• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

F1_Zone

  • Membru din 27.07.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 133 in total
  • @syktasy, theo55 da, exista echipe, exista un titlu separat pentru echipa si unul pentru pilot. Numai ca, de, cascavalul cel mare se mananca in cazul titlului pilotului ... Nu vreau sa fiu inteles gresit. Nu condamn izolat cum a procedat Ferrari ci sunt in general impotriva ordinelor de echipa. Daca alta echipa calca stramb voi interveni si voi fi contrat de alti fani ... Numai ca, acum, prin Jean Todt Ferrari e vioara intai. In sfarsit, este nedrept pana la urma fata de Massa. Acesta are un palmares propriu, care conteaza si in care nu o sa scrie ca a castigat la Hockenheim in 2010. Nu-i nimic, o sa scrie ca a castigat in China 2008 ..... si nu o sa scrie ca a castigat in Singapore 2008 .... s.a.m.d. Asta-i haos. Daca vreti sa fie asociat haosul cu F1... Daca pilotul e un biet angajat, dati cu banul la inceput de campionat sa aflati pe cine sprijiniti, cine sa fie pilotul nr.1, pentru binele echipei, bineinteles. Dar stai, acolo da cu banu' doar Alonso .... si pe ambele fete scrie Santander ...
    Ferrari, încântată de dorinţa FIA de a modifica regulamentul
  • " dar ochiul inchis afara inauntru se desteapta" "De ce sa nu fie legale ?" Glumesti ? Pentru ca asta nu mai e sport. N-au decat sa faca cum vor. Pana la urma e afacerea lor. Daca vor sa o transforme intr-o hazna .... Daca vor sa se declare invinsi in fata faradelegilor ... Dar nu o sa ader vreodata la o asemenea politica. (ps: exista unul care poate sa-si spuna parerea fara sa o ia pe aratura cu atacuri la persoana ? Apreciez asta syktasy)
    Ferrari, încântată de dorinţa FIA de a modifica regulamentul
  • intre FIA si Ferrari. Pregatiti-va pentru teatrul ce urmeaza Un teatru prost cu doi actori. Recomandare: lasati teatrul; mergeti la un film de calitate. (ps: pentru cine nu s-a prins, actorii sunt FIA si Ferrari).
    Ferrari, încântată de dorinţa FIA de a modifica regulamentul
  • oricand de acord cu cine condamna stilul murdar de a concura. In general. Cineva de alta parere ? Si cu musca pe caciula ? - Da apasa pe rosu. - Nu apasa pe verde. Sau ignora.
    FIA decide miercuri dacă pedepseşte Ferrari pentru ordine de echipă
  • de ce nu 4 in linie, 1300 cmc ? Va suna cunoscut ? Lasand gluma, sunt de acord cu pastrarea motoarelor aspirate, chiar daca F1 a avut o frumoasa perioada in era turbo.
    Ferrari, împotriva introducerii motoarelor turbo în Formula 1
Pagina
12345...161718...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău