• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

900_S

  • Membru din 03.11.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 41 in total
  • Partea 1: SAAB a lucrat de la inceput cu motoare cumparate. Bineinteles ca nu s-au multumit sa le cumpere si sa le monteze pe masinile lor asa cum le-au cumparat! Primul motor folosit de SAAB a fost cel in 3 cilindri, 2 timpi de la DKW. Cu toate ca nu aveau o sectie de proiectare de motoare (nu dispuneau de astfel de fonduri), totusi au construit o sectie de testare si dezvoltarea motoarelor. Consecinta a fost aceea, ca au dus motoarele in 2 timpi la cote neatinse de alti producatori. Ar fi mult de povestit, aici nu e locul... La fel s-a intamplat si cu urmatorul motor, cel in 4 timpi ce l-au cumparat de la Ford. L-au perfectionat atat de mult, incat in 1966 clientii de Ford isi doreau masinile dotate cu motoarele de la SAAB. Din pacate pentru ei, acestea nu se potriveau decat pe SAAB 96 V4... Urmatorul mare pas (si ultimul al lui SAAB, inainte de a fi cumparati de GM) a fost renuntarea definitiva la vechiul SAAB 96 V4 si trecerea la un model cu totul nou, pe nume 99, cu motor turbo, acel motor de 2 litri la Triumph, acel motor care isi face cu brio datoria si in legendarele 900 suedeze.
    Prima schiţă a viitorului Saab 9-3
Pagina
12345...89
  • CE MASINA /MASINI CONDUC SAAB 900 S, BMW 520i
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Dacia 1300, Subaru Legacy, Jaguar S Type, SAAB 9000, Audi V8, BMW 320 D etc.
  • MASINA LA CARE VISEZ SAAB 96 V4, SAAB 900 turbo din prima generatie (nou, doar visez), SAAB 9-3 Viggen (de asemenea nou), urmasul lui 9-3
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău