Ca să “ajungi” undeva trebuie in primul rând să-ți dorești… deci, își doresc!!! Apoi trebuie să mai ai și cu ce, în acest caz portofoliul corect (adaptat pieței), lucru deloc simplu în contextul actual mai ales în SUA. Cert este că lucrurile se mișcă la Mercedes și se lucrează intens la dezvoltarea furnizorilor într-o manieră mult diferită față de îngâmfarea pe care o puteam vedea în anii precedenți. În plus ar ajuta și dacă “competitorii” vor face greșeli. Față de BMW ar putea avea un avantaj dacă vin cu design-ul adecvat (clasic, elegant etc)… din păcate la BMW lucrurile merg in direcția greșită (pararea mea).
Greu tare să rămânem la subiect. Dacă la un articol despre o non știre, o non opțiune și nu în ultimul rând din partea unui producător care are volume foarte mici și cel mai probabil cu dificultăți financiare… unii tot la Volvo și la BMW ajung, asta este băieții cu tot respectul sunteți doar niște frustrați de toată jena, hai… rușinică ;)
Ce schimba acesta opțiune? Cum și ce va ajuta?
Ce nevoi “nesatisfăcute” mai avem și care să facă condusul mai sigur și mai plăcut?
Ultimele comentarii
3557 in total