Ca de exemplu vânzări muuuult sub ceea ce trebuie să fie pentru a produce un model.
Vor mai urma… plus ca unii le pun pe “pauză” așa în “liniște” și cu zero emisii.
Stellantis amână și anulează lansarea de noi modele că-s incompetenți, asta cu sistemele lui pește prăjit este joc de glezne.
Marea majoritate a producătorilor au luat decizii neinspirate, dar Stellantis este de “admirat”…. doar un exemplu al unui model emblematic Jeep Cherokee, start producție amânat 6 luni, reducere cu 60% a volumelor ICE de 1,6 plus 2 motoare electrice și baterie the 1 KWh… patetic!!!
Clar este o prostie să subvenționezi o investiție (parțial) a un investitor strategic care-și plătește bine oamenii. In alte țări li se fac autostrăzi și căi ferate, porturi, vapoare, infrastructura pentru aprovizionarea cu componente, minerit etc… toate mari tâmpenii!!!
Nu mai bine se subvenționa achiziția a 600 de BEV-uri???
Cat de mocofan să fii să nu-ți dai seamă că este o chestiune politică, adică la nivel de grup directorii de fabrici se bat pentru volume și pentru a-și ține fabricile la capacitate maximă.
Dacă guvernul din Maroc ajută fabrica de acolo iar costul de producție se reduce avem două opțiuni. Să “murim” cu fabrici goale sau să încercăm să rămânem actuali și să arătăm in interiorul grupului că statul Român contribuie și asta menține fabrica competitivă și cu salarii decente.
O prostie nu???
Nu sunt singurii care s-au hazardat. Ca să ai portofolii 100% electric este nevoie de minim 10 ani și mă refer la un producător de volume. Chiar să presupunem că doar 80% din unitățile produse vor trebui să fie înlocuite de BEV, tot nu se poate mai repede 6-8 ani, pentru că modelele actuale trebuie să-și finalizeze cei 8 ani “de viață”. Lansarea unui model nou durează cam 3 ani plus 8 sărim deja de 2035. Adică tot ce acuma începe ca și proiect nou cu ICE nu poate să iasă din producție mari repede de 2035 asta cel puțin teoretic.
Ultimele comentarii
3482 in total