• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Dutz

  • Membru din
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 3482 in total
  • Mno… ce sa faci, dacă scad? “Vestea” proastă este ca cel mai probabil nu se va schimba tendința, pararea mea. Și-a cam luat lumea gadget-uri ;)
    BYD raportează prima scădere a profitului său după mai bine de 3 ani
  • Ca de exemplu vânzări muuuult sub ceea ce trebuie să fie pentru a produce un model. Vor mai urma… plus ca unii le pun pe “pauză” așa în “liniște” și cu zero emisii.
    Mercedes-Benz va înceta producția modelelor EQE și EQE SUV în 2026
  • Stellantis amână și anulează lansarea de noi modele că-s incompetenți, asta cu sistemele lui pește prăjit este joc de glezne. Marea majoritate a producătorilor au luat decizii neinspirate, dar Stellantis este de “admirat”…. doar un exemplu al unui model emblematic Jeep Cherokee, start producție amânat 6 luni, reducere cu 60% a volumelor ICE de 1,6 plus 2 motoare electrice și baterie the 1 KWh… patetic!!!
    Stellantis ar fi suspendat lansarea sistemului de conducere autonomă de nivel 3
  • Clar este o prostie să subvenționezi o investiție (parțial) a un investitor strategic care-și plătește bine oamenii. In alte țări li se fac autostrăzi și căi ferate, porturi, vapoare, infrastructura pentru aprovizionarea cu componente, minerit etc… toate mari tâmpenii!!! Nu mai bine se subvenționa achiziția a 600 de BEV-uri??? Cat de mocofan să fii să nu-ți dai seamă că este o chestiune politică, adică la nivel de grup directorii de fabrici se bat pentru volume și pentru a-și ține fabricile la capacitate maximă. Dacă guvernul din Maroc ajută fabrica de acolo iar costul de producție se reduce avem două opțiuni. Să “murim” cu fabrici goale sau să încercăm să rămânem actuali și să arătăm in interiorul grupului că statul Român contribuie și asta menține fabrica competitivă și cu salarii decente. O prostie nu???
    Dacia primește ajutor de la stat pentru modernizarea producției
  • Nu sunt singurii care s-au hazardat. Ca să ai portofolii 100% electric este nevoie de minim 10 ani și mă refer la un producător de volume. Chiar să presupunem că doar 80% din unitățile produse vor trebui să fie înlocuite de BEV, tot nu se poate mai repede 6-8 ani, pentru că modelele actuale trebuie să-și finalizeze cei 8 ani “de viață”. Lansarea unui model nou durează cam 3 ani plus 8 sărim deja de 2035. Adică tot ce acuma începe ca și proiect nou cu ICE nu poate să iasă din producție mari repede de 2035 asta cel puțin teoretic.
    Opel s-a răzgândit. Va comercializa mașini cu motoare termice și după 2028
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău