• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Crisztian

  • Membru din 31.03.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 94 in total
  • @iulian Si-a aratat calitatile pe ploaie si totusi nu poti sa remarci cele 5 puncte (locul 4) la un sezon de debut cu Toro Rosso care nu cred ca a obtinut mai mult de un loc 6,7 pana atunci + ca impresionat (cel putin pe mine) la debut cand a castigat puncte aici trebuie specificat cu un BMW care totusi era masina numarul 3 si toata lumea cred ca stie RBR a insemnat ceva cu adevarat in F1 dupa venirea lui Vettel care a adus prima victorie si l-a tras pe Webber dupa el asa ca e normal si totusi echipa nu a folosit ordine de echipa a mai aparut o aripa fata , un atac (dar dinastea apar peste tot) Personal cred ca va iesi in primi 3 depinde si de masina dar va fi multa presiune pe el nu pot pronunta de pe acum
    Vettel vrea să înceapă în forţă sezonul 2010
  • Sa vedem daca RBR 7 se va ridica la nivelul lui RBR 6 si daca se vor adapta la noi pneuri Pirelli
    Vettel vrea să înceapă în forţă sezonul 2010
  • La multi ani Schumi! Anul asta sa areti ca esti si ai fost cel mai bun pilot din toate timpurile
    Schumacher, "trădat" de un simulator neperformant în 2010
  • Si anul de debut in F1 la termnat tot pe locul 10 Sper ca Raikkonen sa isi demonstreze calitatile si sa faca performanta iar pe finalul carierei sa revina in F1
    Raikkonen: "Am devenit un pilot mai bun după sezonul în WRC"
  • Fiecare mare campion mondial si-a construit o cariera adica a pornit de la o echipa fie de jos , fie de mijloc dar nu niciodata la cele mai buna echipa adica Lewis nu a demonstrat decat la McLaren ce poate totusi vorbim practic de echipa locul 2 la constructori in 2010 , cred ca Vettel e ma mai mutur pentru a castigat o cursa cu Toro Rosso, dar Lewis a izbucnit la McLaren si a fost obisnuit ca Alonso,Heiki si , Button sa fie nr 2 la echipa , mi-a fost si imi e antipatic ,dar eu zic ca mai are vreo 2 ani de demonstrat valoarea sa si apoi sa se bata pt titlu , parerea mea e ca impresionat la debut ,in 2007 din cauza imaturitati a pierdut titlul, iar in 2008 daca nu avea loc Crashgate nu castiga titlul, in 2009 un an slab in care a castigat 2 curse , una pe greseala unui mecanic Renault (Ungaria), iar alta plecand din pole-position , iar in 2010 Vettel a castigat titlul pentru ca Button cand a fos lider dupa China nu a facut fata sus a facut curse de locul 3 si 4 , Webber la fel , Alonso dupa cursa din Korea a crezut ca are lumea la picioare dupa ce a revenit sus cand nimeni nu-l credea, iar Lewis la fel dupa cursa de la Spa si a gresit de 2 ori (Vettel nu a fost lider niciodata in 2010 pana la Abu Dhabi) , Hamilton e faza daca ajunge sus ii se urca la cap si se crede el cel mai tare si nu poate sa doboare nimeni aici greseste cel mai mult
    Hamilton: "Problemele personale m-au afectat în 2010"
Pagina
12345...161718...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău