• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Dutz

  • Membru din
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 3588 in total
  • Smart??? Yes, right…
    Noul Smart #6, prima berlină din istoria mărcii
  • Super succes Taycan… deci o decizie “înțeleaptă”.
    Mercedes-AMG va avea un CEO nou: Stefan Weckbach este omul din spatele lui Porsche Taycan
  • Am citit (de 3 ori)… si recunosc ca sunt depășit de complexitatea articolului. Investiții care reflectă reduceri de costuri… din tolba lui Georgescu, interesant! Reduci diversitatea, bâlbâielile, over engineering… crești calitatea (ca se poate) și se reduc costurile natural.
    Volkswagen va investi 160 de miliarde de euro până în 2030
  • Mă scuzați… ce hidoșenie!!! Manelism plin de steluțe și ecrane :(((
    Noul Mercedes-Benz GLB. Urmașul electric al lui EQB are o autonomie de 630 kilometri
  • Așa pe scurt… Compas trebuia sa fie produs (volume) 80% BEV și 20% ICE. Au dat-o în bară cu Wagoneer, Charger (ambele BEV) si in consecință au amânat cu peste un an startul producției pentru Compas (un model foarte important pentru ei) planificat inițial în Brampton pentru a inversa abordarea 80% ICE, la fel și cu Recon un și mai mare dezastru în care au cheltuit sume colosale, iar “acum” după ce au amânat la fel startul producției cu un an (fabrica din Toluca), o dau la întors și încearcă un hibrid, deșii CEO-ul lor a afirmat cu nici o lună în urmă că Recon BEV “vine”!!! Ca la orice există o cerere limitată (totul are o limită), iar oferta de BEV-uri a depășit cu mult cererea. Nu este despre pro sau contra BEV-uri ci despre realitatea vânzărilor. BYD a anunțat (forțați fiind de împrejurări) că le scad vânzările, iar cifrele bombastice din ultimele luni au fost în principiu susținute de intrarea pe piețe noi. Planeta “cumpără” anual sub 80 mil auto noi, iar dacă aprox 10-12% sunt BEV, este simplu. Degeaba se pot produce 20 mil de BEV-uri anual, nu se cumpără mai mult de 10 mil…. cel puțin pentru moment.
    Dodge Charger pe combustie revine: producție lansată la uzina Windsor
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău