Ba chiar am comentat… pertinent spun eu.
Dar in fine, ai tu fixurile tale. Nu este nimeni fan diesel fără un motiv clar… își face treaba mai bine în anumite situații. Este electrică o alternativa la un diesel folosit in scopul unui diesel? Adică o masina care parcurge minim 300-500 km/zi care mai transporta si 300 kg pasageri cu bagaje.
Revenind la subiect, Ford are probleme serioase de fiabilitate si au mult de “muncit” sa schimbe percepția. La modelul de față nu am ce comenta pentru ca nu ma număr printre potențialii clienti si nici nu am termen de comparație. Design-ul este ca de obicei subiectiv, pentru mine cam anost in partea frontala, in rest nimic deosebit.
Pana acum producătorii auto nu-si făcea (nici in prezent) clasicele baterii de 12V. Acuma se apuca de minerit, își fac singuri bateriile, ecrane, multimedia, condus autonom etc… iar masina propriu-zisa rămâne in plan secund, un obiect de “unica” folosință.
Dezvoltarea si evoluția ar trebui sa “afecteze” modul in care sunt produse mașinile, modularizare, standardizare, reducerea diversității, colaborări între producători pentru folosirea unei game cât mai reduse de componente care fac aceeași treaba, adică o utilizare cat mai eficientă a resurselor, logistica, managementul stocurilor etc.
Ma “amuz” când văd entuziasm la acest gen de investiții… doar ca investițiile trebuie recuperate.
Deștepții lui peste prăjit știu sa promulge norme, dar sa dezvolte o infrastructură adecvată pentru electrificare… pauza. Propria lor incompetenta va fi cel mai mare impediment.
Am anumite îndoieli… pe unguri nu i-au oprit, pe greci nu i-au oprit. Fără supărare, cred ca ne place sa ne scuzam, sa ne dăm răniți si asupriți. Unde s-a vrut deja exista, deci se poate, dar avem incompetenta si corupție la un loc si in egala măsură.
Munte, deal nu contează… sa la facă naibi odată. Multe lucruri s-ar rezolva cu autostrăzi. Dar între timp o sa mai avem drame pe șosele si asta doar pentru ca nu s-a vrut. A fost mai important sa se fure.
Ultimele comentarii
1467 in total