• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

F1_Zone

  • Membru din 27.07.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 133 in total
  • de la boxe a fost codificat intr-o anumita masura" - codul a fost "spart" de orice muritor care a urmarit cursa. Ferrari lucreaza deja la crearea unui cod mai bun.
    FIA decide miercuri dacă pedepseşte Ferrari pentru ordine de echipă
  • si e si mai usor pentru un nimeni sa critice un "sofer de duminica" si mai ales sa il critice pe cel mai bun pilot de F1 care nu a castigat niciodata titlul. Am o veste pentru tine: asta facem aici, asta ai facut si tu multa vreme pe aici, neogalacticule.
    Schumacher: "Vârsta este un impediment pentru performantă"
  • asta este tot ce sti in legatura cu F1 ? Daca ai ceva de spus despre F1 incearca sa-ti amintesti parola, userul ti-l spun eu. Nu ai argumente si/sau destula minte sa combati ce am scris, ti-ai dat ochelarii de intelectual de pe nas si ai imbracat haina de borfas. Buna dimineata ! Asta esti tu de fapt. Si daca tot ti-ai gasit adevarata identitate o sa te tratez in continuare asa cum cersesti. Si cersesti ignoranta.
    Alonso şi Massa nu vor participa la audierile FIA
  • admite public ce stia demult. E normal. Fiecare om se supune unui declin natural. Nu ajunge ca la 90 de ani peste noapte. Este un proces lent, continuu. Este deci normal ca nici M. Schum de la 40 de ani sa nu mai fie acelasi M. Schum de la 23. Orice ar face. Asta nu inseamna ca nu este loc de mai bine in evolutia actuala a lui Schum. Insa trebuie sa se grabeasca sa-si remedieze cealalta componenta a lipsei sale de performanata, anume lipsa de practica din ultimii ani. Timpul trece ... si nu va fi la 44 de ani la fel ca la 41 .... Eu cred ca in 94 si 95 a fost in cea mai buna forma. A ramas atat de mult timp in varf pentru ca "a avut de unde sa lase si sa mai si ramana". Partea proasta este ca revenirea ii va arunca oricum o umbra peste cariera sa in ochii multor oameni. Moss deja a profitat de ocazie sa spuna ca "aceasta este de fapt forma lui Michael dintotdeauna". Michael stia ca nu va mai pilota ca alta data dar spera sa fie totusi mai bun decat Rosberg si mai spera ca fosta Brown actuala Mercedes sa furnizeze si in 2010 cea mai buna masina. Astfel ar fi adaugat inca un titlu. A riscat si ....
    Schumacher: "Vârsta este un impediment pentru performantă"
  • mare dreptate ai desi probabil nu a fost piesa principala nici la Renault in episodul Singapore 2008, nici la Ferrari in episodul Hockenheim 2010 (asta e serial; pazea ca mai urmeaza), a fost mereu acolo unde se fac curse trucate si a fost piesa principala la culegerea laurilor. Plus cearta cu McLaren, care i se datoreaza aproape in intregime. Acolo a simulat o paranoia, si spun simulat pentru ca Alonso era constient in fiecare clipa de valoarea sa (sub Ham), insa ... opinia publica trebuia sa stie altceva. Era un campionas abia uns pus in situatia nefericita sa se multumeasca doar cu aparente .... aceste aparente trebuiau create - verbal.
    Alonso şi Massa nu vor participa la audierile FIA
Pagina
12345...171819...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău