Volvo este în dubii în ceea ce privește direcția, sper să nu o ia pe ulei în ceea ce privește designul așa cum la BMW este deja realitate. Din păcate aceea tableta care a “ieșit” din cockpit nu pare promițător.
Nu înțeleg de ce unii care apreciază ceva: un produs o marca aleg să urască un alt produs o altă marcă și repeta obsesiv niște clișee nu doar obosite ci și inutile. Îți place ceva, foarte bine, zi-ne de ce și cu asta basta!
Faptul că-ți iei BMW nu te face mârlan, erai deja, la fel faptul că-ți iei Volvo nu te face “educat” dacă nu erai deja. De remarcat cum au reușit focile sincronizare, asociere în scopuri nobile și un limbaj care merită respect ;)
Bravo Mihai un rezumat excelent, ești cel mai priceput, inspirat și ai surprins aspecte care pentru restul erau în unghiul mort ;)
Să nu uiți să dai “paste” și la următorul articol, să nu cumva să uităm.
In loc ca UE sa se preocupe de eficientizarea lanțurilor logistice (sunt esențiale in industria auto), să creeze strategii de colaborare pentru dezvoltare între producători, sa evite concurenta neproductivă… UE, interzice ICE, interzice carbonul, chiar dacă carbonul este indispensabil pentru aplicații tehnice, echipamentele, utilaje, iar industria auto este folosit foarte puțin pentru că-i scump.
Oameni slabi aduc dezastre…
Ultimele comentarii
3350 in total