Sper să le meargă bine, atât Alfa cat și Maserati au adus modele care încântă privirea… daaaar așteaptă aprobarea, sună a partid comunism. Ce dreq, alternativa este foarte greu de digerat. Fără asocieri și optimizări de costuri serioase, reale și sustenabile by, by…
VW se gândește serios… dar probabil ca înlocuitor la ID-buzz, un mare dezastru comercial.
La câți bănet au băgat în platforme și tehnologie BEV, de ce se mai gândesc? “Talpă” taică, ca doar este cu zero emisii. ;)
BYD vinde peste 70% hibrid… așa că Gigel, depinde ce vrei și cat poți să înțelegi ;)
Partea nasoală că ce nu folosești se pierde, se uzează moral, se distrug rețelele de aprovizionare.. etc. și marea majoritate a investițiilor făcute în BEV-uri au fost din pix, fără să se țină cont de realitate. Cel mai probabil mulți au pus boticul la fantasmele lui Musk, coada la BEV-uri pe 5 ani, 2 milioane de rezervări la uglytruck și alte chestii de genul.
Până una alta liniile de BEV-uri în cel mai bun caz merg la 50% capacitate, în multe cazuri sub 10% și unele pe butuci cu opriri de producție săptămâni sau chiar luni.
Nu are nimeni curajul să expună adevăratul dezastru.
Problema nu ca se vrea reducerea poluări și cel mai probabil in oraș BEV sunt o soluție.. dar implementare este o catastrofă mondială… din punctul meu de vedere. Să vedem câți înțeleg și pot să-și schimbe strategia, este nevoie de BEV-uri mici maxim compacte și ieftine… restul este marginal. Să cumperi un BEV de 50.000 de euro + și să-l folosești 30 km/zi nu aduce impactul dorit, plus că-l și subvenționezi. Nu din zona respectivă venea poluarea, sunt mașini care parcurg 200 km/zi în oraș, de acolo vine problema. Dacă nu se găsesc soluții pentru mașinile care sunt generatoare de poluare ne doar învârtim în jurul cozii.
Actuala seria 7 este urată și nici o nuanță/culoare/vopsea, nu poate schimba situația.
Ca un paradox, seria 7 se vinde mai bine decât precedenta.
Admir curajul dl.-ui Safta de a publica un articol cu un BMW și “mai mult” să introducă cuvântul diesel, așa ceva!!!… este ca și cum ai trece cu pisica prin fața gardului și în spate… pechinezi, hai cu link-uri ;)
PS așa limitare și atitudine de prost gust mai rar, poate doar la unii cocalari mai găsești.
Posibili, mai ales ca se poate pune eticheta pe orice și de către oricine și mai ales fără argumente, asta doar așa ca să discutăm ca la 10 ani când în lipsa de argumente înjuram, ridiculizam anumite aspecte fizice complet irelevante, etichetam, implicam familia, rudele (mai ales mama) etc
Ce crezi tu că susține opinia ta din ceea ce am spus în comentariul de mai sus… dar exact și la obiect?
Este un trend care se întâmplă la mulți producători și la multe modele, dar nu se vorbește, ca nu dă bine. Un “bărcoi” cu 3.000 de mașini din care 800 electrice arde (din nou) și se va scufundă lângă Alaska. Potrivit companiei maritime incendiul a izbucnit din sectorul BEV-urilor. Practic cele 2200 de ICE-uri “au fost ucise” de mașinile viitorului… dar culmea totul este în prezent sau mai bine spus în trecut. Altfel spus mașina viitorului este bestială, sublimă, cu zero emisii… etc, dar are o singură mare problemă și anume bateria. Nu că ICE-urile nu ar avea probleme, unele costisitoare și poluante… dar în caz de incediu lucrurile sunt muuuult diferite, deci nu doar numărul problemelor este relevant ci impactul sau consecințele lor. In ciuda unora care cred că-s împotriva BEV-urilor, sunt doar observator al fenomenului, direct interesat și implicat, și încerc să înțeleg dacă aceste BEV-uri se pot impune si chiar sunt soluția universală… pentru moment (din punctul meu de vedere) sunt multe aspecte care nu susțin o acceptare universală și nu pot fi ignorate. Consider ca 80% din utilizatori (la nivel global), nu pot trece la un BEV în acest moment.
Sper ca nu am jignit pe nimeni, și ar fi drăguț ca orice opinie diferită să respecte aceeași abordare ;)
Ultimele comentarii
3398 in total