• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

CatalinF1

  • Membru din 06.01.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 115 in total
  • tocmai in perioada cand FIA se bate cu pumnii in piept ca vor sa micsoreze costurile? Puteau sa impuna acelasi Kers pentru toate echipele la un cost mic - gen cum vor fi motoarele din sezonul viitor, incepand cu anul urmator sau atunci cand FOTA ar fi fost de acord cu el. Iar BMW care s-a opus restului de echipe acum sta foarte prost, semn ca nu a cheltuit banii in directia care trebuia si in plus ei detin o formula proprie unde puteau testa sistemul daca vroiau neaparat sa-l dezvolte pentru masiniile de serie.
    Briatore: "FOTA vrea sa interzica KERS din 2010"
  • Daca nici parerile unui pilot foarte recent nu le putem lua in considerare atunci pe ale cui?
    Coulthard: "Ferrari are nevoie de Alonso"
  • Cum fiecare pilot are propriul stil de pilotaj asa se pot pierde sau castiga cateva sutimi de secunda prin prepararea masinilor pe "neve". Intre a primi o masina si doar a te urca in ea sa scoti tot ce poti (ceea ce se spune despre Kimi) si intre a participa cu cerinte, pareri, feedback la crearea uneia noi si apoi sa scoti tot ce poti din ea e diferenta mare. Nu numai David C il vede pe Alonso cel mai bun pilot pentru constructia de masini ci si alti piloti din insula, inclusiv echipa de comentatori ITV/BBC. Ii aveau la indemana pe Hamilton si Button si totusi l-au indicat pe spaniol ca fiind the best at the moment.
    Coulthard: "Ferrari are nevoie de Alonso"
  • Am observat ca Alonso nu are obiceiul de a fi "diplomat". Cand nu i-a mers masina a spus-o fara ocolisuri si asta ma face sa cred ca declaratiile lui despre masina de anul acesta cum ca nu ar avea nici o hiba ci doar nu s-a ajuns la potentialul ei maxim ma face sa-i iau in calcul declaratia. Anul trecut a castigat cele mai multe puncte in a doua jumatate a sezonului, si atat timp cat mai multe echipe isi impart punctele la inceput de sezon atunci sunt sanse sa vedem campionatul castigat de echipe din plutonul secund dar care in urmatoarele 3 curse imbunatatesc substantial masina.
    Alonso: "Inca putem lupta pentru titlu"
  • pentru care Renault, Ferrari si Kubica au renuntat la KERS acest weekend. Ajuta putin si la balansul masinii dar nu intratat cat sa fi renuntat la el insa toti pilotii s-au aratat iritati de seturile de anvelope alese pentru cursa de oficiali. Brown GP uzeaza mai putin pneurile pentru ca au cea mai buna apasare aerodinamica si un centrul de greutate al masinii mai coborat decat concurenta.
    Greutatile monoposturilor dupa calificari
Pagina
12345...131415...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău