• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Giannig

  • Membru din 06.03.2007
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 316 in total
  • Bine ca nu am mancat inca in dimineata asta, ca vomitam peste monitor. Doamne apara si fereste, ce hidoasa este! Dupa Bangle acum au pus copii de 12ani sa le faca designul. Partea cea mai nasoala? tehnic ar fi o masina exact pe gustul meu: tractiune spate si motor normal aspirat de turatie. Dar nu as suporta sa o vad zi de zi parcata in fata casei. Si nici inauntru BMW nu mai tine standardele de calitate.
    BMW Seria 3 in 2012!
  • Hmm...au pus curburile alea in partea de jos a usilor ca la un BMW seria 1; desigur au un bun rol functional, dar face BMW-ul sa para o canapea. Daca ar schimba suspensiile oare nu or strica masina, sa ajungem din nou cu un Golf4? Suspensia de pe Golf5 e facuta de niste ingineri subtilizati lui Ford. Si legat de motorizari, cred ca e o greseala sa retragi 1,6 FSI. Asta inseamna ca daca nu accepti galmele de putere de la 1,4FSI si vrei ceva mai rafinat, ce dumnezeu iei?? ca motor de 2l benzina doar GTI are si e cam scump. Eu as fi tentat sa-mi iau curand un Golf, dar se pare ca ei isi doresc sa ma trimita la Ford. Poate doar sa mai slefuiasca compresorul, turbina si engine mappingul de la 1,4TSI.
    VW Golf 6, noi ipoteze
  • Eu stiam ca au doar o taxa fixa de platit, indiferent de venituri. Astfel Elvetia e atragatoare pentru oricine cu multi bani si care nu au o dragoste deosebita pentru automobil (din cauza legilor antipoluare). Defapt Elvetia ar fi taramul perfect pentru Virinel, doar doar de ar pleca acolo.... Dar sa fie considerati someri pilotii de orice formula e deja prea amuzant.
    Elvetia intoarce spatele pilotilor de F1
  • Cine nu ar dori sa fie vioara 1, chiar si alaturi de cel mai bun prieten, cand lucreaza impreuna la ceva? Dar cand mai esti si dublu campion mondial? Acesta gelozie si dorinta de a fi primadona e explicabila. Dar nu asa functioneaza Mclaren; Ron Dennis isi mangaie pe crestet ambii piloti, ca asa poate scoate maximul din ei. Ce dorea Fernando sa zica era ca putea merge si mai repede in Monaco. Lewis ar fi avut posibilitatea sa-l intreaca la boxe...numai ca Alonso putea sa mai grabeasca pasul, sa nu fie doar 10 secunde intre ei. Lewis era deja la limita. Deci ce mai puneti la discutie cine e liderul echipei? Cam asta cred ca a vrut sa spuna spaniolul. Toata lumea e indragostita de aparitia lui Lewis si ca are o maniera spectaculoasa de condus. Dar Alonso e atat de bun, incat nici nu trebuie sa o arate. O primadona care sufera ca nu mai este starul spectacolului, dar avertizeaza ca oricand are ac de cojocul lui Lewis. Insa trebuie neaparat sa precizez ca aceasta bucatica de stire imi pare cumva manipulata. Si nu prima data cand Automarket e tras de maneca pentru ca interpreteaza cum vor stirile. Doar pentru ca ofteaza Alonso, -5 puncte, iar pentru ca domina copios Monaco in primele zile cred si acolo ca s-a ales cu -.
    Alonso vrea statutul de numarul unu la McLaren
  • Cred ca ati dat pe langa cui cu spusele lui Jacques; el se referea la miscarile dintr-o parte in alta sau ca taie directia brusc celorlalti piloti la start. M-am uitat pe inregistrari si singura data cand a miscat volanul stanga dreapta in succesiune a fost in Bahrain, si acolo doar pe Alonso l-a deranjat. Aceasta manevra e cam nesportiva, dar nu cred interzisa. Iar pentru Monaco despre care vorbeste JV, singurul loc in care sa te duci sa nu fii depasit de cel de pe locul3 care porneste cu tractiune mai buna, e exact unde s-a dus Lewis. In toate formulele cei care si-au aparat cu succes locul 2 acolo s-au dus. Este o manevra absolut corecta si implica schimbarea directiei doar 1 data. Deci JV cam mananca rahat, pentru ca nu i s-a mai auzit vocea de luni de zile. In plus ma mira ca JV isi doreste curse procesionale, fara manevre riscante de depasire la start. Sub presiunea lui Massa , Lewis a reactionat foarte calculat si rece.
    Villeneuve: "Hamilton este prea agresiv"
Pagina
12345...232425...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău