• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Crisztian

  • Membru din 31.03.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 94 in total
  • Sunt fan Kimi am recunoscut-o mereu nu am de ce sa ma ascund. Consider ca in capul lui Formula 1 numai exista adica ce sa mai faca sa mai castige titluri a castigat unul ii ajunge .Prefera noi provocari cum ar fi si asta. Consider ca in actuala Formula 1 situatia e mai buna ca Kimi sa nu fie in ea. Pentru lucrurile numai sunt asa cum au fost se pe bune baza mai mult pe castig pe bani. Era Kimi Raikkonen a fost o trecere de la dominatia Schumacher la schimbarea de regulamente si de aparatia unor echipe (gen RBR) care au aparut peste noapte in lumea buna a F1. Daca Massa e tratat asa cum e probabil ca daca la Ferarri ar fi fost echipa Kimi-Alonso Kimi era poate pilotul dezvataj (oricum cei de la Ferarri nu l-au placut niciodata mereu ziaristi il atacau practic nu le placea stilul lui , le place genul Alonso care spune mereu ca Ferarri e tare si mare) daca ar fi mers in2009 in locul lui Button la McLaren nu cred ca s-ar fi inteles cu Lewis (desi Kimi a fost unul din ,,copii'' lui Ron Denis cred ca Lewis reprezinta acuma principala solutie practic Lewis . Iar cred ca ii era poate bine daca mergea la Mercedes GP din punct de vedere al relatei cu echipei si al coechipierului si al echipei, dar acolo nu l-ar fi avantajat masina si cerintele pe care le are. Practic la finalul 2009 Formula 1 nu seamana cu cerintelele preferintele lui Kimi si asa decat sa fie un jalon a preferat sa experimenteze noi experiente pentru care il apreciez speram ca cel putin sa il mai vedem un an in Formula 1 pentru fani sai sa isi aduca aminte de clipele frumoase petrecute in fata TV-ului la cursele lui. Oricum are o tarie de caracter si il felicit si are personalitate si cred ca daca va reveni va reveni pentru motivele scrise mai sus.
    Kimi Raikkonen va concura în NASCAR
  • Asa se explica rezultatul fantastic realizat in calficari
    Red Bull a introdus o nouă inovaţie: nasul flexibil
  • Rectific Trulii a fost concediat de Renault si Alonso a castigat in 2003 in Ungaria (ma refeream la pole-position in Malaezia)
    Alonso: "Vettel este pe o altă planetă"
  • @mad79@bishuc Dupa parerea mea Alonso asa a fost invatat de la Minardi dar mai ales la Renault. Acolo a fost copilul rasfatat al echipei si a lui Flavio Briatore. Briatore un tip insetat dupa victorie caer asa a facut si cu Schumi pe vremea cand echipa se nume Benetton. Totusi dupa ce Trulli a fost concediat in 2004 de la Toyota acesta a acuzat echipa dupa parerea mea pe buna dreptate ca Alonso este favorizat in detrimantul sau. Aceste cuvinte nu au fost spuse pe seama invidie ci cred ca pe buna dreptate. Alonso nu a fost cu nimic mai bun ca Trulli in 2004 si oricum el pana atunci nu era cine stie cine practic a avut doar o victorie in 2003 in Malaezia. De perioada 2005-2006 cat l-a avut coechipier pe Fisichella acesta practic a fost in umbra lui Alonso. Fisichella castiga curse doar cand Alonso nu ii iesea atunci Renault ca ii placea ca nu trebuia sa se bucure pt victoria lui. Fisichella a fost adus ca o garantie ca Renault va castiga si titlul la constructori. In 2007 cand a trecut la McLaren acolo a dat de o piatra tare de Lewis Hamilton care nu cred ca a fost rasfatatul echipei spre inceputul sezonului, poate dupa dar totusi Alonso a simtit cum e sa ai un coleg pe masura iar cand echipa nu te sustine pe tine 100 %. In 2008 cand a revenit la Renault vazand ca nu ii mai iese nimic au facut episodul Crashgate de ciuda ca numai castiga ca totusi Piquet Jr nu era un adeversar care sa ii puna probleme lui Alonso dar lau folosit pe post de pionul din fata. In 2009 cu un monopost dezastrous nu a putut face mai nimic. Ferarri cand la adus in 2010 la adus cu scopul de a castiga titlul la piloti si cred ca ar fi fost in stare sa o fac cu orice mijloc cum a fost cu ordinele de echipa. Oricum recunosc ca Alonso are talent dar perfomantele sale nu ar fi asa de infloritoare daca echipele nu lar fi avantaj in mod categoric pe el (cu exceptia McLaren) practic nu ii e meritul sau deplin. @mad79 Felipe e un pilot care practic daca nu face nu se sacrifica la Ferarri pleaca il concediaza Ferarri ca Renault pe Trulli , iar Felipe ii e frica ca nu are unde merge si eu sunt sigur ca s-ar gasi loc pentru el la o echipa buna. Poate ca trebuie sa lupte mai mult si sa nu se dadea batut si cred ca o va face. Sunt apropae convins ca o va face.
    Alonso: "Vettel este pe o altă planetă"
  • O cursa foarte frumoasa a lui Perez ca si toata per general. Dar totusi daca echipa a fost descalificata pe pagina Automarket la Clasamentul Constructorilor de ce Sauber e trecuta cu 10 puncte inca decizia nu e suta la suta sau e o greseala a voasta ?. ,,cele opt puncte primite i-au fost retrase'' pentru locul 7 se primesc sase puncte nu opt.
    Sergio Perez: "Nu voi uita niciodată această cursă"
Pagina
12345...101112...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău