• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

F1_Zone

  • Membru din 27.07.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 133 in total
  • Alexandra n-are nicio legatura cu ultimele posturi. Eu am postat sub "anonimul" Kimi. Acum postez sub ceva mai putin anonimul F1_Zone. Ai putea sa studiezi putin stilurile de scris inainte sa tragi concluzii pripite. Conceptul "rege la Spa" si conceptul "rege al F1" sunt distincte. Ambele titulaturi pot reveni, teoretic, aceleiasi persoane. Insa realitatea a ales altfel. Sunt doua persoane distincte cu titulaturi distincte. Mai bine lasi diagonala. Ai ales sa mergi in aceeasi directie - calcatul in gropi. Daca taceai sau daca iti asumai neatentia ieseai mult mai putin sifonat ...
    Raikkonen, nostalgic după cursele câştigate la Spa-Francorchamps
  • Nici Hamilton nu este sfant. A primit insa un drive-trough. Alonso, Ferrari nu au fost penalizati in cursa nici macar cu cateva secunde. Principala problema este ca se creaza un precedent, iar echipele vor interpreta ca ordinele de echipa sunt in continuare interzise insa foarte ieftine. Cam 100.000 euro.
    ANALIZĂ: Ce sancţiuni riscă Ferrari pentru ordinele de echipă din Germania
  • @Massa - bine punctat; cati anisori ai ? Eu zic sa incepem cu pedepsele exemplare cat mai repede, inainte ca sa se transforme Marele Circ intr-o circoteca. Ferrari ne ofera o oportunitate acum. FIA trebuie sa profite de ea.
    ANALIZĂ: Ce sancţiuni riscă Ferrari pentru ordinele de echipă din Germania
Pagina
12345...2627
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău