Fără mișto că ceva nu-mi dă bine, cum adică 3.000 succes??? Poate 30.000.
O fabrică produce minimum 300/zi, sunt multe modele cu 400, 500, și în unele cazuri se apropie de 1.000 (seria 3, X1).
Cu 3.000 de comenzi nu-ți acoperi capacitatea nici 2 săptămâni și asta în 6 săptămâni de la lansare.
Mate să ia decizii pe termen lung cu Rimac, tehnologia viitorului (tot în viitor era și în urmă cu 4 ani), nu înțeleg de ce își pierde timpul cu dinozaurii uzați moral de la Bugatti… Oare nu găsește “prostovani” care să plătească 4 mil pe un BEV? Am spus de mult că pe zona “aia” nu are treaba doar cu caii putere, dacă nu sună ca în sala de concerte nu merită, nu interesează PUNCT!!!
Ce răutăcioși pe “bietul” BMW… o bijuterie!!! Dacă faci naveta 50 km și ai încărcător la “birou” este cu zero emisii… iar plăcuțe nu consumă că este cu regenerare… sa nu fiți și imbecili, că ipocriți este clar ;)
Revenind la PHEV-uri sunt complexe (o să ajungă la un moment dat în service și o să fie distracție) și ca și un BEV au nevoie de încărcare peste noapte, doar ca mai des, aproape în fiecare noapte.
Dacă te încadrezi în așa ceva… de ce nu? Chiar și acel procent de peste 80% electric poate să fie atins.
Stătea România la coadă, în sfârșit electrice premium. O să “rupă” tot.
In alta ordine de idei Omoda închide peste 70 de reprezentante la nici 2 ani de la deschiderea lor, într-o singură țară!!!
Ultimele comentarii
3541 in total