• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

F1_Zone

  • Membru din 27.07.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 133 in total
  • esti cu kimi, esti in echipa ... theshadowgtr@gmail.com ia legatura si iti arat cum poti vota multiplu, (multe ori) cu efort minim. Fara mai multi useri, calculatoare diferite si alte prostii. E simplu dar nu vreau sa explic aici. Repede pana nu vede adminu'
    Raliul Japoniei, Shakedown: Raikkonen, protagonistul unui accident
  • idee buna; nu puteau sa o transmita in direct si sa nu prea conteze in acelasi timp.
    WRC: Piloţii vor câştiga puncte pentru ultima probă specială
  • Si in F1 a avut cateva mici accidente la inceput dar experienta castigata si in urma lor l-au condus la titlu.
    Raliul Japoniei, Shakedown: Raikkonen, protagonistul unui accident
  • echipa rosie "se mandreste" cu fani ca tine.
    Ferrari, încântată de dorinţa FIA de a modifica regulamentul
  • @theo55 La inceputuri .... hai sa-ti spun o poveste. La inceputul F1, in 1956, era o ... echipa. Cu un boss - Enzo si cativa piloti - Fangio, Collins, ... "' Situatia din campionatul mondial al anului 1956 era de asa natura, incat titlul putea sa-i revina atat lui Fangio cat si lui Collins. Ferrari (Enzo) marturiseste ca intr-o zi l-au chemat pe pilotul englez si i-au spus: "Asculta-ma Peter, nu vreau sa te conving sa te lasi intrecut de Fangio; nu pot cere nimanui un astfel de sacrificiu, pentru ca am fost si eu alergator si stiu ce inseamna aceasta. M-ar interesa insa sa stiu care este parerea ta in legatura cu problema in discutie." Cu un cavalerism demn de admirat, Collins a raspuns: "Nu mi-am imaginat niciodata ca unul ca mine, care nu are decat 25 de ani, trebuie sa devina neaparat campion al lumii. Eu mai am destul timp pentru aceasta. Sa-l lasam pe fangio sa castige titlul pentru ca merita. Il voi ajuta ori de cate ori va fi nevoie, cedandu-i masina mea". Si intr-adevar, tanarul pilot englez si-a tinut promisiunea. Numai ca, din nenorocire, el n-a mai avut timpul sa devina campion: peste doi ani si-a incheiat in mod tragic viata in cursa de pe Nurburgring"' " Enzo Ferrari n-a replicat imediat la aceste acuzatii, ci abia peste cinci ani, cand si-a publicat si el prima dintre cartile de memorii. N-ar fi probabil prea interesant sa mentionam toate raspunsurile pe care reputatul constructor le-a dat invinuirilor ce i s-au adus. Merita amintit doar faptul ca gesturile lui Luigi Musso (ps: asta aduce cu Massa) si Peter Collins din 1956, cand acestia i-au cedat masinile lor lui Fangio la Buenos Aires, Monaco si Monza, au fost inspirate de Enzo Ferrari" - citate din Cavalerii riscului de Dumitru Lazar. ps: masina a fost cedata de Collins lui Fangio .... in timpul cursei. Fangio a inceput cursa cu o masina si a terminat-o cu alta. Fangio a reintrat in cursa si a obtinut locul doi, dupa Stirling Moss, suficient pentru a castiga titlul in acel an. Manevra aceasta l-a costat titlul pe Moss, stii tu, 'cel mai bun pilot care nu a castigat titlul ...'. Vezi de ce ? Aceasta este istorie acum. Putini insa isi amintesc insa cum se scrie de fapt istoria.
    Ferrari, încântată de dorinţa FIA de a modifica regulamentul
Pagina
12345...151617...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău