Range Rover primeşte o versiune cu ampatament mărit la Salonul Auto din Los Angeles

de Sebastian Toma
Luni, 28.10.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Land Rover a dezvoltat o versiune cu ampatament mărit a lui Range Rover. Noua versiune de caroserie va fi prezentată în noiembrie la Salonul Auto din Los Angeles şi va intra în producţie în martie 2014.

Range Rover va fi oferit şi într-o versline cu ampatament mărit. Aceasta va fi prezentată la Salonul Auto din Los Angeles şi are o lungime de 5.2 metri. În comparaţie cu versiunea standard, pasagerii din spate primesc o creştere de 140 milimetri a spaţiului destinat picioarelor, iar bancheta din spate poate fi înclinată cu până la 17 grade, cu opt grade în plus faţă de versiunea standard. Printre dotările suplimentare asociate versiunii L a lui Range Rover se numără perdelele laterale operate electric, plafonul panoramic standard şi mai multe compartimente de depozitare.

Versiunea de caroserie cu ampatament mărit este disponibilă alături de nivelurile de echipare Vogue, Vogue SE, Autobiography şi Autobiography Black. Versiunea hibridă a lui Range Rover poate fi comandată şi ea în compania acestei caroserii. În standard, un Range Rover L va beneficia de două tipuri diferite de jante din aliaj cu diametrul de 21 inch, respectiv un model de jante din aliaj cu diametrul de 22 inch şi un design special.

Locurile din spate sunt reglabile individual şi ocupanţii acestora au în faţă două ecrane LCD de 10.2 inch, alături de acces la un compartiment refrigerat. În plus, scaunele individuale din spate au funcţie de masaj, reglaj electric pe 18 direcţii şi inluminare ambientală cu LED-uri.

Urmareste Automarket
Interiorul lui Range Rover L va beneficia de atenţie suplimentară din partea artisanilor britanici, englezii promiţând cele mai bune materiale din vistieria lor, fiind rezultatul noii divizii "Engineered To Order". În plus, nivelul de echipare Autobiography Black va beneficia de un program de personalizare care va urmări şi cele mai exigente dorinţe ale clienţilor, urmând să asorteze cu atenţie interiorul cu elemente subtile de design exterior.
Livrările noului model vor începe în luna martie a anului viitor.

Via LandRover

Comentarii (6)

  • E un non-sens aici: tot teren cu ampatament marit inseamna anularea partiala a capacitatilor offroad ale masinii. E un Land Rover totusi, nu BMW X5 care stim ca nu a fost conceput din start pt offroad.
    Apoi e o contradictie prea mare intre luxul afisat in poza 10 si apa jegoasa din poza 18 ... e o combinatie greu de imaginat in lumea reala.

    Eu nu vad rostul unei astfel de versiuni. Care mai e atunci rolul lui XJ EWB? Greu de zis. Iar daca ne gandim ca Jaguar va lansa in scurt timp un SUV iar Land Rover versiuni cu ampatament marit care favorizeaza spatiul pe locurile din spate, peisajul devine foarte amestecat. Nu ma indoiesc ca vor gasi clienti pentru ele, dar sunt convins ca acei clienti vor cauta sa cumpere doar imagine pt propria persoana si nu masini specializate pe o anumita treaba. Imi pare rau ca recurg la amestecatura asta: sunt alte grupuri auto care nu au 2 marci separate cu filozofii atat de bine definite si produse atat de specializate si incearca sa compenseze fiind generalisti cu o singura marca, iar JLR au si isi bat joc de ele.
    12 1
  • @mntsn
    Au ales sa introduca si aceasta versiune pt. ca exsita cerere mare pe piata. Multi vor un SUV spatios care sa tina loc de limuzina. Cine va alege aceasta versiunea cu siguranta va sta in spate iar masina o va conduce soferul personal. Range Rover cum bine stim este un Rolls Royce al masinilor de teren. Cine isi cumpara un asemenea model cu ampatament marit, nu o va baga in offroad greu. Doar pe drumuri de munte si forestiere din cand in cand. Cel mai probabil daca vrea sa faca si offroad isi mai cumpara un G class si a rezolvat treaba.
    Masina asta o sa ofere tot ce e mai bun in clasa suv pe locurile din spate asa cum si Rolls Royce Phantom EWB ofera celor din spate confortul si luxul superm in clasa ei.
    8 1
  • @mntsn...aveam pretentii :)

    Pe cati dintre cei cu SUV i-ai vazut cu noroiul din off-road? Cel mult cu mazga de pe soselele lor sau cu mizeria de pe drumurile scumpoei noastre patrii.

    Deci despre ce vorbim?

    Vorbim despre ego-ul supradimensionat al unor oameni mici (sau mari) care vor sa fie mai sus cu un cap chiar si atunci cand toti au 4 roti sub fund.

    Si da, pacat de amestecatura din curtea Rover. Dar, cum ziceam si la Aston, clientul o cere producatorul ofera. Se ajunge putin pana in zona prostitutiei dar poate sa spuna cineva ca nu a fost nimeni la "felinaru' rosu"? Macar cu gandul.....
    4 1
  • @Scorpionul.negru & @vianu:
    Perfect de acord: sunt sigur ca cine isi ia o asemenea masina nu o va baga in offroad, ci o va folosi exact ca pe o limuzina.

    Or atunci de ce nu opteaza pt o limuzina propriu-zisa si vor sa care degeaba dupa ei un sasiu de offroad, tren de rulare de offroad faultat la randul lui "conform cererii din piata" de un ampatament marit si cote de gabarit care determina o proasta aerodinamica pe sosea / autostrada? Asta ma intriga pe mine, modul in care judeca astfel de specim... pardon, clienti. Ei bine, raspunsul l-a dat @vianu mai sus.

    Si iarasi ma mai inchin cu 2 maini cand aud de SUV "sport", indiferent de marca: adica il fac inalt cat casa, da' ii reduc apoi garda la sol ca sa aiba centrul de greutate mai jos, ca doar e SUV sport. Il fac de 2,5-3 tone, da' ii pun motor de 500 cp si gata... l-am facut sport. Stau la un metru de asfalt, dar nu conteaza, eu sunt ... sport. Aerodinamica stil sifonier si volum interior pentru a aproviziona un hypermarket dar ...sport.

    Mno, daca clientul cere asa ceva, eu ca producator de ce sa nu-i ofer
    si sa-i iau banii? Mai conteaza ca ma "prostituez" si ca rastalmacesc valorile si respectul de care ma bucuram pana de curand in randul nucleului dur de clienti? Bineinteles ca nu mai conteaza, pt ca acel nucleu dur de clienti imi face doar 10% din cifra de afaceri (fanii care raman doar la stadiul de fani sunt nerelevanti), iar restul de 90% vine de la dulaii cu cefe late din Orient, din fostul spatiu sovietic, balcani, China si alti emergenti pe unde cresc banii in cactusi, care oricum nu-mi cunosc bine istoria, pe valori si respect nu prea pun mare pret, asa ca n-am ce pierde. Ii las sa se creada sport intr-un SUV si le iau banii.

    Ma opresc aici, ca am deviat de la subiect (iertare) si iar am reusit sa va arat cat de mult "iubesc" eu SUV-urile.
    9 0
  • @mntsn
    Ai dreptate si tu tau la fel si vianu. Pe langa ,,gibonii'' care il cumpara doar ca sa iasa in evidenta si sa fie el cu un cap mai sus ca ceilalti cum spune si vianu, sunt multi care aleg un SUV pt. ca iti da senzatia de siguranta atat in caz de accident cat si o liniste psihologica sa ii zic asa, ca poti trece peste obstacole care iti ies in cale mai ales daca te aventurezi in zone pe care nu le cunosti. Orice clasa de masini are rostul ei, este facuta sa poata multumii cat mai multi oameni cu nevoi si idei diferite.
    Te inteleg ca nu iubesti suv-urile....nici eu nu le agreeam masinile de teren inainte. Dar dupa ce am prins gustul pt. drumetii in zone montante si am vazut ce inseamna sa ai o masina cu garda la sol joasa mai ales pe drumurile noastre, am spus impreuna cu familia DA SUV-urilor si am ales sa cumparam unul. Am ales ce era mai confortabil atunci pt. ca asta cautam la vremea respectiva. Dar acum am ajuns la concluzia ca nu e nevoie chiar de SUV si poti merge linistit si cu un crossover care e suficient de confortabil si el si se descurca in offroad usor. Oricum cine e mai plinut de fel alege SUV sa se simta lejer in masina.
    Si acest SUV il intelg pana la urma chiar daca nu mi-as cumpara asa ceva niciodata ! Sunt oameni obezi pe lumea asta.....altii cu picioare foarte lungi. Iti dai seama ca masina asta o sa le vina ca o manusa ... Deci isi are si ea rostul ei pana la urma. Dar cand o sa vezi un slabanog si scund iesind din ea atunci e clar ca face parte din categoria spusa de vianu !
    3 3
  • ma distrez cand vad ca incercati sa gasiti logica acolo unde nu exista decat .... banii; e ca si cum ar scrie pe ea " prostilor ,eu am bani si voi nu aveti " .
    si noi o sa ne gandim ,- saracul ,uite ,nu a avut bani sa-si cumpere un rolls royce !!!!!!
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru