• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

AdyyB

  • Membru din 25.05.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 45 in total
  • Intotdeauna vor exista oameni cu potential financiar care isi doresc o masina sport performanta, iar Ferrari va fi acolo sa le vanda produsul. Zici Ferrari, zici progres tehnologic constant. Bravo lor ca merita!
    Ferrari obţine rezultate financiare record în primul semestru al lui 2011
  • @Ivanoff "Prietene" nu conteaza ce impresie las, ba chiar as putea fi un afon in ale masinilor si chiar nu vreau sa starnesc vre-un flame aiurea ca nu am timp de ele. Mi-am exprimat si eu o parere despre evolutia Honda asa cum o vad eu, pana la urma fiecare crede ce vrea... ba chiar sunt unii instare sa considere o involutie revolutie, asa ca de ce m-as complica sa te fac sa intelegi ca in viata de zi cu zi nu traiesti pe circuit si ai nevoie de cuplu de la turatii joase in caz de nu vrei sa aibe copii tai sau sotia ta dureri de cap dupa un drum lung plin de depasiri si curbe abordate cu 6k rpm. Si mie mi-ar face placere sa conduc un S2000 (2.0 > 240cp nu 200) si sa o alerg pe-un drum liber din cand in cand, dar cam atat:) @Serd: ai perfecta dreptate si toata lumea stie asta... problema nu-i cu politica costurilor, ci cu evolutia in timp a sistemului monetar in general, de pe marginea unei prapastii in expansiune, la 1 pas in fata. E fix aceeasi treaba care se intampla cu iubitii nostri politicieni, doar ca la alt nivel (ala de reglementare, care e sublim, dar lipseste cu desavarsire):)
    Primul teaser al viitorului Honda Civic
  • ii dau dreptate lui razvanis! Si mie imi plac hondele... alea vechi doar ca astea noi... ce sa zic de ele...: 1: cu motorul diesel au dat-o in bara cu cilindreea ... intotdeauna japonezii-s pe dos si nu-nteleg downsizing-u' (culmea... masinile lor vechi il intelegeau) 2: cu motorul pe benzina au gresit utilizand o unitate aspirata in "era motoarelor tsi" (si nu, nu-s VAG-inist, dar ce-i a lor e a lor) 3: Civic (mai ales type r) era mai bun ala vechi din 2 motive... greutate mai mica si suspensie independenta spate (au reusit sa strice si asta). Acelasi lucru se poate spune si despre directia lui Accord din cate am inteles... desi la un mers normal mie mi s- parut ca se aseaza bine... doar ca pasager. 4: au bagat si ei in gama un hibrid care nu-si justifica pretul ca sa scoata ochii cu tehnologia (inexistenta de altfel) Concluzie: uite ca poti avea pretentii premium si atunci cand singurul as in maneca e calitatea asamblarii, iar ala e cam discutabil ca la noi hatch-urile vin facute in Anglia de spritari imbuiati de whisky:) Honda daca nu-si revine cat de curand cu ceva NOU o sa-i piarda si pe canadienii aia socialisti si pe "amerindieni" ca incep si ei sa iasa din pestera de cand ii inunda pretul barilului!
    Primul teaser al viitorului Honda Civic
  • Astia si cu Siemens sunt destul de seriosi in tot ce fac... deci o sa avem statii de incarcare... ok Super! Da masini.... de unde bani?:)) doar fortati de scumpirea benzinei poate... sau sa se ieftineasca rau bateriile dintr-o data (cam greu de crezut imposibilul).
    Schneider Electric: "Un milion de vehicule electrice în România peste 15 ani"
  • pana la urma in industria auto... cum e cu chinezii astia: prosti da multi? sau multi da prosti?
    Bentley: Unul din patru exemplare se vinde în China
Pagina
12345678...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău