• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Giga-Motors

  • Membru din 07.11.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 79 in total
  • Cred ca toata isteria asta plagiatoare a inceput de la BAIC, care a incercat sa transpuna in variante locale fostele Saab 9-3 si 9-5, adica proprietati intelectuale GM. Dar ma intreb cu stupoare: legea drepturilor de autor nu este valabila si pe plaiurile galbejite ?! Sau producatorii copiati chiar consimt in scris la actul de "clonare", asa cum zevzecii de la GM au procedat in 2009 ? Sau poate chiar asta este fata reala a economiei chinezesti umflate cu pompa, a carei "reteta a succesului" se fondeaza pe urmatoarele ingrediente : imitatie + kitsch + hipercantitate + tupeu...... In cazul prezentat, desi evident ca nu cunosc situatia la fata locului, totusi m-as hazarda sa intuiesc ca Yema a cumparat cateva masini Audi A4 break originale - la pret de producator, desigur - si pe urma a modificat grila si ceva pe la bord si gata, nu s-a strofocat prea tare cu imaginatia si munca, ceea ce a reclamat fonduri investitionale reduse la maximum, dupa care firma respectiva va pretinde insa niste preturi de vanzare "la nivelul pietei" pentru ale sale "produse finite", mizand, ca argument "convingator", pe doua etichete rezonante de origine americana, impreunate pentru un "efect total" (Mustang si F16). Poate ca tactica asta infantila va atrage creduli in acea zona a lumii, insa prin Europa sau America plagiatorii s-ar trezi, in mod garantat, cu niste flegme intre ochi din partea tuturora, fani si clienti deopotriva......Daca asa inteleg mocofanii astia progresul si dezvoltarea, atunci ar trebui impuscati in piata aia celebra din Beijing, Tian An Men. PS: Sper sa nu se opinteasca nimeni sa-mi reproseze ca "bine totusi ca producatorii chinezi vor sa invete meserie, ar trebui apreciati pentru efortul de a construi ceva"......Raspunsul meu ar fi unul singur si indemontabil: cum sa mai admiti "pionierat" in industria auto la peste 100 de ani de la startul competitiei de piata la nivel mondial ?! Asa cum, in mod clar, Hagi nu este harazit sa fie antrenor, nici chinezii nu sunt haraziti sa faca masini (nu mai zic si "bune") - de obicei, daca fortezi lucrurile intr-o directie/vocatie care se dovedeste, inca de la bun inceput, inchisa ca abordare pentru tine, nu faci decat sa te afunzi in ridicol......Cu alte cuvinte, in automobilism, fara traditie esti mort din fasa, cel putin in privinta calitatii de ansamblu, indiferent ca "bunele maniere" ale capitalismului postmodern acorda tuturor combatantilor "sanse teoretice egale de reusita"......
    Yema Mustang F16 - clona chinezească după Audi A4 Avant
  • Si daca printre cei 3300 de "fraieri" numa' buni de sacrificat se afla si multi specialisti, poate de nesubstituit in bransa lor?......Sau ce-ar fi daca s-ar taia drastic din salariile "nesimtite" (adica provenite din pomana de stat a SUA......) care se acorda lejereanu prin birourile acelui simbol al fariseismului decizional, Renaissance Center?......Intreb si eu, nu dau cu parul ! A doua la mana: ce rost avea sa apara un suprastoc? Daca responsabilii Opel ar fi receptionat cu atentie pulsul pietei, ar fi stiut, in linii mari, care ar fi fost balanta cerere-oferta si, implicit, si-ar fi adaptat ritmul de productie dupa aceasta......De fapt, n-ar fi singura marca ce se ghideaza dupa principiul curios "Sa scoatem cat mai mult la vanzare, ca doar renumele firmei este destul de vibrant ca sa ne epuizeze stocul"......Uite ca nu intotdeauna ! De ce s-a diminuat puterea de cumparare a clientilor din categoriile sociale medii-mici? Pai s-au topit finantele lumii, pur si simplu......desi o presupunere mai agera le-ar identifica dosite in conturile "baietilor destepti" care nu cunosc granite etnice sau coloraturi politice ;) Si carora "Dumnezeu le baga si in traista", nu doar le da, adica mai castiga si alegerile, oriunde ar candida pe aceasta planeta, fiindca, nu-i asa?, "daca este sa ai noroc, atunci il ai pana la capat".
    OFICIAL: Opel va închide uzina sa de la Bochum în 2016
  • BMW mi se pare a fi un paradox fericit al vremurilor actuale: de regula, vinde foarte mult cantitativ, in consonanta cu "spiritul" mercantilist atotsuveran, dar esential este ca nu-i lipseste......calitatea de ansamblu !!! Insa referitor la ceilalti mari producatori nu pot emite acelasi principiu (decat in mod partial in privinta lui Daimler si GM).
    BMW se aşteaptă la cea de-a treia creştere consecutivă a vânzărilor
  • Ca sa sintetizez indignarile de bun simt de mai sus: ieftinirile auto in Romanica nu pot servi decat tot cauzei clientilor instariti, fiindca logica matematica este suverana: daca pretul x (integral) este mult mai mare decat y (y = puterea medie de cumparare a amarastenilor), atunci expresia x - k (k = reducerea aplicata / prin conventie, k nu va fi niciodata mai mare de 50%) este, la randul ei, mult mai mare decat y........Dar na! societatea capitalista inseamna "sanse egale pentru toti" ;)
    Union Motors lansează o campanie agresivă de reduceri, care promite cel mai bun preţ din România pentru un Opel nou
  • Dar nu mai vrei Opel, maestre? Parca asa iti propusesesi......
    Sergio Marchionne a fost reales preşedintele Asociaţiei Europene a Producătorilor de Automobile
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Chevrolet Aveo
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Buick Riviera 7th gen. (or Oldsmobile Toronado 4th gen. / it's the same car with Buick engine), Buick GNX ('87), Pontiac GTO (2006), GMC Sierra 4.3 V6 (pick-up / 90's), GMC Savana - 8 places (new)
  • TOP MASINI 1. Buick Riviera
    2. Buick Regal (T-Type Turbo or Grand National / GNX)
    3. Buick Verano
    4. Buick Century
    5. Buick LeSabre
    6. Pontiac GTO
    7. Pontiac G8
    8. Pontiac Grand Prix
    9. Pontiac LeMans
    10. GMC (all)
    11. Oldsmobile Toronado
    12. Oldsmobile Aerotech (prototype)
    13. Cadillac Brougham
    14. Cadillac CTS-V
    15. Chevrolet Camaro
    16. Chevrolet Corvette
    17. Chevrolet Impala
    18. Opel Rekord
    19. Opel new Astra
    20. Opel Insignia
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău