Este mult spus produse. În general cam toți “doar” asamblează, în multe cazuri nici măcar de mișcarea materialelor în fabrică nu se mai ocupă.
În acest caz vorbim de Kit-uri complete trimise de la fabricile “mamă” iar în Brazilia se doar finalizează asamblarea, mașinile sunt in proporție de minim 40% deja asamblate, 11.000 este foarte puțin pentru vânzările BMW.
DL-e Safta, mare act de curaj să spuneți diesel in ziua de astăzi, dar să-l folosiți și în titlu… este de-a dreptul Viking!!!
Nu știu ce-i cu focile obsedate… cum de nu au sărit la atac ;)
Prin Americi se vând destul de bine “mini” van-urile (Sienna, Odyssey, Pacifica, Sedona etc.) care cred eu au și mai mult confort, funcționalitate și o aerodinamică mai bună, dar în Europa lucrurile stau diferit așa cum de exemplu în foarte multe țări nu vezi un SW (din păcate tot mai puține și în Europa). Europa este în perioada SUV în toate declinările posibile.
Chiar dacă-s fan Mazda, nu cred că vor avea succes în Europa cu acest model.
… este vorba de creșterea vânzărilor la modelele BMW, doar la BMW.
Cum am spus BMW a introdus modele electrice noi… și unii în loc să-și ia Tesla sau Mercedes au ales BMW… niște cocalari :)))
Piață electricelor este în pioneze (am fost elegant) și tu ești retardat cu cel puțin 40,6% mai mult decât în primele luni ale lui 2023… este o evoluție inversă la tine ;)
Nu ratezi nici o șansă să-ți arăți cretinismul, frustrările și limitele?
Cred că în momentul în care producătorii Chinezi vor produce în Europa, prețurile nu vor mai fi competitive. O să “danseze” și ei pe aceeași muzică care-i total diferită de cea din China unde unii sunt sclavi. Sunt 5 reprezentanțe ale producătorilor Chinezi în zonă și toate-s pline ochi de mașini.
Cel puțin în cazul Jetour știu că nu mai reușesc să vândă… au venit cu un prim val, promoții etc., dar lucrurile se complică.
Situația cu reprezentanțe pline nu este doar în cazul lor… avem supraproducție și în multe cazuri modele cu prețuri peste ce poate piața.
Ultimele comentarii
2477 in total