Pentru că fac lucruri diferite… greu tare!!!
Diesel, cu mici excepții nu prea are ce căuta la mașini de pasageri, ca dovadă că sunt țări unde nu au fost vândute/cumpărate niciodată sau in volume fooooarte mici.
Să te animi pentru o asemenea comparație este doar penibil, părerea mea ;)
PS oferta de diesel aproape a dispărut… deci, ce comparam? de ce?
Nu ca 300 mil ar fi un capăt de lume pentru UE… dar, foarte tare să subvenționăm o companie chinezească :)))
China poate produce de 6 ori cererea de baterii, deci o idee foarte bună să facă o fabrică de baterii în Spania. ;)
Ok, sar focile super excitate… ca atâta se poate… dar cine a comparat vreodată diesel cu PHEV? De ce ai face așa ceva? Ce treaba are una cu alta? Unde-i nu-i rațiune n-are sens, spor la cretinisme!!!
Ca să “ajungi” undeva trebuie in primul rând să-ți dorești… deci, își doresc!!! Apoi trebuie să mai ai și cu ce, în acest caz portofoliul corect (adaptat pieței), lucru deloc simplu în contextul actual mai ales în SUA. Cert este că lucrurile se mișcă la Mercedes și se lucrează intens la dezvoltarea furnizorilor într-o manieră mult diferită față de îngâmfarea pe care o puteam vedea în anii precedenți. În plus ar ajuta și dacă “competitorii” vor face greșeli. Față de BMW ar putea avea un avantaj dacă vin cu design-ul adecvat (clasic, elegant etc)… din păcate la BMW lucrurile merg in direcția greșită (pararea mea).
Ultimele comentarii
3580 in total