• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

F1_Zone

  • Membru din 27.07.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 133 in total
  • sper sa ploua duminica si Alonso sa "ramana cel mai rapid si .... pe uscat" (conform titlului). In padock e destul de uscat ... si poate e iute si de picior. Plus ca pastreaza motorul odihnit pentru Monza ..
    Belgia, antrenamente 2: Alonso rămâne cel mai rapid şi pe uscat
  • ... tipul a lasat luarea virajelor in seama parapetilor. Sau ce a gasit pe margine
    VIDEO: Un nou clip din jocul WRC 2010
  • cred ca ar castiga lejer ROC. Se descurca de minune cu masini diferite si fara prea multa practica. Ori acest lucru este esential in Race of Champions.
    VIDEO: Cum a câştigat Raikkonen prima probă specială în WRC
  • si e de inteles de ce. E mult mai usor sa redai cat mai fidel un circuit de 4-7 km decat o proba speciala foarte lunga. Jocul wrc prezentat e mai aproape de un arcade decat de un simulator cel putin din punct de vedere al geometriei traseului. Comportamentul bolidului nu l-am testat. Constat ca se inregistreaza "progrese" doar la cererea de sistem... Pentru un simulator insa sunt mult mai importante geometria traseului si comportamentul masinii decat grafica. F1 2010 Codemasters este foarte bun. Dupa cate am vazut din filmulete. Nu l-am testat. La capitolul geometria circuitului nu bate insa pe mai batranul Gp4. Acum se vede cat de bun a fost de fapt la lansare Gp4. Au trecut 10 ani si inca nu a iesit ceva mai bun. Imi ramane speranta insa ca F1 2010 Codemasters l-a depasit pe Gp4 macar la comportamentul monopostului. (Gp4 poate parea banal la comportament insa pe ploaie cu un force feedback e foarte realist)
    VIDEO: Cum arată o probă specială în noul joc WRC 2010
  • Nu ai condus o masina dar iti plac cursele... Afla ca nu ai pierdut nimic. M-am jucat cu kartul candva - asa cum se face, insusind tehnica de pilotaj. Asa ca, pot sa-ti spun ca condusul de duminica a masinii personale n-are nimic de-a face cu pilotajul sportiv, cu automobilismul. Nici macar cursele din spatele blocului pana la ghena de gunoi si inapoi. Mai bune sunt simulatoarele pentru asta. Incearca Gp4 pe ploaie cu un volan cu force feedback de calitate. Foarte asemanator cu kartul pe asfalt foarte proaspat.
    Stirling Moss a dezvăluit că se droga înainte să concureze în raliuri
Pagina
12345...222324...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău