• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Crisztian

  • Membru din 31.03.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 94 in total
  • Da totusi sa speram ca va ajunge unde isi doreste Loeb reprezinta WRC-ului si ii urez mult succes in cucerirea a cat mai multe tilturi mondiale. Automarket stirea e de ieri dar e buna si azi. V-ati luat iara o zi libera
    OFICIAL: Loeb rămâne până în 2013 la Citroen Racing
  • Interesanta campania celor de la Red Bull cateva lucruri as vrea sa intreb exista o limita de varsta pentru pariticiparea la acest concurs? campania va avea loc in mai multe tarii decat Romania? Care reprezentatii ai celor de la RBR vor veni? Totusi dupa campania ar fi interesanta o analiza a celui mai bun pit-stop scos de mecanicii acestui concurs comparat cu munca unor mecanicii chiar ai celor de la RBR ar fi interesantaL(
    Crezi că poţi fi cel mai rapid mecanic la pit stop? Red Bull Night Race te invită la concurs!
  • Totusi aduti aminte de China 2008, 1.Hamilton 2.Raikkonen 3.Massa cand Raikkonen i-a cedat pozitia lui Felipe. Atunci pt ca Felipe sa fi fost campion mondial Lewis trebuia sa termine pe 8. Totusi iti spun eu de a ce a pierdut Felipe titlul in 2008 nu numai de evenimentul de la Hungaroring ci si din cauza Crashgate pt ca daca iti aduci aminte era la conducerea cursei cand s-a intamplat. Deci in 2008 unde Felipe a terminat pe 2 la general iar Kimi pe 3, Felipe a pierdut puncte importante in cele 2 evenimente amintite mai sus. Sa iti aduci aminte de Canada 2008 cand Hamilton,Raikkonen si Kubica au intrat la boxe iar Kimi a iesit in fata lui Hamilton, iar aceasta s-a bagat pur si simplu in el , fara ca Raikkonen sa aiba vreo vina, Europa 2008 cand la fel ca si lui Felipe lui Raikkonen a avut problema cu motorul. Belgia 2008 daca Hamilton nu taia sicana si Raikkonen ar fi castigat cum in mod normal ar fi trebuit lucrurile la finalul cursei erau asa 1. Raikkonen, 2.Hamilton, 3.Felipe si totusi Massa ar fi pierdut 4 puncte. Felipe a avut un sezon 2008 mai bun, insa totusi in sezonul 2007 Raikkonen a avut 6 victorii fata de cele 4 ale pilotilor McLaren, 3 ale lui Felipe. Da recunosc Felipe la ajutat pe Raikkonen in 2007 sa castige titlul mondial. Totusi in 2007 la Nurbugring Raikkonen a plecat din pole si daca nu ma insel era la conducerea cursei cand a avut acele probleme hidraulice, sau tot la Nurbugring in 2005 cand mai erau cateva tururi. Kimi are 2 titluri de vice-campion mondial si totusi cand sa batut cu cel care a fost campion mondial (2003 cu Michael Schumacher , 2005 cu Fernando Alonso). Totusi sa ne aducem aminte ca Raikkonen a facut curse foarte frumoase. Totusi el a adus singura victorie din sezonul 2009 cand la Spa Ferarri aproape ca erau egali cu cei de la Force India, asa totusi aceste perspective nu au fost studiate dar totusi Villeneuve bate campii sa ne luam lua si noi de titlul sau din 1997 si totusi el ce a facut dupa 1997 nimic a fost un anonim al Formulei 1 si totusi bine ca stie vorbi despre altii, el acuma ii criticul Formulei 1 sau ce...
    Villeneuve: "Raikkonen nu merita să câştige titlul în 2007"
  • Pe langa Rosberg si Button si Scuderia Toro Rosso aniverseaza 100 de Grand Prix-uri in Formula 1
    Button sărbătoreşte un weekend "incredibil" la Hungaroring
  • Hamilton are foarte putine variante la Monaco, de fapt nu numai el toata lumea care vrea sa opreasca dominatia Red Bull. E un circuit pe care se depaseste foarte greu, mult mai greu decat la Barcelona. Daca Red Bull reuseste sa isi asigure prima grila la start si vor avea un strart in care se mentina pe cele doua pozitii , lucrurile se complica foarte greu, trebuie sa ramana in ceafa celor de la Red Bull si sa mizeze pe o strategie mai aparte pe un schimb mai rapid de pneuri. Daca Red Bull scapa in fata si nu au probleme tehnice sau o greseala a pilotului au castigat. Practic cursa de la Monaco se decide 60% in calificari. McLaren & restul trebuie sa faca ceva in calificari si vina mai in fata. Totusi c-am asta e prefatarea cursei de la Monaco in mod clasic insa totusi daca tinem cont de schimbarile de regulament si schimbarile de spectacol probabil cursa de la Monaco poate fi alta decat o stiam. Dar doar Pirelli si pneurile pot aduce ceva nou prin strategii pentru DRS si KERS nu cred ca vor avea o importanta mare... si nu vor prea ajuta la depasiri care si asa vor destul de greu de efectuat. Ramane de vazut ce va fi sa speram ca vom avea o cursa frumoasa si sa speram ca vom avea un alt invingator la finalul cursei.
    Hamilton: "Sunt singurul care îl poate opri pe Vettel"
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău