• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Dutz

  • Membru din
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 3482 in total
  • Poi cum așa??? Serios??? Volvo “vinde de rupe”… Polestar a pierdut 1,2 mld in 3 luni!!! Așa-i, nu am avut o opinie corectă ;) Lasă că vin focile și ne explică ce trebue sa înțelegem din ce spun șeful VOLVO, BMW etc. Din punctul meu de vedere dacă BMW și Volvo spun ce spun, în realitate este muuult mai grav. Să nu uităm Volvo și BMW stau foarte bine la oferta de BEV-uri deci la restul este și mai nasol.
    Șeful Volvo: unele mărci nu vor supraviețui tranziției către mașini electrice
  • Chiar așa… :)))
    Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
  • Toate focile dau pe spate în clișee și aberații, ex. vezi vânzări electrice în Etiopia :)))… realitatea este cum zice articolul și eu v-am spus… restul este bla, bla ;)
    BMW: Interzicerea motoarelor termice din 2035 „ar putea ucide o industrie”
  • IX3 arată ca o cismă și se știe de neue Klasse de 2 ani. Ce mai exact este prostie? Mercedes a anunțat ca scoate la pensie BEV lansare cu nici 4 ani in urma. Faptul ca majoritatea electricelor nu ating nici 60% din volumele planificate unele nici 5%, iar altele deja sunt “trase” pe dreapta. Vezi Matei, una este să vrei sa vezi imaginea de ansamblu și alta este sa te stai în obsesii inutile. Întreabă-l pe Zarnisteanu (că-i din “provincie”) cum stau vânzările de BEV-uri pe stare… apropo cum merge “uglytruck”? Știu cel puțin 6 proiecte mari de la Mercedes și Stellantis care de la platforma BEV au fost schimbate anul acesta pe platforma ICE, dar toți tac chitic. Vezi Jeep Compas de pe state (J4U) care trebuia lansat în ianuarie 2026 80% BEV și 20% ICE… este pe pauză de 7 luni pentru că-i schimbă platforma cu cea de pe Europa. Unii char știm ce vorbim și nu vorbim tot, dupa cum vezi nu are rost, obsesiile sunt de neclintit ;)
    Renault Megane electric va primi facelift în 2026
  • Poi se trâmbițează BEV-urile, se mai screm de câțiva kWh, mai vin cu niște ecrane că doar, doar vor reușii să la vândă. La ICE-uri treaba merge de la sine. ;) Oricine vrea o electrica are de unde alege, toata lumea ar putea fi fericită. Pentru cine crede tot ce zboară, lansările de “astăzi” au fost decise cu cel puțin 2 ani în urmă. Practic industria auto “trăiește” în trecut, nu în viitor, nici măcar în prezent.
    Renault Megane electric va primi facelift în 2026
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău