Îmi plac gadgeturile funcțiile autonome sau semi-autonome, dar în afara ACC-ului nu folosesc nimic în oraș.
Sunt multe situații neprevăzute în traficul din localități, am evitat accidente pentru că am fost “pe fază” când alții au greșit și la rândul meu am fost protejat de atenția altora când am greșit și nu de puține ori.
Faptul că mașina în care sunt ca și șofer (cu funcție autopilot activa) este implicată într-un accident cu victime (din vina “celuilalt”), nu schimba nimic din faptul ca o sa ma simt responsabil și cel mai probabil viața mea nu va mai fi la fel după aceea.
Sunt multe tehnologii și sisteme care exista in diferite domenii și rămâne la latitudinea noastră dacă și cat ne lăsăm “pe mâna lor”.
Referitor la amenda pe care a primit-o Tesla, mi se pare o inepție și un precedent care va aduce mari dificultăți in companiile care vor trebuie sa decidă implementarea acestor tipuri de sisteme.
Orice tehnologie trebuie să aducă profit ori dacă exista riscul de a plăti sute de milioane daune, nu văd cum se poate decide în favoarea introducerii acestor sisteme.
Te-ai “răcorit”? Nu-mi dau seama cât de lovit poți să fii să te obsedeze ce am spus în așa hal indiferent că am avut să nu dreptate, era doar o opinie, o bănuială.
Ce modele de succes BEV avem în 2025?
Hai cu planurile de producție și situația actuală, nu cu vrăji de creșteri de la 50 la 100 pe zi și gata avem 100% creștere.
Unde-i model Y? Nu-i că s-a dus în “cap”?
Sublime electricele din multe perspective, dar limita este bateria și este o limită care reduce la sub 20% cota de piață.
Totuși… oare este posibil?
https://m.youtube.com/watch?v=6bgzKKnLTf0
După, mai rămâne infrastructura de încărcare care nu-i glumă nici pe departe și care în multe țări cel mai probabil nu va fi rezolvată în cursul vieții noastre.
Ultimele comentarii
3482 in total