• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Calingura

  • Membru din 16.08.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 465 in total
  • @Moldovean - sunt de acord. Parca incercau sa nu para putin dezamagiti. Daca mi-as lua maine alta masina, probabil ca m-as chinui sa aleg intre Ceed, Focus, Mazda 3 si G8. Abia astept sa o vad pe viu si sa pipai plasticele alea. @DanG - nu au mocheta in torpedou? Stiu ca e o prostie dar asta mi se pare foarte grav. Imi aduc aminte ca tocmai acea mocheta m-a facut sa aleg G7.1 si nu alte modele. Sunt mici detalii care faceau din Golf o masina cu ceva in plus.
    Sentimente complexe
  • @PMC - tot de acolo > Autovehiculele noastre > Clasa A compact > Configurator +vopsea 700 + jante de 16 (nu de 17) 550 + lumina ambientala 315 (nu am pus in calcul ca te obliga la pachet Style de 2500) + climatizare 606 + scaune fata incalzite 345 + asistent unghi mort 535 + faruri LED 987 = +3000 asa din prima. In practica, ma astept sa fie >7000 diferenta intre un G8 Style si un A classe echivalent
    Sentimente complexe
  • S-au scumpit toate masinile dar exagerati. Cel mai ieftin A cu automata pleaca de la 39k si nu are LED-uri de exemplu. Cu dotarile egale il duci la 50. Cel mai ieftin A , cu manuala e 26k. Mult peste cat va fi un Golf echivalent, daca am judeca dupa preturile curente (oricat s-ar scumpi ele).
    Sentimente complexe
  • @Andrei - din fericire la mine nu exista aceasta problema si am avut ambele versiuni de G7. Lichidul din interior este ulei deci nu igheata niciodata. Abia la 0 incepe sa se ingroase, dar nu cat sa nu mai functioneze pistoanele.
    Sentimente complexe
  • Este pentru prima data cand ma tem ca Golf-ul ar putea sa nu mai ia numarul 1 in toate testele comparative. Mi se pare efectiv penibil ca au renuntat la acele amortizoare. Nu iti schimbau viata dar dadeau impresia de premium. Inteleg ca la modelul cu ecran de 8 inchi ramane butonul de volum. Atlfel, ar trebui sa merg cu masina vreo 2 zile pana sa ma decid daca pot trai cu ea. Dar totul se joaca la prima impresie. Daca ma sui in ea si simt evolutia, atunci sunt un potential client. Daca si la testele numerice reiese ca antifonarea este mai buna cu macar 1-2 decibeli atunci cresc sansele. Dar daca pe un Style de 130 de cai care costa 24000 cu optionale ca ale mele, va trebui sa dau 28000, atunci pa. Probabil te poti lipi de un A3 de showroom cu dotari similare. In rest, arata bine :). Jantele optionale sunt senzationale. Noua alcantara arata si mai bine decat cea curenta. Ne vedem la showroom.
    Sentimente complexe
Pagina
12345...181920...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău