• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Alexandra1710

  • Membru din 13.03.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 575 in total
  • E o greseala in inceputul articolului :) "Kimi Raikkonen este asaltat de oferte în perspectiva sezonului 2011 atât din Campionatul Mondial de Raliuri, cât şi din WRC. "
    Raikkonen a primit oferte de la Mini şi Monster
  • http://www.motorstv.com/car/rally/wrc/16092010/wrc-mini-and-monster-chase-r%C3%A4ikk%C3%B6nen-2011
    Raikkonen confirmă negocierile cu Renault pentru 2011
  • Kimi are destule oferte pentru a ramane in WRC,cea mai importanta venind chiar din partea echipei alaturi de care a evoluat sezonul acesta. Totusi,realistic vorbind,Campionatul Mondial de Raliuri nu prea poate insemna ceva mai mult decat distractie si cateva puncte pentru Kimi. Acesta e un invingator si cu siguranta vrea sa revina pe cea mai inalta treapta a podiumului,lucru ce probabil va intarzia sa apara in WRC deoarece lipsa de experienta nu poate fi suplinita nici chiar cu talentul enorm de care dispune Raikko. In 2010,finlandezul a fost intr-adevar fericit in WRC si probabil a contat mult ca s-a detasat de agitatia din F1.Insa,probabil incepe sa se gandeasca la faptul ca WRC reprezinta distractie,iar timpul trece si nu va dori sa-l iroseasca degeaba. El ramane in fond,pilot de F1,aceasta e competitia care l-a consacrat,care i-a adus victorii si mai ales,un titlu mondial. Daca va reveni,va fi minunat sa-l revedem in actiune,sa ne bucuram de depasirile sale si mai ales,luptand din nou pentru titlul suprem. Renault promite multe pentru anul viitor si cine stie? Poate ca daca va reveni cu ei in F1,va insemna sa traga lozul castigator :)
    Raikkonen confirmă negocierile cu Renault pentru 2011
  • Haide Kimi Ar fi minunat pentru noi,fanii,sa-l vedem din nou in F1 !:)
    Raikkonen vrea să revină în Formula 1 la Renault în 2011
  • Totusi,e admirabil faptul ca primele doua zile au fost lipsite de greseli din partea lui,mai ales avand in vedere faptul ca a fost vorba de unul dintre cele mai dificile etape din calendarul competitional WRC :)
    Raikkonen regretă abandonul din Raliul Japoniei
Pagina
12345...212223...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Renault Laguna,Land Rover Freelander
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Daewoo Cielo,Dacia 1300,Dacia 1310,Dacia Super Nova
  • MASINA LA CARE VISEZ Renault Clio RS
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău