• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Dutz

  • Membru din
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 3596 in total
  • Lucrez de peste 20 de ani in automotive diverse țări și am trecut prin perioade dramatice, ultima este chiar cea pe care o traversam, cu concedieri de zeci de mii (probabil sute de mii) de oameni, in principiu din forțarea fără nici un sens a electrificării. Rezultatul actual se putea obține cu investiții sensibil reduse (sub 10%) și fără a creea capacități adiționale. Unde naiba și-au închipuit că vor vinde? Pe ce s-au bazat când au estimat că vor “ucide” concurența cu BEV-uri care costau dublu (cel puțin) și care au nevoie de încărcare pe durata nopții (garaj, parcare individuală asigurată etc)? Planeta este complexa cu diferențe enorme iar tranziția spre o infrastructură care să suporte 100% BEV-uri va dura mulți, mulți ani. În unele țări nu se va întâmpla nici în următorii 100 de ani. Nu se pot face șosele, nu sunt fonduri suficiente pentru pensii, asistență medicală, educație… unde mai pui că avem și dezaxați debilitate mintal, care visează război așa de plictiseală. Cel mai probabil toate obiectivele “de mediu” din UE se vor prăbuși pentru că sunt doar sloganuri triste și fără fundament științific. Asocieri de conjunctură idem religiilor. Nu-mi dau seama cum de încă avem atâtea foci care să le susțină… asta este!!! :(
    Este oficial. UE renunță la interzicerea mașinilor termice din 2035
  • Subscriu… dar focile, tot foci rămân. Au zero emisii de rațiune. ;)
    Este oficial. UE renunță la interzicerea mașinilor termice din 2035
  • Deci, am ajuns “în viitor”? Nu-mi dau seama :)))
    Electricul Ford F-150 Lightning va primi motor pe benzină pe post de range extender
  • Cat de penibili sunteți măi focilor…. cel mai probabil dacă vedeți o bătrână jefuită vă faceți ca ploua, nește ipocriți timorați și frustrați în spatele tastaturii. Hai gura mică ca doar vibrați inutil aerul. ;)
    Două exemplare speciale BMW Seria 7 expuse în București: vopsea de 22.000 de euro
  • Fabrica în cauză era pe butuci de ani de zile (vezi ce produceau) și practic era doar un parazit din punct de vedere economic. Doar cine nu este direct implicat în lanțul de aprovizionare poate să afirme ca majoritatea componentelor auto sunt produse în China… fals!!! Ponderea este de sub 10%, în unele cazuri și nu puține este zero. Printre motivele principale sunt diversitatea foarte mare, volumele foarte mici, frecvența modificărilor tehnice etc. Multe componente sunt produse/asamblate la câteva ore sau minute distanță de uzinele propriu-zise, JIT sau JIS.
    Volkswagen va închide, pentru prima dată, o fabrică din Germania
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău