Te poţi înscrie oricând de-a lungul sezonului.
Toate inormaţiile le găseşti aici:
https://www.press.bmwgroup.com/romania/article/detail/T0306747RO/peste-11-000-de-vizualiz%C4%83ri-pentru-prima-etap%C4%83-din-racing-league-romania-powered-by-bmw
Salutare, vă răspund din partea BMW România - ca partener al proiectului.
Esports şi, în cazul nostru, partea asta de simracing nu mai sunt de ceva vreme o chestiune de puştani. Un exemplu important -în ultimul an marile curse internaţionale găzduiesc şi o variantă digitală, cu participarea multor piloţi din lumea reală (de exemplu am avut Daytona 24h şi Sebring 12h).
Şi în cazul Racing League România avem la start mai mulţi piloţi cu experienţă serioasă în motorsportul, chiar cu participări internaţionale în cazul lui Alex Cascatau.
Suntem la început, au existat sincope în trasmisie şi vor mai exista. Dar este una din puţinele iniţaitve de genul cu participare solidă, cu spectacol în curse, cu şansa de a construi o audienţă. Şi proiectul este cu atât mai lăudabil având în vedere că este deja la al cincilea sezon, în ritmul iniţiativelor de acest gen de la nivel internaţional, nu la ani buni întârziere.
Eu le mulţumesc celor de la Automarket că sprijină demersul!
@Adrian: BMW cred că a fost primul constructor care a folosit sistemul de tratare NOx în două faze, de prin 2012, începând cu Seria 5, cred. Nu știu dacă este o soluție Conti.
@Dan_grc: O să folosesc denumirea ta. :))) Prin 2016 BMW anunța ca orizont de timp 2025 pentru a trece toate modelele pe sistem de 48V, deci “MILF” hybrid. Deci se umple lumea de milf.
@R - în primul rând fecvenţa încărcării şi modul de utilizare (urban vs. extraurban) sunt importante pentru a înţelege cum variază consumul. Cu o autonomie electrică de aproximativ 40-50 km în utlizarea zlinică, înseamnă că pot să fac majoritatea drumurilor urbane electric, dacă nu să merg zilinic numai cu emisii zero.
Un PHEV este gândit să îl folosesc cu încărcare peste noapte, când oricând maşina nu este utilizată (vorbesc aici de majoritatea scenariilor de utilizare). Acasă costul pe electricitate este 0,5 - 0,7 lei per kWh (atenţie lei, nu euro).
Mai mult, având în vedere mixul de energie din Ro, poţi să vorbeşti de un impact de CO2 pentru fiecare kWh folosit. Din fericire România stă bine la capitolul acesta, undeva la nivelul mediei europene, mulţumită contribuţei hidro, nuclear şi, mai nou, solar şi eolian.
În final, apropo de consumul de oxigen - au fost cercetători care şi-au pus problema dacă în contextul defrişărilor masive şi al schimbărilor climatice, nu scade concentraţia de oxigen din atmosferă. Se pare că suprinzător, chiar dacă avem o creştere de gaze de seră, de exemplu, concentraţia de oxigen este constant. Din perspectiva asta este încă o resursă "regenerabilă".
Ultimele comentarii
88 in total