• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Dutz

  • Membru din
  • Varsta 2022
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 661 in total
  • Da Moldovean ai dreptate, altfel ar da faliment toți. Momentan plătim peste 30% la achiziția unei masini costuri de dezvoltare. In situația in care nu se produc peste 300 unități/zi dintr-un model este nasol (ma refer la modele de volum nu cele de nisa). Dacă s-ar trezii unii sa facă masini low cost cu minimul necesar si nimic absolut nimic “nice to have”, fără lista de optionale cred ca ar face treaba buna, Logan cam asta a făcut la începuturi. Passat nu a ajuns unde a ajuns ca si aprecieri pentru câteva situații in care indivizi dubioși le-au luat SH si au tras totul de pe ele. Ei erau nesimțiți dinainte si Passatul a fost victima (la fel si in cazul BMW-urilor). Ca orice masina a avut plusuri si minusuri… dar sa arunci cu mizerie intr-o asemenea masina doar ca ești in spatele anonimatului mi se pare josnic, pardon Putinism. Passat a fost si încă mai este masina multor familii decente care au folosit-o si încă o mai folosesc cu plăcere si cu siguranța unii îi vor simți lipsa. Sper sa se mai facă Mazda 6… o opțiune foarte buna sau Skoda Superb.
    Noul concept Volkswagen ID.Aero: înlocuitorul electric al lui Passat are 620 km autonomie
  • Nu ma bucura problemele nimănui, si nu-i mare surpriza la ce diversitate de sisteme si aspecte tehnice sunt acuma sa fie probleme. Lăsând la o parte chestiunea cu problema, tot nu-i văd sensul mașinii in cauza, caroserie, preț etc. Vom vedea, dar văd un rateu mare…
    Volkswagen oprește temporar producția lui ID Buzz din cauza unor probleme la acumulatori
  • De acord, unul si bun… cockpit-ul este pentru condus si acces rapid la anumite funcții, ceea ce nu este cazul in multe situații când totul este pe ecrane. Rămâne la latitudinea fiecăruia sa aleagă atâta timp cât este de unde. Eu personal aleg varianta mai “conservatoare”, am 4K si PS acasă în masina nevoile sunt cam aceleași de mulți ani, iar pentru sistemele de asistenta ecranele nu fac decât sa distragă atenția. Bravo Dl.-ui respectiv.
    Șeful de design al DS Automobiles: "Să ai un interior plin de display-uri este puțin cam stupid"
  • Nici 20% creștere, nasol si asta cu tot cu subvențiile nesimțite. Cât credeți ca ar fi creșterea fără subvenții? Și războiul din Ucraina tot din cauza termicelor este la fel si prăbușirea crypto etc. Spălați bine pe creier… toate mașinile la un loc sunt 10% din poluarea la nivel mondial. Dacă tot nu sunteți ipocriți, hai toți vegani ca sa scădem cu minim 30% poluarea si nu ne costa nimic. Nu ne trebuie panouri solare, centrale nucleare si mega infrastructura… se poate face astăzi si acum. Dar la voi sa facă alții, voi sunteți doar îngrijorați si va pasa de natură atâta timp cât burta voastră este plină… maxim de ipocrizie ;)
    Topul electricelor comercializate în Europa în luna mai: Dacia Spring rămâne pe locul 4
  • Si bănuiesc ca o sa cumperi si soare ca sa ai noaptea când nu folosești mașina? Si cei 80% din șoferi care stau la bloc unde își pun panourile? Electricele sunt ok pentru cei cu situație financiare buna, stau la casa si ca a 2-a masina. Pana se vor schimba lucrurile asta este…
    România cere Comisiei Europene să amâne interzicerea mașinilor cu motoare termice până în 2040
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2022 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău