• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Dutz

  • Membru din
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 3593 in total
  • Cat de penibili sunteți măi focilor…. cel mai probabil dacă vedeți o bătrână jefuită vă faceți ca ploua, nește ipocriți timorați și frustrați în spatele tastaturii. Hai gura mică ca doar vibrați inutil aerul. ;)
    Două exemplare speciale BMW Seria 7 expuse în București: vopsea de 22.000 de euro
  • Fabrica în cauză era pe butuci de ani de zile (vezi ce produceau) și practic era doar un parazit din punct de vedere economic. Doar cine nu este direct implicat în lanțul de aprovizionare poate să afirme ca majoritatea componentelor auto sunt produse în China… fals!!! Ponderea este de sub 10%, în unele cazuri și nu puține este zero. Printre motivele principale sunt diversitatea foarte mare, volumele foarte mici, frecvența modificărilor tehnice etc. Multe componente sunt produse/asamblate la câteva ore sau minute distanță de uzinele propriu-zise, JIT sau JIS.
    Volkswagen va închide, pentru prima dată, o fabrică din Germania
  • Uuuuf… mișto de tot!!!
    Genesis prezintă noul concept G90 Wingback, un break de performanță
  • Zipse este un om al extremele și din păcate faptul ca a permis dezvoltarea new klasse în forma actuală nu cred ca poate fi mândru. Nu mă pronunț la tehnologie, ICE, BEV etc… dar pe parte de design pe mine unul ma chiar deranjează când le văd… asta este, poate sunt subiectiv și totul ok!!!
    OFICIAL: BMW are un CEO nou. Milan Nedeljkovic îl va înlocui pe Oliver Zipse
  • Așa ceva…. poi nu i-au întrebat pe Mihai și restul focilor ce pararea au? Cum își țin ei respirația până în 2040? Atâtea miliarde aruncate pe canal, un monument de prostie mare cat UE. Are cineva “tupeul” să justifice și să pună în cifre, cât s-a cheltuit, câte locuri de muncă s-au distrus și care este impactul în așa zisa salvare a planetei cu “zero emisii”??? Eu sunt convins ca nu. Daca toti acei bani erau investiți in infrastructura energie regenerabile… deja cel mai probabil am fi avut rezultate. Era mult mai simplu și muuuult mai ieftin sa cumpărăm tehnologia BEV de la China în următorii ani, nu să dăm de pământ totul. Este un act de responsabilitate să accepți ca nu le poți face pe toate și nici nu trebuie. Deci focile, haideți cu explicațiile… că-i groasă rău!!!
    UE ar putea amâna interzicerea mașinilor noi cu motoare termice până în 2040
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău