• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Crisztian

  • Membru din 31.03.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 94 in total
  • Totusi cred ca Vitaly ar trebui sa se teama putin pt ca daca Heifeld face rezultate mari cred ca Renault nu ar mai avea nevoie de bani lui...dupa parteneriatul cu Lotus si echipa sa mizeze pe e o echipa ce a lucrat 4 ani la BMW si care au fac lucruri importante acolo
    Kubica a trecut cu succes de ultima operaţie
  • De ce nu se disputa pe alt circuit prima etapa ? (doar din cele de teste ar fi pregatite pt asa ceva)
    Cursa de GP2 din Bahrain a fost anulată. Urmează F1?
  • E clar Kubica si Heifeld se stiu bine au fost coechipieri 3 ani si ceva si totusi se cunosc bine au format o echipa buna , si cred ca Renault trebuie sa mizeze pe experienta unui pilot ca si Heifeld , motivatie lui e mare doar il inlocuieste Kubica si anticipez ca primele 2-3 curse nu va demostra nimic dar isi da drumul si va face rezultate Mult Succes @admin asteptam o analiza pe blog + ca si ceilalti au spus daca Heifeld va face performanta ce ar face Renault dupa parerea unui expert
    OFICIAL: Heidfeld este înlocuitorul lui Kubica la Renault pentru 2011!
  • Thanks mad79
    Documentarul despre viaţa lui Senna, premiat la Festivalul Sundance
  • Pt toti cei care au comentat aici personal cred ca oricare din noi ar fi facut o treaba mai buna trebuie doar sa ai o dictie exprimare si sa stii F1 poate ca Miki la are dar din comentariile de F1 2/3 sunt complet altceva decat despre F1 nu am nimic cu el dar am facut o comparatie uitandu-ma la Moto GP unde comentatorii se concentreaza pe evenimentul curent care are loc si e foarte important imi aduc aminte din cursa de la Sachsenring la revenirea lui Rossi in care se tot ataca cu Stoner comentatori nu isi lua ochii de la eveniment , ei comentau cu dinamism , Miki linistit comenta duelelul de la Spa din 2008 dintre Kimi si Lewis totusi F1 nu reprezinta asta (plus ca cei de la Digi la Moto GP aduceau informatii noi din Padock si toate noutatile) la TVR mai rar sau ca era steag galben asta se observa dupa 5 minute cand mai ca disparea, , pe Florin Ion il stiu de la Moto GP si imi place cum comenteaza pe Antal nu l-am prea auzit am auzit ca o comentat F1 mai de mult dar era prea mic atunci si nu stiam in orice caz trebuie sa dam dovada de o profesionalism si parera mea e ca sportul se transmite pe un post de Sport ,iar cu HD tot una imi e , singurul lucru care il critici la Digi e ca au prea multe Liga 1, Serie A, Primera Division , Premier League, alte conpetiti si Moto Gp (de la anul + GP 2 si GP 3 ) asa ca transmie nu va fi mereu garanta de Digi Sport (si uneori de plus iar pt cei ce vor urmari F1 pe net nu e foarte bine)
    DigiSport: "Excludem orice colaborare cu Miki Alexandrescu"
Pagina
12345...151617...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău