Din păcate nu există nimic. Deocamdată.
Anul trecut, la Concursul de Eleganţă de la Sinaia am avut chiar un 328 de competiţie special, Mille Miglia Roadster, adus de BMW Group Classic. Heath se lăuda că vine şi el cu maşina restaurată la Sinaia. Se lucrează la restaurarea unui 328 special în România, sper să îl vedem la anul.
Trebuie, te rog, să-mi povestești!!!! 328-ul e mașina mea de suflet!
Cui a aparținut, ce s-a întâmplat cu ea? E o minunăție ce spui tu acolo! Asta este o poveste care musai nu trebuie să se piardă! Te invit să ne dai un mesaj pe Facebook România și să intrăm în contact. Mă înclin cu mult respect și admirație!
Cât despre discuția despre clienții BMW, stereotipuri și lume rațională, îmi permit să spun dor că e păcat o judecată după niște clișe. Pot să te asigur că sunt mulți pasionați frumoși și printre psionații noi de BMW. Asta este singurul lucru unde vedem lucrurile diferit și îmi permit această remarcă în contradictoriu doar pentru că sunt un pasionat care vorbește altui pasionat.
@Kirotractor - Mergând doar pe latura raţională, de ce aş avea nevoie de M550i? Sau, în general, de maşini sport? Da, poate nu există o nevoie raţională de un sedan la fel de rapid ca un Ferrari 458 Italia.
Legat de preţ, ce trebuie înţeles este că M5 nu este doar un BMW Seria 5 cu un motor mai mare. Şi asta nu este doar un slogan de marketing. Şasiul, spuspeniile, cutia de viteze, sistemul de răcire al motorului, toate sunt diferite.
În plus, spre deosebire de modelele "obişnuite", M5 vine cu o gamă largă de echipamente în standard - culoare, jante, piele Merino, suspensie adaptivă, direcţie integală, acces confort, HUD, navigaţie mare etc.
@andrei - De curiozitate şi fără ironie - ce înţelegi tu prin "vechea reţetă"?
Din punctul meu de vedere sunt două direcţii: BMW M1 şi BMW M535i E12. BMW M5 e fix pe conceptul celui de-al doilea.
Ultimele comentarii
88 in total