Și-au terminat creativitatea la faruri care cam strică treaba, în rest pare OK pentru utilizarea urbană. În “zona” asta, cam tot ce contează este prețul.
Aceeași opinie Alex, mai ales la un brand ca VW. Sunt producători care se pot “juca” cu așa ceva premium, lux etc. Cine are coloana vertebrală aduce produse cu dotări utile și cu costuri accesibile. Sunt multe situații în care opționalele nu sunt comandate sau procentul este de sub 5%, adică nu se amortizează.
Era doar o chestiune de timp pentru Tesla, cu modele limitate, în afară de Y și 3 restul nu contează. Abordarea de gadget cu ergonomie spre zero. Opțiuni doar 100% electrice, fiind în fapt ceea mai mare problemă și ca dovadă BYD a adus la vânzare mai multe hibride fără de care nu ar face volume. Despre uglytruck nu mai are sens, mi-am expus opinia despre hidoșenie în urmă cu mult timp iar vânzările penibile și problemele de calitate sunt deja realitate. Nu în ultimul rând implicarea lui Musk în tot și toate. Una este să te faci remarcat când prezinți produsele și avantajele lor și alta când face ce face. Ziceam ca aș fi uimit dacă o “scoate” și de data asta… m-am răzgândit (este aproape imposibil), pentru ca pur și simplu nu are opțiuni. Cybercab și Optimus nu sunt ceea ce trebuie. Oricum capitalizarea Tesla a fost o bulă și ca orice bulă… face poc.
Ultimele comentarii
3351 in total