Poi cum așa??? Serios??? Volvo “vinde de rupe”… Polestar a pierdut 1,2 mld in 3 luni!!! Așa-i, nu am avut o opinie corectă ;)
Lasă că vin focile și ne explică ce trebue sa înțelegem din ce spun șeful VOLVO, BMW etc.
Din punctul meu de vedere dacă BMW și Volvo spun ce spun, în realitate este muuult mai grav. Să nu uităm Volvo și BMW stau foarte bine la oferta de BEV-uri deci la restul este și mai nasol.
Toate focile dau pe spate în clișee și aberații, ex. vezi vânzări electrice în Etiopia :)))… realitatea este cum zice articolul și eu v-am spus… restul este bla, bla ;)
IX3 arată ca o cismă și se știe de neue Klasse de 2 ani. Ce mai exact este prostie?
Mercedes a anunțat ca scoate la pensie BEV lansare cu nici 4 ani in urma.
Faptul ca majoritatea electricelor nu ating nici 60% din volumele planificate unele nici 5%, iar altele deja sunt “trase” pe dreapta.
Vezi Matei, una este să vrei sa vezi imaginea de ansamblu și alta este sa te stai în obsesii inutile.
Întreabă-l pe Zarnisteanu (că-i din “provincie”) cum stau vânzările de BEV-uri pe stare… apropo cum merge “uglytruck”?
Știu cel puțin 6 proiecte mari de la Mercedes și Stellantis care de la platforma BEV au fost schimbate anul acesta pe platforma ICE, dar toți tac chitic. Vezi Jeep Compas de pe state (J4U) care trebuia lansat în ianuarie 2026 80% BEV și 20% ICE… este pe pauză de 7 luni pentru că-i schimbă platforma cu cea de pe Europa.
Unii char știm ce vorbim și nu vorbim tot, dupa cum vezi nu are rost, obsesiile sunt de neclintit ;)
Poi se trâmbițează BEV-urile, se mai screm de câțiva kWh, mai vin cu niște ecrane că doar, doar vor reușii să la vândă. La ICE-uri treaba merge de la sine. ;)
Oricine vrea o electrica are de unde alege, toata lumea ar putea fi fericită.
Pentru cine crede tot ce zboară, lansările de “astăzi” au fost decise cu cel puțin 2 ani în urmă. Practic industria auto “trăiește” în trecut, nu în viitor, nici măcar în prezent.
Ultimele comentarii
3482 in total