Este un început necesar. Park and Ride sunt normalitatea. Staţia va fi integrată cu o staţie de metrou care urmează să fie dată în folosinţă în următoarea perioadă.
Este o soluţie interesantă pentru cei care locuiesc în Chitila, Buftea, Mogoşoaia şi lucrează în oraş. Sper să existe abonamente care fac parcarea mai accesibilă, vorbim de câteva sute de lei pe lună, ceea ce poate fi prohibitiv pentru o parte din potenţialii beneficiari.
Claudi are dreptate. Fenomenul este exact cel descris de el. Toată lumea era în extaz după august, cu creştere de puţin peste 50% la înmatriculări.
Atenţie, trebuie făcută o distincţie însă, Claudiu. Livărirle se raportează de către importatori către APIA şi ar trebui să reflecte contractele încheiate cu clienţii şi maşini livrate. Înmatriculările se raportează de către poliţie.
Există, de principiu, un decalaj între livrări şi înmatriculări, din mai multe motive, în special pentru că de la cumpărare până la înmatriculare durează şi câteva luni.
@KirotractorÎn teorie ai dreptate cu durata de viaţă a bateriei. Numai că la bateriile moderne ciclurile de încărcare nu mai sunt o problemă. Sunt deja destul de multe BMW i3 de 3-4 ani în piaţă care şi-au conservat capacitatea bateriei foarte bine.
Problema la baterie e cu funcţionarea într-un regim de tempreatură extrem (supraîncălzirea, de exemplu) sau descărcarea completă. Cu un management termic sănătos poţi creşte mult durata de viaţă a bateriei. D-asta la telefon se duce un acumulator în maxim 2 ani, iar la automobil rezistă foarte bine o perioadă mult mai lungă.
De aici şi răspunsul pentru @ACE - Craiova - o baterie mai mare nu e totul. E important şi cum o gestionez. Mai ales la puteri mai mari de încărcare, pe care le propun austriecii (parcă austrieci sunt) de la Lion Smart. Apropo, ei testau bateria, nu aveau un produs comercial care să şi facă faţă unei utilizări normale pe 10-15 ani.
Şi dacă tot vorbim de baterii, cred că este interesant de observat că în 5 ani de la lansarea i3, s-a dublat capacitatea bateriei, volumul a rămas acelaşi, masa totală a maşinii a crescut cu aprox 75kg (cred că densitatea energetică per kg s-a îmbunătăţit puţin) şi preţul cu aproximativ 15-20%, inclusiv inflaţia din această perioadă şi un facelift care a adus mai multe tehnologii pe maşină. Asta spune foarte multe despre cât a evoluat tehnologia bateriilor.
Ultimele comentarii
88 in total