• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

900_S

  • Membru din 03.11.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 41 in total
  • Constat cu bucurie ca "a mai aparut" un iubitor de SAAB aici, care pare-se ca stie sa aprecieze si muzica rock! Frumos! Sper ca anul viitor sa avem ocazia de a dezbate si subiecte mai vesele. Craciun fericit tuturor!
    Chinezii de la Youngman vor să cumpere Saab pe bucăţi şi să producă modele sub sigla suedeză
  • Intr-un fel sau altul chiar este :) Insa este un joc de periculos si cam pervers... Tocmai de aceea am si scris in comentariul meu de la articolul precedent "SAAB a murit, traiasca SAAB!", pentru ca acest faliment reseteaza situatia si se porneste de la zero. Prin urmare, un licar de speranta se mai gaseste. Sa vedem ce va reusi micuta floare de lotus ce raspunde la numele de Rachel Pang.
    Chinezii de la Youngman vor să cumpere Saab pe bucăţi şi să producă modele sub sigla suedeză
  • Ei bine, pana azi am tot crezut si sperat in bine. Acum simt ca s-au stins si ultimele firicele de speranta... Pacat, mare pacat... este o zi foarte trista pentru toti cei care simt ceva pentru SAAB. Cel putin sunt mandru ca am avut privilegiul de a ma delecta cu unele modele produse de ei. SAAB a murit!! Traiasca SAAB!! Nu se stie niciodata... ;)
    OFICIAL: Saab intră în faliment
  • Partea 3: Acum se intra intr-o noua etapa de motorizare, motorul achizitionat de la BMW care va fi instalat in urmasul lui 9-3 are o cilindree de doar 1,6 cmc. Ramane de vazut cum va fi prelucrat de suedezi pentru ca, de vor respecta traditia, acel motor va avea performante sporite fata de modelul pe care l-au cumparat, performante care vor trebui adaptate la confort si fiabilitate, altfel nu va fi... SAAB :) E frumos ca pomenesti de batranul Eklund, pe care sanatatea il mai ajuta sa participe la competitii si sper sa-l mai ajute mult si bine! E nevoie de astfel de oameni. Din fericire mai traieste o legenda SAAB, acel batranel simpatic pe nume Eric Carlsson, acel pilot nebun care se lupta cu o masina cu motor in doi timpi cu mult mai puternicele Porsche si care a dus la perfectiune acea manevra de a intra in curba cu acceleratia si frana calcate in acelasi timp, manevra dictata de motorul in doi timpi, pe care, daca nu il tineai turat, nu reuseai sa faci nimic. Batranul Carlsson participa si acum la diverse evenimente SAAB si sprijina cat poate aceasta firma prin prezenta, simpatia si povestile savuroase pe care le impartaseste tuturor. In speranta existentei unui viitor SAAB si cu credinta ca din urmasul lui 9-3 se va naste o legenda ce va duce mai departe aceasta firma "nebuna", salutari si numai bine!
    Prima schiţă a viitorului Saab 9-3
  • Partea 2: Motoarele la care te referi sunt din era GM, gandite PENTRU piata americana, iar la perioada GM chiar nu vreau sa ma mai gandesc. E adevarat, au preluat SAAB de la Scania si au incercat la inceput sa faca ceva din el. La SAAB era candva o vorba: "turbo in loc de V8". Cu alte cuvinte, sa ramanem cu picioarele pe pamant, costuri scazute, dar sa nu sacrificam performanta. De aici si pana a fi declarat motorul de 2 l turbo ca fiind singurul motor SAAB adevarat, n-a fost decat un pas. Din pacate, GM a dovedit ca n-a inteles nimic din firma pe care au cumparat-o. La Porsche, singurul model considerat Porsche adevarat, este 911. Celelalte modele au datoria de a aduce fonduri suficiente firmei, pentru ca aceasta sa se ocupe in liniste si fara compromisuri de 911. Similar e si la SAAB. Acolo a fost 900, cu derivatele 900 cabrio si entry level sedan (numit la inceput 90), iar mai tarziu 9000, modelul lor de lux, ce a fost construit pe aceleasi principii cu 900, enumerate in postul anterior. In era GM n-a mai fost o politica clara a modelelor, multi s-au intrebat ce rost are sa-si cumpere un 9-5, care este o idee mai mare decat 9-3, dar mult mai scump. Abia acum s-a corectat acea greseala, prin ultima generatie de 9-5, care intr-adevar se diferentiaza categoric prin dimensiuni de 9-3, motiv pentru care este cu adevarat necesara o motorizare mai mare decat cea de 2 l, altfel nu mai avem de-a face cu o masina sprintena, deci nu e SAAB :)
    Prima schiţă a viitorului Saab 9-3
Pagina
12345...789
  • CE MASINA /MASINI CONDUC SAAB 900 S, BMW 520i
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Dacia 1300, Subaru Legacy, Jaguar S Type, SAAB 9000, Audi V8, BMW 320 D etc.
  • MASINA LA CARE VISEZ SAAB 96 V4, SAAB 900 turbo din prima generatie (nou, doar visez), SAAB 9-3 Viggen (de asemenea nou), urmasul lui 9-3
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău