Am citit (de 3 ori)… si recunosc ca sunt depășit de complexitatea articolului. Investiții care reflectă reduceri de costuri… din tolba lui Georgescu, interesant!
Reduci diversitatea, bâlbâielile, over engineering… crești calitatea (ca se poate) și se reduc costurile natural.
Așa pe scurt… Compas trebuia sa fie produs (volume) 80% BEV și 20% ICE. Au dat-o în bară cu Wagoneer, Charger (ambele BEV) si in consecință au amânat cu peste un an startul producției pentru Compas (un model foarte important pentru ei) planificat inițial în Brampton pentru a inversa abordarea 80% ICE, la fel și cu Recon un și mai mare dezastru în care au cheltuit sume colosale, iar “acum” după ce au amânat la fel startul producției cu un an (fabrica din Toluca), o dau la întors și încearcă un hibrid, deșii CEO-ul lor a afirmat cu nici o lună în urmă că Recon BEV “vine”!!!
Ca la orice există o cerere limitată (totul are o limită), iar oferta de BEV-uri a depășit cu mult cererea. Nu este despre pro sau contra BEV-uri ci despre realitatea vânzărilor.
BYD a anunțat (forțați fiind de împrejurări) că le scad vânzările, iar cifrele bombastice din ultimele luni au fost în principiu susținute de intrarea pe piețe noi.
Planeta “cumpără” anual sub 80 mil auto noi, iar dacă aprox 10-12% sunt BEV, este simplu. Degeaba se pot produce 20 mil de BEV-uri anual, nu se cumpără mai mult de 10 mil…. cel puțin pentru moment.
Ultimele comentarii
3588 in total