Volvo confirmă viitoarele S40 şi XC40 şi retuşează sigla oficială a mărcii

de Mircea Meșter
Miercuri, 27.08.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Sedanul compact S40, foarte apreciat în România, va reveni într-o nouă generaţie până în 2019. Aceasta va fi dublat de un SUV compact, care va purta numele XC40.

Evenimentul de lansare a noii generaţii XC90, care a avut loc în cursul zilei de ieri la Stockholm, a centrat atenţia presei pe noul SUV al mărcii suedeze, însă adus în plus o serie de informaţii interesante legate de viitoarul apropiat al mărcii scandinave. iar prima noutate anunţată în cadrul prezentării care a avut loc la complexul Artipelag de lângă Stockholm este faptul că Volvo a anunţat oficial lansările a două modele care vor putea să atragă foarte mulţi clienţi, implicit din România: un urmaş al sedanului compact S40 şi o versiune crossover a lui V40, care este confirmată acum sub numele XC40.

Conform declaraţiilor oficialilor Volvo prezenţi la eveniment, linia de modele ale mărcii nordice va fi complet schimbată până în 2019, iar în lista afişată a noutăţilor se numără şi cele două tipuri de caroserii compacte. Vă reamintim că Volvo S40 a dispărut din gama oferită de Volvo în 2012, odată cu lansarea lui V40, fiind până atunci unul dintre cele mai căutate modele de clienţii din România.

De asemenea, deşi există o versiune Cross Country a lui V40 care adună 40% din vânzările totale la nivel mondial ale hatchback-ului compact, noul XC40 va avea rolul de a se lupta de la egal la egal cu BMW X1, Audi Q3 şi Mercedes-Benz GLA pe o piaţă în continuă creştere în lume.

Lansările celor două modele şi relansarea întregii game actuale Volvo face parte din planul de creştere a mărcii în care chinezii de la Geely, proprietarii brandului suedez, investesc 20 de miliarde de euro în următorii ani. Conform ţintei Volvo, vânzările mărcii vor ajunge la 800.000 de unităţi pe an în 2019, după ce în 2013 brandul suedez a reuşit să vândă 430.000 de maşini în toată lumea.

Sigla-simbol introduce o faţă complet nouă, distinctivă şi încrezătoare pe noua generaţie de modele Volvo.

Volvo
Comunicat oficial
Cealaltă noutate absolută anunţată de Volvo este legată de sigla mărcii, care a primit un retuş estetic, fiind simplificată şi repoziţionată. Astfel, dimensiunea sa pe grila modelelor pe care marca suedeză le va lansa de acum va creşte, culoarea albastră de fundal a benzii centrale a dispărut în favoarea negrului, inelul cromat s-a subţiat, iar săgeata din partea din dreapta-sus este acum aliniată perfect cu diagonala grilei, element distinctiv pentru întreaga gamă a mărcii nordice.

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru