal polo nu exceleaza la design dar foarte echilibrat.
    4 5
  • uratica masina, nimic nou sub soare!
    tipic japonez , nu?
    3 2
  • Marian
    Asa am zis si eu despre noua Toyota Auris / Corola cand am vazut-o in poze : "e urata cu crengi" .... daaaaar am vazut cateva modele pe strada plus noul Rav4 si parca am inceput sa vad cu alti ochi designul propus de japonezi.
    Nu stiu cum vi se pare voua Civicul asta dar mie unu imi place. Place, place place.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru