Feedback

Vânzările de mașini noi au crescut cu peste 8% în UE în primele 3 luni ale anului. Dacia, în creștere cu aproape 10%, la peste 100.000 de unități

Publicat Miercuri, 19.04.2017
de Daniel Popescu, Foto: Dreamstime.com
Comenteaza 3
Vânzările de mașini noi au crescut cu peste 8% în UE în primele 3 luni ale anului. Dacia, în creștere cu aproape 10%, la peste 100.000 de unități - Poza 1
Vânzările de mașini noi au crescut în Uniunea Europeană în primele 3 luni ale anului cu 8.4%, în timp ce Dacia și-a revendicat o creștere de 9.4% și a depășit pragul de 100.000 de unități.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Piața auto europeană este în continuă creștere la începutul acestui an, iar luna martie a adus un progres consistent de 11.2%, la aproape 1.9 milioane de unități.

Astfel, pe ansamblul primelor 3 luni ale anului, constructorii au comercializat peste 4.14 milioane de mașini, în creștere cu 8.4% comparativ cu perioada similară a anului trecut. Dintre acestea, aproape 845.000 de unități au fost comercialziate în Germania, iar 820.000 de unități în Marea Britanie, în timp ce Italia este pe poziția a treia în fața Franței și a Spaniei.

La nivelul Uniunii, Irlanda este singura țară care a raportat o scădere a vânzărilor, în timp ce cele din Finlanda au stagnat, astfel că România este una dintre cele 26 de țări cu vânzări în creștere, de 27.5% la nivelul primului trimestru.

Urmareste Automarket
Volkswagen rămâne cel mai mare constructor auto după vânzări de 432.000 de unități (+3.3%), reprezentând aproape jumătate dintre vânzările întregului Grup german (935.000 unități), în timp ce Ford este cealaltă marca care a depășit pragul de 300.000 de unități.

Francezii de la Renault s-au oprit la borna 289.000, în timp ce Dacia a comercializat 109.000 unități, în creștere cu 9.4% comparativ cu perioada similară a anului trecut.

Pe plan european, doar 5 mărci au raportat vânzări în scădere în primele 3 luni ale anului. DS, brandul premium al Grupului PSA Peugeot - Citroen, a ajuns la numai 13.000 de unități, în scădere cu peste 33%, în timp e Smart a scăzut cu 5%. Celelalte branduri pe minus sunt din Japonia și au vânzări modeste pe piața europeană: Mazda, Honda și MItshubishi.

Via ACEA


Comentarii (3)

  • @Automarket, fotografia este de pe o autostrada din Franța, știți din ce an?
    5 2
  • sunt curios cat o sa mai stea in europa honda, mitsu si mazda avand in vedere ca vanzarile merg f prost.
    6 2
  • @xxx

    La asta mă gândeam și eu. Probabil din 2003-2004 odată ce cele mai noi modele sunt Scenic II și Megane II.
    4 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru