Alin, ba ca bogăția se face în zeci sau sute de ani, ba ca Musk e putere de bogat. Câte sute de ani are Musk? Fa cumva și fi coerent ;). Nu cred să dat-o nimeni mai rău ca Musk în bară (minciuni nasoale, din ego de copil etc.) referitoare la prețuri, produse, date lansare, specificații etc. Evident nu contează în cazul lui ca doar este super bogat. Per total bravo lui, și mă refer la tot ce a reușit cu Tesla, SpaceX, Starlink etc. … asta nu înseamnă ca este loc ca zeci și sute de companii să facă același lucru.
Planeta asta abia poate cumpara 80 milioane de masini pe an… asta-i felia pe care se bat toți. F150 este un eșec și asta-i realitatea.
La fel este și în cazul GM cu Equinox și Blazer EV, sau Cadillac cu Lyriq, Jeep cu Vagoneer, Dodge Charger… și nu pentru că-s “proaste”, dar nu se vând și lista este tot mai lungă. Astea sunt cifrele, restul este bla, bla…
Exact ce și cat trebuie de la o mașină de oraș. Prețul este foarte important și nu trebuie crescut cu baterie mai mare. Este cel mai probabil a 2-a sau 3-a mașina într-o familie… deci nu se pune problema autonomiei la drum lung, nu de asta este nevoie ca sa reducem poluarea in orașe.
Nu le putem avea pe toate într-o singură mașină și la un preț competitiv. Electrice care costă peste 35-40 nu cred ca pot să atragă suficienți clienți.
Ultimele comentarii
3541 in total